Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Gode nyheter, Japan turen som var planlagt til påsken ble flyttet til sommeren, noe som igjen betyr at jeg får med meg TG i år også..

 

Så dere som trodde dere endelig var kvitt meg: Blir ikke kvitt meg så lett :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst å dra sammen med noen venner, selv om ingen av oss spiller cs elle Cod eller Wow.. Eller nor av det som fins.

 

Gamer flash spill og Sims 2 & 3 jeg! :D

 

Syns det er dumt at det er i Hamar...

 

Det er så sinnssykt langt :p

Kom! Du kommer til å kose deg :D Blir jomfruturen min i år. Jeg spiller heller ingen spill, faktisk har jeg ikke en pc enda en gang, enten får jeg skrapt sammen penger til en dårlig en eller så låner jeg av wheelman :fun:

Hehe, det eneste det ligger på nå er at det er så langt, og dyrt å reise... :p

Men jeg tror jeg vil ta en sånn TG buss fra Stavanger, den prisen går vel greit :p

 

Skal snakke med 2 venner, å se om de vil være med, jeg vil i hvert fall ikke reise alene :p

Lenke til kommentar
verste er de tullingene som tar med billig anleggene sine og setter på høyeste volum og de selv har ødelagt øra sine og hører ikke at høytalerene er sprengt....

 

Hadde noen med et par svære Eltax høyttalere og en miniforsterker 5 plasser bortenfor meg i år. Glad jeg hadde eget anlegg så jeg slapp å høre på den vrengte lyden de hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...