Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Neida. Jeg har 2 muligens 3 ledige plasser hjemme. Så bra Da regner jeg med at jeg får en plass, slik at jeg får litt god søvn iblant Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er digg når man skal sove, men er det noen som har tips om et headsett som klarer å stenge ut lyd på TG? Hva med dette: Peltor Workstyle FM m/audioinng, med 3,5mm audioinngang for MP3 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=417467 :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håper mitt Roccat Kave skal klare å spille godt nok så jeg hører hva jeg selv hører på. Hvis ikke kommer jeg til å kjede meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Awww fikk plutselig lyst å dra igjen... Hvor mye var det for billetten igjen? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Awww fikk plutselig lyst å dra igjen...Hvor mye var det for billetten igjen? Rundt 800? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det noen rundt Råde som skal dra? Kunne trengt noen å sitte på med. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er digg når man skal sove, men er det noen som har tips om et headsett som klarer å stenge ut lyd på TG? Hva med dette: Peltor Workstyle FM m/audioinng, med 3,5mm audioinngang for MP3 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=417467 :!: Det var noe sånt jeg tenkte man kunne modde selv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nopros: var det deg jeg hjalp med hylledesign her om dagen? Har du ledige plasser på hylla? x] Klarer ikke se for meg meg på TG på en så liten plass, så hylle må nesten være et must. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det var meg ja, det kommer litt ann på. Har ikke startet byggingen. Så ja, du kan vel egentlig sitte med oss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Yay, Sameboe, Nopros, Möllers og noen til kanskje... deriblant CampinCarl! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Yay, Sameboe, Nopros, Möllers og noen til kanskje... deriblant CampinCarl! Nå må du ikke glemme Moget! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Yay, Sameboe, Nopros, Möllers og noen til kanskje... deriblant CampinCarl! Nå må du ikke glemme Moget! Jeg sa noen til Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Yeey I like. Nå var det bare å få prioritert penger til dette da... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 You sure did Men CampinCarl? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er ikke tilfeldigvis en ledig plass? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 You sure did Men CampinCarl? CampinCarl ja, han kompisen min jeg nevnte for deg for noen uker siden Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Eller hjemme hos meg. Kan jeg få sove hjemme hos deg Ja Så lenge du bruker kondom. What the Da sover jeg heller på tribunen, er ikke så tent på homo erotiske øyeblikk på TG Er derfor jeg drar på TG hvertfall. Ehm, håpar ikkje det var ein link mellom desse... Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Haah, ser ut til at vi blir noen nå ja. Selvfølgelig er det plass.. Tror jeg Sameboe: Aha, I see. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Haah, ser ut til at vi blir noen nå ja. Selvfølgelig er det plass.. Tror jeg Sameboe: Aha, I see. Da nærmer vi oss ihvertfall 5-6 folk som er ganske sikre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sitter dere på Hw rekka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå