Rudde Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Tja, G19 er vel bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 kan ikke tg har julebrus som tema ? bli sponsa av hamar julebrus<3 Er det lenger julebrus når en får tak i det halve året? For min del skulle de ikke begynt å selge julebrus før 1. desember. Jula begynner for tidlig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Førjulstiden starter midt i desember. Julen starter lille juleaften. Adventstiden starter 1. desember eller første søndag i advent. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? jo...jeg må spørre...hvordan klarte du det.. blir nervøs over mitt g15:P g19 virker som ett bra tastatur det vurderer å kjøpe det på tg neste år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Slik det er nå varer jula 2-3 måneder. Er det rart en ikke får julestemning overhodet? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 juletråden er her når er det man fikk vite hva tema for tg blir igjen? Lenke til kommentar
silinox Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 folkens er under 18 lurer på om foreldrene mine skal registrere seg på party ticket eller jeg Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) folkens er under 18 lurer på om foreldrene mine skal registrere seg på party ticket eller jeg du skal registrere deg for det er du som skal inn,ikke foreldrene dine. Endret 17. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Bør man være kjapp ute med å reservere plasser ? Og når blir de lagt ut på partyticket ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Seatingen kommer ut på partyticket nærmere påske. De åpner for registrering av store rader først (folk som er mange i følget) så kommer enkeltregistrering senere. Er ikke noen krise om man ikke er først i køen for å registrere seg, men greit å være tidlig ute for å få sitte der man ønsker. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 kan ikke tg har julebrus som tema ? bli sponsa av hamar julebrus<3 Er det lenger julebrus når en får tak i det halve året? For min del skulle de ikke begynt å selge julebrus før 1. desember. Jula begynner for tidlig. Åååå jula varere helt til påsken! Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? jo...jeg må spørre...hvordan klarte du det.. blir nervøs over mitt g15:P g19 virker som ett bra tastatur det vurderer å kjøpe det på tg neste år Tja, det var i hovedsak min feil, men serr det antenner dritfort, antenner fortere en gensern min jo! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? Jeg har 2 liggende Ubrukt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 kan ikke tg har julebrus som tema ? bli sponsa av hamar julebrus<3 Er det lenger julebrus når en får tak i det halve året? Meh, skulle gjerne drukket den brusen hele året jeg. Rudde93: Hvordan klarte du å tenne på tastaturet ditt? Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? Jeg har 2 liggende Ubrukt. G19 eller G15 ? Endret 17. oktober 2009 av jonaskvit Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja hadde vært kult MEEEN nå tok nettopp G15 tastaturet mitt fyr, ikke spør hvordan. Må bli G19 til TG da? Eller noe annet jeg bør kjøpe? Jeg har 2 liggende Ubrukt. G15 eller G19? kan ikke tg har julebrus som tema ? bli sponsa av hamar julebrus<3 Er det lenger julebrus når en får tak i det halve året? Meh, skulle gjerne drukket den brusen hele året jeg. Rudde93: Hvordan klarte du å tenne på tastaturet ditt? Uhm,, Jeg skulle lage en fakkel av en julebrusflakse med zippo bensin også når jeg tente på så kom det på tasteturet også xD Også tokk plastikktastenfyr og begynte å smelte sammen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 2*G15 i pakken. Brutt forsegling, men ny i plasten ubrukt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 2*G15 i pakken. Brutt forsegling, men ny i plasten ubrukt. Er det G15 eller G15 v2? Kan du si hvorfor du har de? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 2*G15 i pakken. Brutt forsegling, men ny i plasten ubrukt. Er det G15 eller G15 v2? Kan du si hvorfor du har de? Hvorfor kjøpe G15, når G19 er det nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå