Splius Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 et tips... ta med dere øreklokker med sinnsyk sound canceling... Det er verdt det... Du slipper kanskje unna litt av TG syken i måneden etter Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Det er digg når man skal sove, men er det noen som har tips om et headsett som klarer å stenge ut lyd på TG? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Det er digg når man skal sove, men er det noen som har tips om et headsett som klarer å stenge ut lyd på TG? Hva med disse? Om du kjøper en FM-sender burde det være en god løsning :!: Litt mer seriøst... Beyerdynamic DT770 vil jeg tro er et godt valg... Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har tidligere brukt hørselvern med in-ear øreplugger under, men det blir ubehagelig etterhvert. I år skal jeg prøve med DT770. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Sist jeg var på TG hadde jeg et dårlig headsett + at jeg brukte det intregerte lydkorte på hovedkorte, så jeg fikk ikke skrudd opp lyden så høyt, så jeg fikk ikke engang høre hva som skjedde på min egen PC. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hva med disse? Om du kjøper en FM-sender burde det være en god løsning Reagerer ikke fm mottaker på mye elektrisk støy? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) TG10-siden har kommet opp nå, selv om den foreløpig ikke ser my annerledes ut http://www.gathering.org/tg10/ edit: har visst kommet opp en del nye artikler også, så ikke det. Endret 14. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg lurer bare på en ting, hvor kan man sove... ? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg lurer bare på en ting, hvor kan man sove... ? Tribunene, avmerkede soveområder og sovetelt. Det er også noen som velger å sove i stolene, men vet ikke helt hvordan reglene er rundt det. edit: Om man ønsker å sove i soveteltet er det lurt å ha med godt med klær, eller en god sovepose. Det var ikke så ille på TG09, men på TG08 trodde jeg at jeg skulle fryse ihjel i soveteltet Endret 14. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg lurer bare på en ting, hvor kan man sove... ? Tribunene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eller på hotel. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hva med disse? Om du kjøper en FM-sender burde det være en god løsning Reagerer ikke fm mottaker på mye elektrisk støy? Det kan godt hende, men man kan jo velge å modde litt på dem og koble høyttalerne til 3,5mm jack e.l. Endret 14. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eller hjemme hos meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eller hjemme hos meg. Kan jeg få sove hjemme hos deg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eller hjemme hos meg. Kan jeg få sove hjemme hos deg Ja Så lenge du bruker kondom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eller hjemme hos meg. Kan jeg få sove hjemme hos deg Ja Så lenge du bruker kondom. What the Da sover jeg heller på tribunen, er ikke så tent på homo erotiske øyeblikk på TG Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Neida. Jeg har 2 muligens 3 ledige plasser hjemme. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Er derfor jeg drar på TG hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå