TheMartine Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Nummer to? Skal man ikke ta en om dagen, som en kalender? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Nummer to? Skal man ikke ta en om dagen, som en kalender? Jo, det som var planen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Nr.2: Da var det 149 dager igjen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Tenkte å være smart i år og booke seng på vandrerhjemmet tidlig, men var også i år altfor sen... BAAAH! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Tenkte å være smart i år og booke seng på vandrerhjemmet tidlig, men var også i år altfor sen... BAAAH! Det var bortimot fullt der når jeg booket for en halvannen måneds tid siden Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg og noen kamerater booket vandrehjemmet til tg09 mens vi var på tg08. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 sover på hotell eller i hallen jeg gidder ikke å stresse med vandrehjem når man ikke er sikker på om man får dratt på tg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Er jo ikke værre enn å avbestille rommet hvis man ikke trenger det. Selv bor jeg på det hotellet som ligger i sentrum, for der er det alltid TG-rabatt. Var det på Scandic før og, men tror ikke det har vært det de siste årene. Men jeg trives på First Hotels Victoria. God mat og flotte senger. Men har vurdert å kutte ut hotellrommet siden jeg sjelden får tid til å sove under TG. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 tja gidder ikke å styre med sånt anyway.. lå på det som var 5 min unna skipet men ikke var i byen på en måte....husker ikke hva det het. dassen hadde helt jævelige farger. hehe. syntes er digg med hotell for jeg må ha søvnen min hver dag og vil helst ligge å sove siden av typen uten å ha noen traskene forbi meg. hehe + er utrolig deilig å få i seg kald drikke og ferdig mat som ikke er junk food Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) *kose seg på crewcare med kald drikke og deilig fersk mat, sunn mat hele døgnet* Klart, når man er crew er det en del ting som går forran det å sove. Endret 1. november 2009 av MSg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Men har vurdert å kutte ut hotellrommet siden jeg sjelden får tid til å sove under TG.Alltid plass hos oss, you know that ^_^ *kose seg på crewcare med kald drikke og deilig fersk mat, sund mat hele døgnet*Full igjen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ja. Dere har faket bevis mot meg. Endret 1. november 2009 av MSg Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Men har vurdert å kutte ut hotellrommet siden jeg sjelden får tid til å sove under TG.Alltid plass hos oss, you know that ^_^ *kose seg på crewcare med kald drikke og deilig fersk mat, sund mat hele døgnet*Full igjen? CrewCare er digg da. lite rom et hemmelig sted hvor crew får mat Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hemmelig og hemmelig; ligger midt under tribunen omtrent rett bak der ASUS hadde sin stand. Men ja, alltid kjekt å kunne gå dit og få seg litt mat, selvom jeg noen ganger fikk lurt dem opp med mat og drikke på plassen min rett under Economy på fugleberget :!: Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 hva gjør dere som sover på hotel, lar dere alt utstyret deres (pcen osv.) stå igjen i skipet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 hva gjør dere som sover på hotel, lar dere alt utstyret deres (pcen osv.) stå igjen i skipet?Tar med meg lett stjelbare ting som tastatur, mus, musematte osv i en sekk som jeg tar med meg. Ber også de rundt meg følge litt med. Ikke erfart noe tyveri eller noe. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) hva gjør dere som sover på hotel, lar dere alt utstyret deres (pcen osv.) stå igjen i skipet?Tar med meg lett stjelbare ting som tastatur, mus, musematte osv i en sekk som jeg tar med meg. Ber også de rundt meg følge litt med. Ikke erfart noe tyveri eller noe. så du lar datan stå igjen? Jeg hadde ikke følt at det er særlig trygt å la en data til flere tusen kroner ligge igjen der, men hvis man lager seg avtaler med folka rundt går det jo sikkert fint. Endret 1. november 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) hva gjør dere som sover på hotel, lar dere alt utstyret deres (pcen osv.) stå igjen i skipet?Tar med meg lett stjelbare ting som tastatur, mus, musematte osv i en sekk som jeg tar med meg. Ber også de rundt meg følge litt med. Ikke erfart noe tyveri eller noe. så du lar datan stå igjen? Jeg hadde ikke følt at det er særlig trygt å la en data til flere tusen kroner ligge igjen der, men hvis man lager seg avtaler med folka rundt går det jo sikkert fint. Så når du sover på TG tar du med deg stasjonær i soveteltet osv fordi du er redd for at den blir stjålet? Det er greit at det forekommer tyveri på TG, men det får da være grenser for paranoiditet Endret 1. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Folk har jo veldig mye høyere terskel for å faktisk koble fra og bære med seg en stasjonær pc, enn for å bare raske med seg en laptop i forbifarten. Ganske mye lettere å bli oppdaget er det også. Hadde jeg hatt en laptop, hadde jeg tatt den med meg... Endret 2. november 2009 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå