Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva er beste måten å komme seg nedover fra nord-norge? Fly er ikke aktuelt da vannkjøling og ikke-trykkregulert bagasjerom ikke alltid går hånd i hånd. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Og når ble litt overkompensering så galt? Det er ikke galt, det er morsomt. Og underholdning er da positivt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva er beste måten å komme seg nedover fra nord-norge?Fly er ikke aktuelt da vannkjøling og ikke-trykkregulert bagasjerom ikke alltid går hånd i hånd. Bil, i verste fall buss/tog. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hva er beste måten å komme seg nedover fra nord-norge? Fly er ikke aktuelt da vannkjøling og ikke-trykkregulert bagasjerom ikke alltid går hånd i hånd. Håndbaggasje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva er beste måten å komme seg nedover fra nord-norge?Fly er ikke aktuelt da vannkjøling og ikke-trykkregulert bagasjerom ikke alltid går hånd i hånd. Om en har en kamerat med lappen, eller har det selv: Dra med noen kamerater å kjør nedover, ta det som en roadtrip. Skal en kjøre fra Bodø og ned til Hamar vil jeg tro det mest effektive er å kjøre gjennom Sverige. De har god motorvei hele veien ned tror jeg. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg og vennene mine vurderer å dra på TG. Mine innlegg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Begynn og gled deg allerede. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva med store gutter med store hyller da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Synes det burde bli satt opp hylle over HELE HW rekka! ;D Gigastor, så skaffer vi en lift til å hente ting som ligger der oppe:> Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 tg2010 oh yesss, blir mitt 10ende år på rad ;D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 tg2010 oh yesss, blir mitt 10ende år på rad ;D Nice! Du får feire villt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Slenger meg på her, og ser om jeg får dratt med kjentfolk med på dette. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Var med i 2006 og de siste 3 dagene av 2008, og håper jeg kommer meg på TG2010 også! Muligens med ny pc denne gangen om jeg er heldig Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det mulig at det blir HW stand på TG i år? Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen spørsmål: -Skjønner ikke Helt hva HW rekka er for noe? (Ikke et spm, men men..) -Hvordan er det med soving? -Hvordan er det med spising osv? -Noen andre tips? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen spørsmål:-Skjønner ikke Helt hva HW rekka er for noe? (Ikke et spm, men men..) -Hvordan er det med soving? -Hvordan er det med spising osv? -Noen andre tips? Man sover gjerne på hotell eller på tribunene i hallen, evt i sovetelte ute -butikken er åpen søndag og lørdag og det selges mat i skipet. har nok masse tips.....men bedre om du spør hvis du lurer på noe Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen spørsmål:-Skjønner ikke Helt hva HW rekka er for noe? (Ikke et spm, men men..) -Hvordan er det med soving? -Hvordan er det med spising osv? -Noen andre tips? Anbefaler også at du tar med en god del mat hjemmefra, nudler er alltid en sikker vinner. Det er både mikrobølgeovner og vannkokere i skipet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen spørsmål:-Skjønner ikke Helt hva HW rekka er for noe? (Ikke et spm, men men..) -Hvordan er det med soving? -Hvordan er det med spising osv? -Noen andre tips? HW-rekka er en rekke folk her på forumet går sammen om å lage. Soving skjer som regel ute i soveteltene, på tribunene, eller på plassen sin. Da enten tilbakelent i stolen, eller med ansiktet plantet i tastaturet. Spising er en grei affære. Bare husk at du tar med mat som ikke trenger tilbredning, eller kan tilbredes med mikrobølgeovn eller vannkoker. Og at det er mat som ikke blir dårlig av å ligge varmt. Nudler, rett i koppen og lignende er populært. Det finnes også en kafeteria i skipet. Andre tips er god hygiene. Dusj ofte, vask fingra etter dassbesøk og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå