Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal man egentlig gidde å være crew? Er det spesielt fett eller er det for folk som har problemer med å innse at de har ferie og ikke trenger å jobbe?

 

tipper de fleste som er crew var på TG som deltager flere år først.

blir på en måte lei det å være deltager og ønsker å få litt mer ut av TG.

har nok ingenting med at folk ikke skjønner at de ikke må jobbe i påsken.

Lenke til kommentar
Har deltatt på TG flere ganger før og har også vurdert å være crew. Jeg kritiserer på ingen måte folk som velger å være crew, men hvordan "får man litt mer ut av TG" ved å være crew. Hva er det som gjør det så jævla fett?

 

deltager: laste ned, spille, sosialisere seg og se på ting på scena(ok, mye mer enn det jeg nevnte, men samme det)

crew: laste ned, spille, sosialisere seg og se på ting på scena, jobbe med andre/sette opp nettverk og servere/hjelpe deltagere/holde orden/arrangere konkuranser/drive med andre crew-aktiviteter.

 

som du ser så er det litt mer på crew, og man har dermed litt mer å gjøre i løpet av en dag.

er ikke alle som gidder sitte 16 timer med gaming om dagen

Lenke til kommentar

Har litt lyst på TG igjen neste år. Var vell TG07 sist jeg var der. Men problemet er dama. Prøver og overtale henne til og bli med, men det er ikke så lett. :p SELV om jeg vil betale biletten hennes..

 

Eneste minuse med TG er vell høytalere, skulle ønske det var forbudt! Sist jeg var der, satt jeg ved siden av en liten hardware-shop som spillte noe helt forferdelig STYGGE trance-sanger 24/7. Grusomt..

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å søke meg inn i security jeg.

 

Men det er en ting jeg lurer på; hvordan er det om man finner ut at man ikke kan bli med som crew allikevel? Jeg aner ikke hvordan det blir med jobbing da, eller om jeg har råd.

Er det en siste dato for når man må melde frafall?

 

Kunne sjekket dette selv, men nettet her er så dårlig at jeg omtrent ikke kommer meg inn på noen sider. Brukte 7 minutter bare for å komme inn i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...