Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Rekker jo ikke så mye spill på TG uansett, så man trenger jo ikke noe ultra bra PC heller da. ;)

PS3 + PC = win ?

Satt og så på downloads i år, ikke direkte morsomt så da blir det nok å ta med seg PS3 maskina.

Skulle ønske PS3'n min var innebygget i det samme kabinettet som PC'n. Det kunne vært litt praktisk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rekker jo ikke så mye spill på TG uansett, så man trenger jo ikke noe ultra bra PC heller da. ;)

PS3 + PC = win ?

Satt og så på downloads i år, ikke direkte morsomt så da blir det nok å ta med seg PS3 maskina.

Skulle ønske PS3'n min var innebygget i det samme kabinettet som PC'n. Det kunne vært litt praktisk :)

Så lag et kabinett som lar deg gjøre det da :)

Lenke til kommentar
Så lag et kabinett som lar deg gjøre det da :)

Lag worklog, det skal bli morsomt å følge med på! :D

Skulle gjerne gjort det, men for øyeblikket har jeg mer enn nok av ting å finne på. Spille Uncharted 2, FIFA 10, vurdere om jeg skal lage hodetelefonholder(headphone-stand) til Beyerdynamic DT770 som jeg bestilte i går, jeg har også planer om å skaffe meg Corsair Obsidian 800D, og det vil jeg i hvert fall ikke begynne å modde med en gang :p

Om jeg skulle få lite å gjøre en eller annen gang snart, kan det hende jeg vurderer å lage noe i tre, men jeg tviler sterkt på det sånn det ser ut nå ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Har du en/flere spillkonsoll(er) du kan ta med i stedet?

Har en PS3

Hva med maskinen du bruker nå? :)

Sitter på en skole laptop.

ender med å game trackmania alle dagene xD

Kan du ikke bruke skole-PC'n på TG? Selv om den sikkert ikke er født til gaming, vil det nok være mye morsommere å bruke den enn å ikke bruke noe i dety hele tatt ;)

Om det ikke en en PS3 Slim kan du vel installere Linux på den?

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut hvor all plassen min hadde blitt av - 200gb med diverse filer hadde gjemt seg i C:\Documents and Settings\Mads\Lokale innstillinger\Programdata\DC++\Incomplete :p

..og jeg oppdaget dem ikke før nå, etter å ha lurt et halvt år på hvor all plassen min ble av.

Endret av w0bni
Lenke til kommentar
Fant nettopp ut hvor all plassen min hadde blitt av - 200gb med diverse filer hadde gjemt seg i C:\Documents and Settings\Mads\Lokale innstillinger\Programdata\DC++\Incomplete :p

..og jeg oppdaget dem ikke før nå, etter å ha lurt et halvt år på hvor all plassen min ble av.

Hvis du vil finne flere bortgjemte filer som tar opp plass: http://windirstat.info/

Det verkøyet er uunnværlig når man skal rydde opp på harddisken(e).

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...