aklla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På TG blir det litt "Hm, jeg er sulten nå, kanskje jeg skal ta meg litt mat." Ingen måltider til samme tider. Har for det meste gått i nudler hos meg. Klarer desverre ikke å dy meg og kjøper dyr mat i skipet og på restauranter/bensinstasjoner. Det gikk i det meste brødskive med nugatti for meg. knekkebrød og nugatti er min TG-mat, med ett eller annet fra kantina til "middag"(random tider) når jeg er litt ekstra sulten... og vann/cola til drikke, lever faktisk ganske sunt på tg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På TG er det først og fremst nudlar som gjeld, men brød med nugatti eller jordbærsylte på tube til frukost er goodie! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Pleier å ha med Fjordland, veldig deilig å ha noe ordentlig å spise. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Pleier å ha med Fjordland, veldig deilig å ha noe ordentlig å spise. må ikke de ligge kjølig da? sånn kjøleskap-tempratur, hvordan får du til det på TG? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De har ikke blitt dårlige de få dagene man er der for meg ihvertfall. Har delvis hatt de i kjølebag, men med det grusomme kjøleelementsystemet blir det fort oppgitt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det ikke mye smartere å fylle poser med snø, enn disse varme elementene? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det som er smart, er tørris. Så noen som hadde det på en video fra TG09, skal jaggu skaffe det selv til neste år. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Eeeeeller minibar under bordet. Hadde en eneste kommentar fra en vakt på det ifjor, men ikke noe mer, selvom dusinvis andre vakter så den. Skapte ingen problemer heller, tvert i mot, kald brus til meg og mine sidemenn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I forrige TG tråd spurte jeg om hvordan man fiksa den "disk overload saken i µTorrent" og jeg fikk svar men jeg husker ikke hva jeg skulle gjøre Nå som TG nærmer seg er det på tide å fikse xD Noen idé? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det som er smart, er tørris. Så noen som hadde det på en video fra TG09, skal jaggu skaffe det selv til neste år.Sist jeg sjekket var tørris ikke lov lenger fordi det ble misbrukt som prosjektil innendørs. Tviler på at noen vil like å se deg med tørris. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I forrige TG tråd spurte jeg om hvordan man fiksa den "disk overload saken i µTorrent" og jeg fikk svar men jeg husker ikke hva jeg skulle gjøre Nå som TG nærmer seg er det på tide å fikse xD Noen idé? Skal helst ikke i ta det i denne tråden, men du har helt sikkert FAT32 filsystem? Er en tråd som ble opprettet her om dagen om det samme. husker hvem eller hvor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kommer ikke på grunn av FAT32, har hatt samme problem i µTorrent på serveren, og der har jeg ikke FAT32 overhodet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har hatt samme problem i NTFS og nå på Ubuntu Linux Desktop. (Jeg vet ikke hvilket filsystem det er på det ) Jeg tar det i denne tråden fordi det er ett problem jeg bare har hatt i forbinnelse med TG xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har hatt samme problem i NTFS og nå på Ubuntu Linux Desktop. (Jeg vet ikke hvilket filsystem det er på det ) Jeg tar det i denne tråden fordi det er ett problem jeg bare har hatt i forbinnelse med TG xD På Ubuntu bruker du enten ext3 eller ext4, men vil tippe det er ext3 du bruker. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Men hva gjør jeg for å fjærne Disk overloaded? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kommer av at µTorrent ikke får diskhastigheten den trenger, feks. ved at en laster ned samtidig som en har veldig mye aktivitet til disken en laster ned til. Jeg ser dette komme på serveren min om jeg prøver å hashe opp dataene mine i DC++ samtidig som jeg laster ned i µTorrent. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tilbake til topic. Noen som vet når lotteriet starter på partyticket? Husker ikke når det var i fjor, er sikkert samme i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tilbake til topic. Noen som vet når lotteriet starter på partyticket?Husker ikke når det var i fjor, er sikkert samme i år. Det er det ingen som vet! Nr.11: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva er the four wudes...? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skjer med Butterfree samerboe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå