Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

På TG blir det litt "Hm, jeg er sulten nå, kanskje jeg skal ta meg litt mat." Ingen måltider til samme tider. Har for det meste gått i nudler hos meg. Klarer desverre ikke å dy meg og kjøper dyr mat i skipet og på restauranter/bensinstasjoner.

Det gikk i det meste brødskive med nugatti for meg. :)

 

knekkebrød og nugatti er min TG-mat, med ett eller annet fra kantina til "middag"(random tider) når jeg er litt ekstra sulten...

og vann/cola til drikke, lever faktisk ganske sunt på tg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I forrige TG tråd spurte jeg om hvordan man fiksa den "disk overload saken i µTorrent" og jeg fikk svar men jeg husker ikke hva jeg skulle gjøre :p Nå som TG nærmer seg er det på tide å fikse xD

 

Noen idé? :fun:

Skal helst ikke i ta det i denne tråden, men du har helt sikkert FAT32 filsystem?

Er en tråd som ble opprettet her om dagen om det samme. husker hvem eller hvor :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har hatt samme problem i NTFS og nå på Ubuntu Linux Desktop. (Jeg vet ikke hvilket filsystem det er på det :p) Jeg tar det i denne tråden fordi det er ett problem jeg bare har hatt i forbinnelse med TG xD

 

På Ubuntu bruker du enten ext3 eller ext4, men vil tippe det er ext3 du bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kommer av at µTorrent ikke får diskhastigheten den trenger, feks. ved at en laster ned samtidig som en har veldig mye aktivitet til disken en laster ned til.

 

Jeg ser dette komme på serveren min om jeg prøver å hashe opp dataene mine i DC++ samtidig som jeg laster ned i µTorrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...