Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende :fun:

er bare å dusje med dama hjemme det :p er ikke dikriminerende å ikke tvinge folk til å vise seg for motsatte kjønn :p

gleder meg til tg. begynner å savne det. men savnet kommer vell for fult etter jul

Fysj! Så det er greit vi blir tvunget så lenge det er samme kjønn? :o

Lenke til kommentar
Joda, sikkert mange av disse folka som syns det er diskriminerende :fun:

er bare å dusje med dama hjemme det :p er ikke dikriminerende å ikke tvinge folk til å vise seg for motsatte kjønn :p

gleder meg til tg. begynner å savne det. men savnet kommer vell for fult etter jul

Fysj! Så det er greit vi blir tvunget så lenge det er samme kjønn? :o

ingen som tvinger deg til å dusje...er bare ekstremt praktisk

Lenke til kommentar

De som ikke dusjer er ekle, uhygieniske, og har ingenting sammen med andre mennesker å gjøre. De fjortisguttevalpene som ikke dusjer burde holde seg hjemme.

Joakimd: Med det argumentet der så dusjer du aldri hjemme heller? Det er også upraktisk(?) og du kjenner lukten fra alle rundt deg bedre.

Lenke til kommentar
Det er IKKE praktisk å dusje på tg! Det tar lang tid, og man kjenner lukten fra alle andre mye bedre. Når det er sagt kan jeg legge til at det selvfølgelig er fordeler med å dusje, men disse blir fort utveid av alle bakdelene.

Det er praktisk som bare f! Hadde alle tenk som deg hadde vel TG blitt rivd ned av helsemyndighetene..

Bare det å føle seg ren er digg.

Og jeg takler ikke fett/møkkete hår!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...