Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Fellesdusjer er kos <3 Yeah xD Men den skulle vært heeelt felles Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 gutt og jente i fellesdusj er kos. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 gutt og jente i fellesdusj er kos. da tror jeg kvinne andelen hadde synken fort.... Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nesjda, Det blir en revolusjon! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nesjda, Det blir en revolusjon! Ja, vi lever jo ikke perfekt enda Likestilling Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nesjda, Det blir en revolusjon! Ja, vi lever jo ikke perfekt enda Likestilling har vell ikke noe med likestilling å dusje sammen... jeg er ikke så veldig intressert i å dusje sammen en gjeng 14 år gammle gutter som ahr gale hormoner da hadde jeg blitt hjemme, evt leid hotell Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 gale hormoner"<3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 gale hormoner"<3 Anytime! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende er bare å dusje med dama hjemme det er ikke dikriminerende å ikke tvinge folk til å vise seg for motsatte kjønn gleder meg til tg. begynner å savne det. men savnet kommer vell for fult etter jul Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nesjda, Det blir en revolusjon! Ja, vi lever jo ikke perfekt enda Likestilling Likestilling er ikke det samme som at alle må kastreres og tettes med silikon. Oi, det ble et rart bilde Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende er bare å dusje med dama hjemme det er ikke dikriminerende å ikke tvinge folk til å vise seg for motsatte kjønn gleder meg til tg. begynner å savne det. men savnet kommer vell for fult etter jul Fysj! Så det er greit vi blir tvunget så lenge det er samme kjønn? :o Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende er bare å dusje med dama hjemme det er ikke dikriminerende å ikke tvinge folk til å vise seg for motsatte kjønn gleder meg til tg. begynner å savne det. men savnet kommer vell for fult etter jul Fysj! Så det er greit vi blir tvunget så lenge det er samme kjønn? :o ingen som tvinger deg til å dusje...er bare ekstremt praktisk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Nei? Det blir jo akuratt det samme på ditt argument..... BTW, jo man kan klage på folk og folka kan få dem til dusjing Endret 25. oktober 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er IKKE praktisk å dusje på tg! Det tar lang tid, og man kjenner lukten fra alle andre mye bedre. Når det er sagt kan jeg legge til at det selvfølgelig er fordeler med å dusje, men disse blir fort utveid av alle bakdelene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 De som ikke dusjer er ekle, uhygieniske, og har ingenting sammen med andre mennesker å gjøre. De fjortisguttevalpene som ikke dusjer burde holde seg hjemme. Joakimd: Med det argumentet der så dusjer du aldri hjemme heller? Det er også upraktisk(?) og du kjenner lukten fra alle rundt deg bedre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er IKKE praktisk å dusje på tg! Det tar lang tid, og man kjenner lukten fra alle andre mye bedre. Når det er sagt kan jeg legge til at det selvfølgelig er fordeler med å dusje, men disse blir fort utveid av alle bakdelene. Det er praktisk som bare f! Hadde alle tenk som deg hadde vel TG blitt rivd ned av helsemyndighetene.. Bare det å føle seg ren er digg. Og jeg takler ikke fett/møkkete hår! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Bare det å føle seg ren er digg.Og jeg takler ikke fett/møkkete hår! Samme her, hadde vert no dritt om det ikke hadde vert dusjer der. Bare ta tannkrem i nesa så lukter man ingen ting likevel Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 ingen som tar ironien? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 ingen som tar ironien? Nei, fordi det finnes sånne som du prøver å spille xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå