Sameboe Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Hva er the four wudes...? Spill Shenmue 2 til Xbox på en Xbox eller en Xbox 360 Skjer med Butterfree samerboe? Det er TG kalenderen min Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Sameboe kan du inkludere hvor mange dager det er til TG i kalenderen din? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Er det så vanskelig å trekke fra? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ang. Disk Overload-problemet. Du må sette cache manuelt, til enten 1024, 2048 eller tilsvarende antall MB. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ser de har åpnet for crewsøknader på wannabe.gathering.org for de som er interreserte i det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ser de har åpnet for crewsøknader på wannabe.gathering.org for de som er interreserte i det. da var mitt store dilema i gang, crew eller ikke crew... søkte en gang for lenge siden, kom ikke med. nå går jeg ut ifra at jeg er garantert plass i ett eller annet tec crew... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Sliter med samme avgjørelse selv... Crew eller HW-rekka. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Sliter med samme avgjørelse selv... Crew eller HW-rekka. crew, hw-rekka, jobb-rekka, tur til Svalbard eller Hafjell er det jeg står mellom i påsken Endret 11. november 2009 av aklla Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg står forsåvidt mellom crew hele påsken, eller hyttetur og HW-rekka i hver sin halvdel. Sånt sett står HW-rekka sterkt, ettersom det kan kombineres med noe annet i løpet av ferien. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor skal man egentlig gidde å være crew? Er det spesielt fett eller er det for folk som har problemer med å innse at de har ferie og ikke trenger å jobbe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor skal man egentlig gidde å være crew? Er det spesielt fett eller er det for folk som har problemer med å innse at de har ferie og ikke trenger å jobbe? tipper de fleste som er crew var på TG som deltager flere år først. blir på en måte lei det å være deltager og ønsker å få litt mer ut av TG. har nok ingenting med at folk ikke skjønner at de ikke må jobbe i påsken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Har deltatt på TG flere ganger før og har også vurdert å være crew. Jeg kritiserer på ingen måte folk som velger å være crew, men hvordan "får man litt mer ut av TG" ved å være crew. Hva er det som gjør det så jævla fett? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Har deltatt på TG flere ganger før og har også vurdert å være crew. Jeg kritiserer på ingen måte folk som velger å være crew, men hvordan "får man litt mer ut av TG" ved å være crew. Hva er det som gjør det så jævla fett? deltager: laste ned, spille, sosialisere seg og se på ting på scena(ok, mye mer enn det jeg nevnte, men samme det) crew: laste ned, spille, sosialisere seg og se på ting på scena, jobbe med andre/sette opp nettverk og servere/hjelpe deltagere/holde orden/arrangere konkuranser/drive med andre crew-aktiviteter. som du ser så er det litt mer på crew, og man har dermed litt mer å gjøre i løpet av en dag. er ikke alle som gidder sitte 16 timer med gaming om dagen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Har litt lyst på TG igjen neste år. Var vell TG07 sist jeg var der. Men problemet er dama. Prøver og overtale henne til og bli med, men det er ikke så lett. SELV om jeg vil betale biletten hennes.. Eneste minuse med TG er vell høytalere, skulle ønske det var forbudt! Sist jeg var der, satt jeg ved siden av en liten hardware-shop som spillte noe helt forferdelig STYGGE trance-sanger 24/7. Grusomt.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Dra på Dreamhack istedet da vel. Der er det ikke lov med høytalere. TG hadde blitt så utrolig mye kjipere uten 100 trance-sanger spilt samtidig. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Dra på Dreamhack istedet da vel. Der er det ikke lov med høytalere. TG hadde blitt så utrolig mye kjipere uten 100 trance-sanger spilt samtidig. Win Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg vurderer å søke meg inn i security jeg. Men det er en ting jeg lurer på; hvordan er det om man finner ut at man ikke kan bli med som crew allikevel? Jeg aner ikke hvordan det blir med jobbing da, eller om jeg har råd. Er det en siste dato for når man må melde frafall? Kunne sjekket dette selv, men nettet her er så dårlig at jeg omtrent ikke kommer meg inn på noen sider. Brukte 7 minutter bare for å komme inn i denne tråden. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 dersom du blir tatt opp i crew, får du en mail noen uker før TG som spør om du fikk fri fra jobbben eller ikke. Da kan du si i fra at du ikke fikk fri. Var vertfall sån i år. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Om du jobber som crew får du vel det meste der gratis, så det er vel ikke noe problem heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå