Joakimd Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 drømte at jeg våknet av attention grabberen nå nettopp, så våknet jeg sånn 2 sec etter jeg våknet, weird! Håper attention grabberen blir like knall i år! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Håper det! Etter å ha stått forran scenen å hørt på den noen ganger så ble jeg litt skuffet av hvor laber den var når jeg hørte på den hjemme med headsettet Men det er kanskje ikke så rart med tanke på anlegget de hadde Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei, headset var skuff, selv med flac Lurer på om det ikke var 300kW de kjørte på scenen? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikkje 300kW med lyd vertfall. Kanskje i lys... 30kW i lyd er ivertfall meir realistisk sjølv om det er mykje. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Mener å huske at karen snakket om 180 000 watt jeg.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser ut til at jeg hopper over TG i år.Skal en tur til Japan til neste år, og det ser ut til at den lander i påskeferien. Irriterende nok. Japen går seff over TG :o Tøys. TG går seff over Japan. Jeg klarte London og TG på samme påske i 08, da synes jeg du burde klare begge deler, TøseGuri. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser ut til at jeg hopper over TG i år.Skal en tur til Japan til neste år, og det ser ut til at den lander i påskeferien. Irriterende nok. Japen går seff over TG :o Tøys. TG går seff over Japan. Jeg klarte London og TG på samme påske i 08, da synes jeg du burde klare begge deler, TøseGuri. Nå er London 1 time unna da Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis man har veldig mye ulovlig nedlasta og torrenter på pcen sin, kan man blir tatt for det da, eller få bot ? Og hvis man deler dette kan man bli tatt for det også? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Man kan nok det, men har ikke hørt om noen som har blitt tatt på TG. Er nok ikke noe større sjans der enn hjemme. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis man har veldig mye ulovlig nedlasta og torrenter på pcen sin, kan man blir tatt for det da, eller få bot ? Og hvis man deler dette kan man bli tatt for det også? har vel aldri skjedd (Rett meg om jeg tar feil) Nei det har jeg aldri hørt om, purken der er vel ute etter de som driver med narkotika. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 det var bra Et spørsmål til: Hvor er det mest praktisk og best å sitte? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Et spørsmål til: Hvor er det mest praktisk og best å sitte? Det kommer veldig an på hva du liker. Hvis du vil ha oversikt over alt som skjer på scenen til en hver tid, og ikke har noe imot masse bråk, er det nærmest mulig scenen som gjelder. Hvis du vil ha det litt mer rolig (rolig som et relativt begrep - helt rolig blir det ikke), setter du deg lengst vekk. Ellers er det den gylne middelvei, i midten. Når det gjelder midtgangen, blir det fort mye trafikk av folk som passerer forbi deg hvis du sitter nærme midtgangen. Samtidig får du jo selv kortere vei for å komme deg ut. Litt mer rolig langs kantene, og kortere vei til do. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå har jeg fått vite at jeg i hvert fall får lov til å dra på TG Nå må jeg bare finne ut om det er noen flere jeg kjenner som skal dra. Jeg får vel i så fall kjøpe inn litt ekstra julebrus (GRANS!) får å ha med Er det lurt å ta med hylle den første gangen man er på TG, eller vil man klare seg fint uten? Tenkte kanskje det ville være best å ha vært der å oppleve behovet før jeg bygger en hylle som jeg kanskje ikke hadde trengt(?) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) anbefaller deg første gang uten jeg. har klart meg tre år uten... har nok av plass og heller ikke noe behov for å blokere utsikten Endret 19. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tok med hylle dette året (mitt første) og angrer ikke ett sekund. Men dette kommer jo an på hvor minimalistiskst du er da. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Eg var der første gong i fjor, og eg hadde med hylle. Eg var usikker på om eg trengte, men tok den med likevel. Då eg kom inn skipet var eg jammen glad eg tok med! Men det kjem jo så klart an på kor mykje du gidd å drakse på... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå har jeg fått vite at jeg i hvert fall får lov til å dra på TG Nå må jeg bare finne ut om det er noen flere jeg kjenner som skal dra. Jeg får vel i så fall kjøpe inn litt ekstra julebrus (GRANS!) får å ha med Er det lurt å ta med hylle den første gangen man er på TG, eller vil man klare seg fint uten? Tenkte kanskje det ville være best å ha vært der å oppleve behovet før jeg bygger en hylle som jeg kanskje ikke hadde trengt(?) Jeg har hatt uten de andre lanene jeg har vært på, men der var det minimalistisk med diverse stands, samt at det er digg med mye plass... Så skaff deg hylle Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hylle ER kjekt å ha ja! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hylle ER kjekt å ha ja! hvorfor det egentlig? folk tar jo bare med seg enda mere dritt en de ville hatt med fra før.. hvorfor klarer jeg som jente(alle vet at det er kjent at jenter tar med seg mere) å holde meg på en plass uten hylle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå