Lemon Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg blir helt varm inni meg når jeg tenker på TG, jeg! På tide med en tråd. Like før jeg begynner å revidere fjorårets pakkeliste, men jeg vil liksom spare den godbiten til det begynner å nærme seg. Endret 2. september 2009 av Lemon Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Forbered deg på kalde netter. Ha med deg leppepomade og håndkrem. Ha med gaffateip og skrutrekkere til pc'en. Ikke la løse verdigjenstander ligge igjen, selv om du bare skal være borte i tre minutter. Hmz. Ja, sånt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det viktigste er å ha god hygiene, så en unngår å bli syk.(Vask fingra etter dassbesøk, dusj ofte og alt det der) Apropo det. Ble overrasket over hvor lite folk som gjorde det i år … Altså, wtf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det viktigste er å ha god hygiene, så en unngår å bli syk.(Vask fingra etter dassbesøk, dusj ofte og alt det der) Apropo det. Ble overrasket over hvor lite folk som gjorde det i år … Altså, wtf? Ja, la merke til det jeg også. Jeg skjønner ikke greia, det å i minste fall vaske fingra etter dassbesøk er jo en selvfølge. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det, er bare deilig å vaske fingra i varmt vann, og det tar jo nesten ikke noe tid å gjøre det. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Uff, blir ikke noe tur på meg iår, orker virkelig ikke det maset her iår også! Blir nok en slalomtur på meg istede Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Blir nok en slalomtur på meg istede er egentlig det valget mitt står mellom også, TG eller hafjell... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg trodde man kunne stå på ski hele resten av året, jeg? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg trodde man kunne stå på ski hele resten av året, jeg? man jobber resten av året, med unntak av ett par uker om sommeren, da er det bare å dra til syden og finne sola... edit: ellers frister det med tech:nettverk for å faktisk få ett godt nettverk der, MYE som kan gjøres anderledes på nettverks-siden der. Endret 2. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er i hvert fall glad jeg har slike sunne prioriteringer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 OH YEAH TG10! Glede seg! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er i hvert fall glad jeg har slike sunne prioriteringer. synes jeg har blitt flink jeg, tar fri både jul og påske neida, prioriterer stort sett ikke jobb, men tar meg skjeldent fri for random aktiviteter som slalåm, men tok meg glatt en uke fri på extremsports-veko på voss... Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Endelig kom tråden, TG10 blir kos. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har vært på TG i 2 år, nå vil jeg bruke heeeeele påskeferien min på en hytte ett eller annent sted å stå på ski Kos dere på TG da folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fysisk aktivitet holder jeg meg unna under TG. Det kan jeg gjøre resten av året Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kosedyr skal kjøpes inn, for så å bli sneket inn i sovende menneskers soveposer Bare tenk å våkne opp med han der inntil deg! Endret 2. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fysisk aktivitet holder jeg meg unna under TG. Det kan jeg gjøre resten av året Eh, hallo. Bære inn, stable, bygge, koble. Koble ut, bygge ned, stable, bære ut. Masse jobb, jo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fysisk aktivitet holder jeg meg unna under TG. Det kan jeg gjøre resten av året Eh, hallo. Bære inn, stable, bygge, koble. Koble ut, bygge ned, stable, bære ut. Masse jobb, jo! Sant nok, men det er jo bare morsomt. Ser en bort fra nedrigg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Sant nok, men det er jo bare morsomt. Ser en bort fra nedrigg. Det er enda morsommere å se andre gjøre det. Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Tullinger som stabler alt de har på én kontorstol, og så velter den på et gruskorn utpå parkeringsplassen. Ahh. Good times. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Og når ble litt overkompensering så galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Sant nok, men det er jo bare morsomt. Ser en bort fra nedrigg. Det er enda morsommere å se andre gjøre det. Små gutter med alt for svære hyller og sånt. Tullinger som stabler alt de har på én kontorstol, og så velter den på et gruskorn utpå parkeringsplassen. Ahh. Good times. Det er bare elskbart å se, spesielt når småguttene kommer med en superkraftig maskin som blir kastet av kontorstolen og ned i grusen. At folk ikke lærer kunsten å få ting effektivt inn i skipet, uten å ødelegge maskina på veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå