Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Rekker jo ikke så mye spill på TG uansett, så man trenger jo ikke noe ultra bra PC heller da. PS3 + PC = win ? Satt og så på downloads i år, ikke direkte morsomt så da blir det nok å ta med seg PS3 maskina. Skulle ønske PS3'n min var innebygget i det samme kabinettet som PC'n. Det kunne vært litt praktisk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Rekker jo ikke så mye spill på TG uansett, så man trenger jo ikke noe ultra bra PC heller da. PS3 + PC = win ? Satt og så på downloads i år, ikke direkte morsomt så da blir det nok å ta med seg PS3 maskina. Skulle ønske PS3'n min var innebygget i det samme kabinettet som PC'n. Det kunne vært litt praktisk Så lag et kabinett som lar deg gjøre det da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Lag worklog, det skal bli morsomt å følge med på! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Så lag et kabinett som lar deg gjøre det da Lag worklog, det skal bli morsomt å følge med på! Skulle gjerne gjort det, men for øyeblikket har jeg mer enn nok av ting å finne på. Spille Uncharted 2, FIFA 10, vurdere om jeg skal lage hodetelefonholder(headphone-stand) til Beyerdynamic DT770 som jeg bestilte i går, jeg har også planer om å skaffe meg Corsair Obsidian 800D, og det vil jeg i hvert fall ikke begynne å modde med en gang Om jeg skulle få lite å gjøre en eller annen gang snart, kan det hende jeg vurderer å lage noe i tre, men jeg tviler sterkt på det sånn det ser ut nå Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Skulle ønske PS3'n min var innebygget i det samme kabinettet som PC'n. Det kunne vært litt praktisk Trur jeg nesten kan putte PS3'n inn i begge de to største kabinettene mine, men den ville nok blitt god og varm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Litt OT men aGal: Skal du på TS (The Svettering)? Siden du bor i området mener jeg. Endret 28. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Litt OT men aGal: Skal du på TS (The Svettering)? Siden du bor i området mener jeg. Noe jeg ikke har hørt om? Hvor og når? EDIT: http://www.thesvettering.com/ Der sto det litt info Endret 28. oktober 2009 av aGal Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 En bekjent av meg (Broren til en venn) som er med på å arrangere det Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Konsoll = (N) Anyway, TG uten PC kan bli kjipt i 100 timer, kanskje du kun dratt innom og vært der 1-2 dager og vandre rundt, men hadde ikke orka hele TG Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har du en/flere spillkonsoll(er) du kan ta med i stedet? Har en PS3 Hva med maskinen du bruker nå? Sitter på en skole laptop. ender med å game trackmania alle dagene xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Når og hvor er det lotterikøen åpner forresten ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) På www.partyticket.net, uvisst når. Endret 29. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 På www.partyticket.net , uvisst når. Ahh..ok Er registrert der Får bare vente da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har du en/flere spillkonsoll(er) du kan ta med i stedet? Har en PS3 Hva med maskinen du bruker nå? Sitter på en skole laptop. ender med å game trackmania alle dagene xD Kan du ikke bruke skole-PC'n på TG? Selv om den sikkert ikke er født til gaming, vil det nok være mye morsommere å bruke den enn å ikke bruke noe i dety hele tatt Om det ikke en en PS3 Slim kan du vel installere Linux på den? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Fant nettopp ut hvor all plassen min hadde blitt av - 200gb med diverse filer hadde gjemt seg i C:\Documents and Settings\Mads\Lokale innstillinger\Programdata\DC++\Incomplete ..og jeg oppdaget dem ikke før nå, etter å ha lurt et halvt år på hvor all plassen min ble av. Endret 29. oktober 2009 av w0bni Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Fant nettopp ut hvor all plassen min hadde blitt av - 200gb med diverse filer hadde gjemt seg i C:\Documents and Settings\Mads\Lokale innstillinger\Programdata\DC++\Incomplete ..og jeg oppdaget dem ikke før nå, etter å ha lurt et halvt år på hvor all plassen min ble av. Hvis du vil finne flere bortgjemte filer som tar opp plass: http://windirstat.info/ Det verkøyet er uunnværlig når man skal rydde opp på harddisken(e). Endret 29. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) C:\Documents and Settings\Mads\Lokale innstillinger\Programdata\DC++\Incomplete Var rimlig full på meg og etter TG, var sånn at jeg hadde 10gb som ikke var i bruk elns. Endret 29. oktober 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Da var det 150 dager til TG, og jeg vil kjøre de første 150 pokemonene frem til da i rekkefølge Nr.1: Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Da var det 150 dager til TG, og jeg vil kjøre de første 150 pokemonene frem til da i rekkefølge Nr.1: Hahahahahaha! Nice, do so Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) VENT! ops, var visst en om dagen Endret 31. oktober 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå