Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Hylle ER kjekt å ha ja!

hvorfor det egentlig? folk tar jo bare med seg enda mere dritt en de ville hatt med fra før.. hvorfor klarer jeg som jente(alle vet at det er kjent at jenter tar med seg mere) å holde meg på en plass uten hylle :p

Oppbevaringsplass? Ikke alle som bare drar med seg en laptop/enkelt stasjonært oppsett. Har ihvertfall hatt veldig nytte av hylla gjengen min har dratt med år etter år. Det at du er jente, og klarer deg med en enkelt plass, uten hylle, er lite relevant.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hylle ER kjekt å ha ja!

hvorfor det egentlig? folk tar jo bare med seg enda mere dritt en de ville hatt med fra før.. hvorfor klarer jeg som jente(alle vet at det er kjent at jenter tar med seg mere) å holde meg på en plass uten hylle :p

Oppbevaringsplass? Ikke alle som bare drar med seg en laptop/enkelt stasjonært oppsett. Har ihvertfall hatt veldig nytte av hylla gjengen min har dratt med år etter år. Det at du er jente, og klarer deg med en enkelt plass, uten hylle, er lite relevant.

hvis du leser hva jeg skriver så hadde det vært fint....kjent at vi tar med oss mye ting(så din kommentar er lite relavant)...Enkel? To skjermer,to bagger,stasjonære(så klart)en sekk og ett brett med brus...ja wow så enkelt :p Men men.....

Lenke til kommentar
*Snuff*

 

Forferdelig trist at jeg har den kule ferien under påska og en uke etter. Jeg lengter etter TG og det er ennå omtrent 1.5 år til neste gang jeg kan dra dit. :cry:

det hadde ikke jeg klart å vente. kjipt da å må vente 1,5år for å dra dit. Noen ganger hadde evnen til å dele seg i to vært praktisk..

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Nei, headset var skuff, selv med flac :p

Lurer på om det ikke var 300kW de kjørte på scenen?

Ikkje 300kW med lyd vertfall. Kanskje i lys...

30kW i lyd er ivertfall meir realistisk sjølv om det er mykje.

Denne karen har rett:

Mener å huske at karen snakket om 180 000 watt jeg..

Det var dog inkl lysrigg o.l.

 

HW-rekka hadde ikke en brøkdel av nevnte kraft, men spilte da greit for seg uansett :D

Lenke til kommentar

Til de som lurer på hyller anbefaler jeg å ta med en hobbyplate på 20*80, og to klosser som er ca. 2*2*8. Perfekt til å ha skjermen på!

 

Platen går nederst i bagasjen og tar 1cm i høyden, hele greien tar 29,5 sekunder å sette opp, og man kan kaste det i containeren med god samvittighet før man reiser.

 

Utrolig hvor mye drit som samles under der :p

Lenke til kommentar
Jeg tok med hylle dette året (mitt første) og angrer ikke ett sekund.

Men dette kommer jo an på hvor minimalistiskst du er da.

 

Jeg liker å være sikker på at jeg har med meg alt jeg trenger av alt mulig som jeg sikkert ikke(?) får bruk for. Jeg vil helst være på den sikre siden :p

 

Finnes det noen enkel IKEA-hylle eller noe som har riktige mål til å ha med på TG? Kunne vært kjekt å slippe å lege en egen som jeg ikke vet om passer/egner seg før jeg har vært der å sjekka hva jeg bør gjøre/huske på til jeg eventuelt bygger en hylle selg ;)

 

Jeg tenkte jeg en stund på kanskje å ta med PS3'n, men jeg regner med at jeg vil klare meg med PC'n i første omgang.

Lenke til kommentar
Jeg tok med hylle dette året (mitt første) og angrer ikke ett sekund.

Men dette kommer jo an på hvor minimalistiskst du er da.

 

Jeg liker å være sikker på at jeg har med meg alt jeg trenger av alt mulig som jeg sikkert ikke(?) får bruk for. Jeg vil helst være på den sikre siden :p

 

Finnes det noen enkel IKEA-hylle eller noe som har riktige mål til å ha med på TG? Kunne vært kjekt å slippe å lege en egen som jeg ikke vet om passer/egner seg før jeg har vært der å sjekka hva jeg bør gjøre/huske på til jeg eventuelt bygger en hylle selg ;)

 

Jeg tenkte jeg en stund på kanskje å ta med PS3'n, men jeg regner med at jeg vil klare meg med PC'n i første omgang.

 

Ja det finnes, det var 2 karer ved sina meg som hadde kjørt fra IKEA og ikke modda en dritt selv. De kjøpte dem platpakka fra IKEA og satt dem opp på TG selv ^^, Og kasta dem på vei hjem aka lot dem stå noe crewet ikke liker.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått vite at jeg i hvert fall får lov til å dra på TG :D Nå må jeg bare finne ut om det er noen flere jeg kjenner som skal dra.

 

Jeg får vel i så fall kjøpe inn litt ekstra julebrus (GRANS!) får å ha med :p

 

Er det lurt å ta med hylle den første gangen man er på TG, eller vil man klare seg fint uten? Tenkte kanskje det ville være best å ha vært der å oppleve behovet før jeg bygger en hylle som jeg kanskje ikke hadde trengt(?)

 

jeg skal nedover jeg til TG, tror marius skal også så da er det 2stk som du kjenner^^

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått vite at jeg i hvert fall får lov til å dra på TG :D Nå må jeg bare finne ut om det er noen flere jeg kjenner som skal dra.

 

Jeg får vel i så fall kjøpe inn litt ekstra julebrus (GRANS!) får å ha med :p

 

Er det lurt å ta med hylle den første gangen man er på TG, eller vil man klare seg fint uten? Tenkte kanskje det ville være best å ha vært der å oppleve behovet før jeg bygger en hylle som jeg kanskje ikke hadde trengt(?)

 

jeg skal nedover jeg til TG, tror marius skal også så da er det 2stk som du kjenner^^

 

Ja, men dere skal vel ikke på HW-rekka? Jeg tenker meg jeg kommer til å sitte på HW-rekka om jeg ikke finner en annen/bedre løsning ;)

 

Kanskje litt OT, men du/dere har ikke spurt Sindre?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått vite at jeg i hvert fall får lov til å dra på TG :D Nå må jeg bare finne ut om det er noen flere jeg kjenner som skal dra.

 

Jeg får vel i så fall kjøpe inn litt ekstra julebrus (GRANS!) får å ha med :p

 

Er det lurt å ta med hylle den første gangen man er på TG, eller vil man klare seg fint uten? Tenkte kanskje det ville være best å ha vært der å oppleve behovet før jeg bygger en hylle som jeg kanskje ikke hadde trengt(?)

 

jeg skal nedover jeg til TG, tror marius skal også så da er det 2stk som du kjenner^^

 

Ja, men dere skal vel ikke på HW-rekka? Jeg tenker meg jeg kommer til å sitte på HW-rekka om jeg ikke finner en annen/bedre løsning ;)

 

Kanskje litt OT, men du/dere har ikke spurt Sindre?

Finnes det en bedre løsning :roll:?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...