War Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Billigere? Ikke alle vil ha fargeskjerm Jeg skal oppgradere med 4G nå, men i påska har vel G23 kommet. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha, noe sånn jeg forestiller meg <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Å fysj og fy får ikke TG10 blir sånn! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 2*G15 i pakken. Brutt forsegling, men ny i plasten ubrukt. Er det G15 eller G15 v2? Kan du si hvorfor du har de? G15V2 RMA Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha, noe sånn jeg forestiller meg <3 Jeg hadde Julebrus på TG09 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 digg. tenker og kjøpe meg et lass <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ut til at jeg hopper over TG i år. Skal en tur til Japan til neste år, og det ser ut til at den lander i påskeferien. Irriterende nok. Og siden dette trolig blir en av de få sjansene jeg har muligheten til å dra til Japan med folk jeg kjenner og har økonomi til det så blir jeg nok å velge det. Noe som er synd, for jeg skulle gjerne ha dratt på TG også.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ut til at jeg hopper over TG i år.Skal en tur til Japan til neste år, og det ser ut til at den lander i påskeferien. Irriterende nok. Og siden dette trolig blir en av de få sjansene jeg har muligheten til å dra til Japan med folk jeg kjenner og har økonomi til det så blir jeg nok å velge det. Noe som er synd, for jeg skulle gjerne ha dratt på TG også.. Japen går seff over TG :o Du får ha lykke til i Japan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ut til at jeg hopper over TG i år.Skal en tur til Japan til neste år, og det ser ut til at den lander i påskeferien. Irriterende nok. Og siden dette trolig blir en av de få sjansene jeg har muligheten til å dra til Japan med folk jeg kjenner og har økonomi til det så blir jeg nok å velge det. Noe som er synd, for jeg skulle gjerne ha dratt på TG også.. Skjønner prioriteringa, men du vil bli savnet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, jeg så virkelig frem til TG, og det irriterer meg at jeg ikke får muligheten til begge deler.. Menmen, sånn er livet. En får ikke alltid ting slik en vil ha det.. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg satt og tenkte på at jeg ville besøke china snart. hadde vært morro og sett at dem lager alle de ''billig'' produktene sine.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 1 år i USA neste år blir livet <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, jeg så virkelig frem til TG, og det irriterer meg at jeg ikke får muligheten til begge deler.. Menmen, sånn er livet. En får ikke alltid ting slik en vil ha det.. Menneh...skal du være der hele påsken? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, jeg så virkelig frem til TG, og det irriterer meg at jeg ikke får muligheten til begge deler.. Menmen, sånn er livet. En får ikke alltid ting slik en vil ha det.. Menneh...skal du være der hele påsken? LOL, nei han drar over til andre siden av kloden for en shoppinghelg xD Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har faktisk også fått tilbud om å bli med til Japan i påsken. Jeg må innrømme at det er vanskelig å velge. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva skjer med Japan i påsken, da? Herregud, det er da masse asiater på TG. Holder ikke det? Hæ? Hæ?! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har faktisk også fått tilbud om å bli med til Japan i påsken. Jeg må innrømme at det er vanskelig å velge. Nei, det er jo ikke det :---D Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva skjer med Japan i påsken, da? Herregud, det er da masse asiater på TG. Holder ikke det? Hæ? Hæ?! Yeah! Er jo det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, jeg så virkelig frem til TG, og det irriterer meg at jeg ikke får muligheten til begge deler.. Menmen, sånn er livet. En får ikke alltid ting slik en vil ha det.. Menneh...skal du være der hele påsken? Den datoen som det ser ut til å bli nå er 27. Mars til 4. April, men det er ikke spikret helt enda. Egentlig er det veldig lite som er spikret helt enda, men det er hva en får når en dra sammen med et drøss kvinnfolk. Masse pjatt og veldig lite planlegging.. Og Rudde93: Vi skal se oss litt rundt om også. Tror jeg.. Håper jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå