SvennAndre Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har aldri lagt merke til no lukt i det hele tatt. Eneste som har vært litt ubekvemt er det tidsperioden på døgnet man har sola rett i tryne(varer 20min maks, 1 gang om dagen). Da kan det bli litt varmt og man blir blenda rett i tryne. Men det er digg å gå ut og trekke litt frisk luft innimellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Egil og Cinque kommer i alle fall kjørende nedover, muligens med en kompis til eller to. Men vi skal i alle fall slenge oss med på HW-rekka også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det beste med å gå ut av skipet, er å gå inn igjen, trekke et dypt magadrag, og kjenne at her er jeg hjemme. Sånn føler jeg, i hvert fall. Beste lufta ever <3 Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eneste jeg merket noe til var at jeg fikk heavy munnsår som pleier å dukke opp i tørr luft og raske temperaturendringer osv. Så bring lypsyl om du pleier å få det dritet. Har ikke merket noe som helst til lukt annet enn plutselige sure nedstøt fra sidemannen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er ingen "lukt" det er tykkere luft. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er ingen "lukt" det er tykkere luft. Ehm, jo, det er en lukt. Og det er ikke så rart heller, med tanke på hvor mye søppel og folk med forskjellig grad av personlig hygiene man har samlet under samme tak. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er ingen "lukt" det er tykkere luft. Ehm, jo, det er en lukt. Og det er ikke så rart heller, med tanke på hvor mye søppel og folk med forskjellig grad av personlig hygiene man har samlet under samme tak. Jaja, er vel bare meg med astma og tett nese Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaja, er vel bare meg med astma og tett nese Ja. Consider yourself lucky. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Må ærlig talt innrømme at jeg ikke kjente noen spesiell lukt, men det er visst ikke bare meg Eneste lukten jeg kjente var nær vannkoker/mikrostanden. Der lukta det pyton fra dag 1 Endret 24. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At du ikke kjenner luten sier vel mest om hvordan du luter? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Eller at enkelte her er fryktelig fin i nesen sier det med. Forøvrig kan jeg opplyse om at under TG dusjet jeg, så ikke noe mer å si om den saken. Endret 24. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bare tuller:P forventer at alle dusjer minst 2 ganger under tg! men dusjene på TG hvorfor er de så sykt kalde? omtrent ikke noe varmt vann når jeg var innom noen av gangene Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kalde? Synes de var helt greie jeg da, men forventet ikke så mye av de. Skjønte jo tullet, men følte for å være litt småkrass Endret 24. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dusjene på TG er pisskalde! Men, og ikke si dette til noen, en av jentedusjene har én dusj hvor man kan justere varmen. Men hysj, hysj, dette er veldig secret info, altså. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det har da guttedusjene også. (enkelte) Endret 24. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, da vet dere hva dere har å gjøre da. Førstemann inn, lzm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den var alltid opptatt når jeg kom dit. men men en blir jo rein og gidder ikke stå 30 min i en felles dusj Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, man lar ikke akkurat balsamen sitte i håret i ti minutter når man dusjer på TG :b Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, man lar ikke akkurat balsamen sitte i håret i ti minutter når man dusjer på TG :b Ikke? Jeg gjør det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå