Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det viktigste er å ha god hygiene, så en unngår å bli syk.

(Vask fingra etter dassbesøk, dusj ofte og alt det der)

Apropo det. Ble overrasket over hvor lite folk som gjorde det i år … Altså, wtf?

 

Ja, la merke til det jeg også.

 

Jeg skjønner ikke greia, det å i minste fall vaske fingra etter dassbesøk er jo en selvfølge.

Ser ingen grunn til å ikke gjøre det, er bare deilig å vaske fingra i varmt vann, og det tar jo nesten ikke noe tid å gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg trodde man kunne stå på ski hele resten av året, jeg?

 

man jobber resten av året, med unntak av ett par uker om sommeren, da er det bare å dra til syden og finne sola...

edit: ellers frister det med tech:nettverk for å faktisk få ett godt nettverk der, MYE som kan gjøres anderledes på nettverks-siden der.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fysisk aktivitet holder jeg meg unna under TG. Det kan jeg gjøre resten av året

 

Eh, hallo. Bære inn, stable, bygge, koble. Koble ut, bygge ned, stable, bære ut.

 

Masse jobb, jo!

 

Sant nok, men det er jo bare morsomt. Ser en bort fra nedrigg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sant nok, men det er jo bare morsomt. Ser en bort fra nedrigg.

 

Det er enda morsommere å se andre gjøre det. Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Tullinger som stabler alt de har på én kontorstol, og så velter den på et gruskorn utpå parkeringsplassen.

 

Ahh. Good times.

 

 

Det er bare elskbart å se, spesielt når småguttene kommer med en superkraftig maskin som blir kastet av kontorstolen og ned i grusen.

 

At folk ikke lærer kunsten å få ting effektivt inn i skipet, uten å ødelegge maskina på veien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...