Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater dere! men er da ikke så galt med fellesdusj, bar bodd på internat i 1 år så da er det liksom ikke noe problem lenger :p

 

At det var? Har dere seriøst fellesdusj på internatet? Det er litt...sært 0.o

 

Hey! Noen som blir med å arrangsjere diskusjon.no showertime? :love:

 

Så du kan glane på alle lekre guttekroppene? Skjønner hvor du vil hen, ja. :fun:

Lenke til kommentar
Hater dere! men er da ikke så galt med fellesdusj, bar bodd på internat i 1 år så da er det liksom ikke noe problem lenger :p

 

At det var? Har dere seriøst fellesdusj på internatet? Det er litt...sært 0.o

 

 

Ja det hadde vi :p Bodde på dobbelt rom å greir. Så en blir litt imun imot sånne ting da.

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror det ikke ville vært så svett på TG med unisex dusjer, for da ville flere av de som ikke dusjer ha dusjet :p

 

Og mange som dusjer nå, ville ikke dusjet. Som for eksempel de aller fleste jenter og de aller fleste gutter med et litt dårlig selvbilde.

 

Synes det funker veldig, veldig bra nå, jeg. :yes:

 

Vel, jentene ville alltids funnet andre måter å vaske seg på, det er jeg sikker på ^^, Det er jo tross alt jenter.

For alle disse normale non-shower folka kunne de gått inn i unisex dusjen bltt veldig skuffet (Men de er rene) og gått ut igjen.. For disse dårlig-selvbilde folka kunne det komme en Male-Only shower xD (Samme systemet kunne fungert på jentene, men noen unisex for de som ønsker det og/eller håper på og se det motsatte kjønn der)

Lenke til kommentar
Vel, jentene ville alltids funnet andre måter å vaske seg på, det er jeg sikker på ^^, Det er jo tross alt jenter.

For alle disse normale non-shower folka kunne de gått inn i unisex dusjen bltt veldig skuffet (Men de er rene) og gått ut igjen.. For disse dårlig-selvbilde folka kunne det komme en Male-Only shower xD (Samme systemet kunne fungert på jentene, men noen unisex for de som ønsker det og/eller håper på og se det motsatte kjønn der)

 

Your plan has "FAIL" written all over it :b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...