Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiv og hoi! Nu skal det vel bli TG på meg til slutt og. Tipper jeg drar med Noprosen og noen prepubertale dimlinger. Skulle i fjor, men min mor liker å se i mine lommer etter snusbokser (som hun ikke liker) av en grunn. Og da ble det ski i påsken!

Er jo jomfru turen min, så er det noen som kan gi meg noen få svar på dette;

Selger de enda panther der, og hva koster det?

Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi?

Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min?

Kan jeg sove i stolen min?

Er det trådløst der?

Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne?

Kos og klems

Lenke til kommentar

Selger de enda panther der, og hva koster det? tror ikke de solgte det i fjor

Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi? jada hvis du ikke tar forhånds regler

Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min? ja har sett det før. hvis den ikke stikker for langt ut og hvis den ikke bruker mere plass en du har rett på

Kan jeg sove i stolen min?

Er det trådløst der? hva skal du med tråløst??

Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne? litt vannskelig å fortelle når priser endrer seg

Lenke til kommentar
Hiv og hoi! Nu skal det vel bli TG på meg til slutt og. Tipper jeg drar med Noprosen og noen prepubertale dimlinger. Skulle i fjor, men min mor liker å se i mine lommer etter snusbokser (som hun ikke liker) av en grunn. Og da ble det ski i påsken!

Er jo jomfru turen min, så er det noen som kan gi meg noen få svar på dette;

Selger de enda panther der, og hva koster det? tror ikke det, aldri sett det der.

Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi? tja, er jo ikke umulig, men jeg har aldri hørt om noen som har mistet hele pc`n. ta litt forhåndsregler så går det nok bra

Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min? ta med sofa er greit, men ikke å sove på den.

soving skal kun foregå på anviste plasser. pass også på å ikke ta med en 3-seter soffa til din ene plass, sørg for at den ikke går utenfor plassen din

Kan jeg sove i stolen min? tja, crew vekker deg nok om de ser det, men mange gjør det.

Er det trådløst der? mener å huske det, men at det funket veldig dårlig da det er veldig mye elektrisk støy og mange brukere samtidig

Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne? husker ikke pris, men det er noen som selger pizza inne. evt så er det kantine som selger litt mer skikkelig mat.

Kos og klems

Lenke til kommentar
er lov å sove på stolen..men anbefalles ikke.

fra sikkerhetsregler på gathering.org:

Soving kun i angitte områder

Soving skal ikke skje på gulvet, nære nødutgang, eller under bordene i hallområdet. Søvn skal heller ikke skje på gangveiene. Sov kun i angitte områder, som er på tribunen rundt i hallen og utendørs i vår oppvarmede sovetelt. Se annen informasjon om dette på vår webside eller informasjonsskiltene rundt i skipet.

Ikke legg igjen sovepose og annen utstyr i soveområdet, for det gir andre deltakere vansker med å finne en soveplass mens du er våken. Om du velger å ignorere dette og legger igjen dine ting, kan vi samle sammen disse og hive det i en stor container hvor du må grave fram dine ting.

Vær oppmerksom på at de angitte soveområdene vil bli vasket to ganger daglig rundt 08:00 og 20:00, og det kan være at vi må vekke deg hvis du sover på dette tidspunktet. Vennligst vis forståelse hvis dette skjer.

uansett, anbefalles på det sterkeste å legge seg ett sted for å sove, man får ikke skikkelig søvn ved plassen, sitter du å sover kan du risikere at blod samler seg i føttene og gjør at de hovner opp.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
uansett, anbefalles på det sterkeste å legge seg ett sted for å sove, man får ikke skikkelig søvn ved plassen, sitter du å sover kan du risikere at blod samler seg i føttene og gjør at de hovner opp.

Been there done that, anbefales ikke.

snakker av erfaring jeg også, det er en grunn til at de kommer ut med advarsler om slikt nå :blush:

Lenke til kommentar
De solgte panther i 08, shots i 09, er vel ingen som vet hva som blir solgt på tg10 :)

Ang. soving funket stolen helt greit for meg, med untak av at jeg ble vekket av crew flere ganger :p

var på et Lan jeg var engang, så la jeg meg under stolen og bordplassen min (var strengt forbudt, men folk lot ikke være å tegne på meg, så gikk for nødløsning) Dette Lanet har folk fått alt som het hår på hodet gaffet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...