Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 *Mine innlegg * Blir mitt første TG, og jeg tror det blir knall! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hiv og hoi! Nu skal det vel bli TG på meg til slutt og. Tipper jeg drar med Noprosen og noen prepubertale dimlinger. Skulle i fjor, men min mor liker å se i mine lommer etter snusbokser (som hun ikke liker) av en grunn. Og da ble det ski i påsken! Er jo jomfru turen min, så er det noen som kan gi meg noen få svar på dette; Selger de enda panther der, og hva koster det? Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi? Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min? Kan jeg sove i stolen min? Er det trådløst der? Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne? Kos og klems Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Selger de enda panther der, og hva koster det? tror ikke de solgte det i fjor Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi? jada hvis du ikke tar forhånds regler Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min? ja har sett det før. hvis den ikke stikker for langt ut og hvis den ikke bruker mere plass en du har rett på Kan jeg sove i stolen min? Er det trådløst der? hva skal du med tråløst?? Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne? litt vannskelig å fortelle når priser endrer seg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hiv og hoi! Nu skal det vel bli TG på meg til slutt og. Tipper jeg drar med Noprosen og noen prepubertale dimlinger. Skulle i fjor, men min mor liker å se i mine lommer etter snusbokser (som hun ikke liker) av en grunn. Og da ble det ski i påsken! Er jo jomfru turen min, så er det noen som kan gi meg noen få svar på dette; Selger de enda panther der, og hva koster det? tror ikke det, aldri sett det der. Kan jeg risikere at en snørrvalp stikker av med maskina mi? tja, er jo ikke umulig, men jeg har aldri hørt om noen som har mistet hele pc`n. ta litt forhåndsregler så går det nok bra Er det lov å ta med seg sofa, så kan jeg sove på plassen min? ta med sofa er greit, men ikke å sove på den. soving skal kun foregå på anviste plasser. pass også på å ikke ta med en 3-seter soffa til din ene plass, sørg for at den ikke går utenfor plassen din Kan jeg sove i stolen min? tja, crew vekker deg nok om de ser det, men mange gjør det. Er det trådløst der? mener å huske det, men at det funket veldig dårlig da det er veldig mye elektrisk støy og mange brukere samtidig Og hva koster en pizza? Er det dolly pizza de selger der inne? husker ikke pris, men det er noen som selger pizza inne. evt så er det kantine som selger litt mer skikkelig mat. Kos og klems Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 er lov å sove på stolen..men anbefalles ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) er lov å sove på stolen..men anbefalles ikke. fra sikkerhetsregler på gathering.org: Soving kun i angitte områderSoving skal ikke skje på gulvet, nære nødutgang, eller under bordene i hallområdet. Søvn skal heller ikke skje på gangveiene. Sov kun i angitte områder, som er på tribunen rundt i hallen og utendørs i vår oppvarmede sovetelt. Se annen informasjon om dette på vår webside eller informasjonsskiltene rundt i skipet. Ikke legg igjen sovepose og annen utstyr i soveområdet, for det gir andre deltakere vansker med å finne en soveplass mens du er våken. Om du velger å ignorere dette og legger igjen dine ting, kan vi samle sammen disse og hive det i en stor container hvor du må grave fram dine ting. Vær oppmerksom på at de angitte soveområdene vil bli vasket to ganger daglig rundt 08:00 og 20:00, og det kan være at vi må vekke deg hvis du sover på dette tidspunktet. Vennligst vis forståelse hvis dette skjer. uansett, anbefalles på det sterkeste å legge seg ett sted for å sove, man får ikke skikkelig søvn ved plassen, sitter du å sover kan du risikere at blod samler seg i føttene og gjør at de hovner opp. Endret 14. oktober 2009 av aklla Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 uansett, anbefalles på det sterkeste å legge seg ett sted for å sove, man får ikke skikkelig søvn ved plassen, sitter du å sover kan du risikere at blod samler seg i føttene og gjør at de hovner opp. Been there done that, anbefales ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 uansett, anbefalles på det sterkeste å legge seg ett sted for å sove, man får ikke skikkelig søvn ved plassen, sitter du å sover kan du risikere at blod samler seg i føttene og gjør at de hovner opp. Been there done that, anbefales ikke. snakker av erfaring jeg også, det er en grunn til at de kommer ut med advarsler om slikt nå Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) jeg skrev aldri under bordet jeg skrev på plassen... sov faktisk to netter slikt. en natt sov jeg over to stoler...ikke helt å anbefalle egentlig Endret 14. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Av en eller annen grunn begynner det å klø på beina også Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 De solgte panther i 08, shots i 09, er vel ingen som vet hva som blir solgt på tg10 Ang. soving funket stolen helt greit for meg, med untak av at jeg ble vekket av crew flere ganger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 De solgte panther i 08, shots i 09, er vel ingen som vet hva som blir solgt på tg10 Ang. soving funket stolen helt greit for meg, med untak av at jeg ble vekket av crew flere ganger var på et Lan jeg var engang, så la jeg meg under stolen og bordplassen min (var strengt forbudt, men folk lot ikke være å tegne på meg, så gikk for nødløsning) Dette Lanet har folk fått alt som het hår på hodet gaffet Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er panther egentlig? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) noe ala shot, cult, battery osv mener jeg Det er forøvrig også panter på engelsk. Endret 14. oktober 2009 av Joakimd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er panther egentlig? En dritt energi drikk uten smak som heldigvis er borte Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er panther egentlig? En dritt energi drikk uten smak som heldigvis er borte Uten smak ? Smakte bare alt for søtt og ekkelt heter det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Synes det var helt greit Var ikke det den røde slushgreia ved partyshop eller hva det var? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jo, den var god hvis du blandet den med redbull eller noe annet morro. Jeg sov en natt på pulten fungerte helt greit, men råder deg til å legge deg på tribunen eller noe. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Panther er gift. Gift! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Panther er gift. Gift! E9! Smaker drit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå