Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hiv og hoi! Nu skal det vel bli TG på meg til slutt og. Tipper jeg drar med Noprosen og noen prepubertale dimlinger. *Glede seg* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Panther er gift. Gift! Drikken går jeg utifra? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 aaah, takk for svar folkens. Hva jeg skal med trådløst? Aner ikke, har ikke laptop . Eneste jeg er redd for er tyveri egentlig. Hvordan sikre alt mest. Går det ann å kanskje lage et hull i hylla da, og låse fast utstyr og maskin? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vel, begynn å se etter om maskinen din har mulighet for kensington-lås. Har den dette så kjøp det så fort som mulig! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vel, begynn å se etter om maskinen din har mulighet for kensington-lås. Har den dette så kjøp det så fort som mulig! Hva er det? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vel, begynn å se etter om maskinen din har mulighet for kensington-lås. Har den dette så kjøp det så fort som mulig! Hva er det? Google PLZ... Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 ikke nødvendig med hull i bordet, jeg har min festet i gitteret bak på kabinettet (ikke-avtagbar viftegrill) og rundt ett bord i pallen, funker fett det! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det noen beste "energidrikk" tråd? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det noen beste energidrikk? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det noen beste energidrikk? Redbull med sukker ofc"!!!! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det noen beste energidrikk? Redbull med sukker ofc"!!!! Ganske OT dette, men jeg synes FRANK'S eller Burn er best Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er ikke OT i det hele tatt. TG uten energidrikk er ikke TG. Jeg for min del, kaster opp litt i munnen hver gang jeg tenker på de greiene der, men det går bra. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er ikke OT i det hele tatt. TG uten energidrikk er ikke TG. Jeg for min del, kaster opp litt i munnen hver gang jeg tenker på de greiene der, men det går bra. hvorfor i all verden drikker du det da? personlig holder jeg meg til vann eller cola på TG... forresten, er ikke de gode energidrikkene veldig like i smaken da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det noen beste energidrikk? Tja, vann? :---) Selv går det i brus og vann for min del Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hvorfor i all verden drikker du det da?personlig holder jeg meg til vann eller cola på TG... forresten, er ikke de gode energidrikkene veldig like i smaken da? Hvem har sagt at jeg drikker det? Herreguuuud da, mann! Jeg har da andre måter å holde meg våken på...if you catch my drift. Og jo, alle er like i smaken. De smaker oppkast. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har da andre måter å holde meg våken på...if you catch my drift. fortell... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 *snip* Hvem har sagt at jeg drikker det? Herreguuuud da, mann! Jeg har da andre måter å holde meg våken på...if you catch my drift. Og jo, alle er like i smaken. De smaker oppkast. :---D Har funnet ut at en kasse med 1,5l brus (miks av forskjellige light-sorter, grunnet diabetes), samt vannflasker, fungerer best for meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den nye fra Burn med noe fruktjuice-greier smaker overraskende godt, syns jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den nye fra Burn med noe fruktjuice-greier smaker overraskende godt, syns jeg. Hadde ikke du vært en kvinne hadde jeg banket lisvskitten ut av deg! Jeg bare tuller, unnskyld Men den hadde en rar ettersmak da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 LOL Piller? Neida. Det handler om viljestyrke, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå