Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Soveplassen min har god utsikt Alle soveplasser har god utsikt når man ligger på en to meter høy madrass. Du sier noe. Jeg satt jo og så ned på deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Join the club, a, Rudde. Går vi for et litt mer praktisk og plassbesparende liggeunderlag neste gang? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Join the club, a, Rudde. Går vi for et litt mer praktisk og plassbesparende liggeunderlag neste gang? Hmm, la meg tenke... Nei Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men kroppen din dekker maksimalt 39% av overflaten på en så stor madrass. Det er unødvendig. Unødvendig! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Javel, da får jeg innvitere noen da! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Javel, da får jeg innvitere noen da! You better! Og vedkommende bør være rimelig svær. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Javel, da får jeg innvitere noen da! You better! Og vedkommende bør være rimelig svær. De bør ikke bruke mere plass en meg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sover hjemme jeg Regner med å bruke minimalt med utgifter på TG og, da jeg lett kan hente gratis matforsyninger Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vær forsiktig nå, Nopros, ellers drasser du plutselig 20-30 trøtte og sultne nerder med deg hjemover. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis dere spørr pent så har jeg kanskje et par soveplasser de to siste dagene Btw, jeg kan Thriforce med sovemadrasser Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da er det bare å holde seg våken helt til fredag, da! Skal nok gå fint. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis dere spørr pent så har jeg kanskje et par soveplasser de to siste dagene Btw, jeg kan Thriforce med sovemadrasser Hmmm, hvor bor du forresten? Altså nå snakker jeg gatanavn, husnummer a/b/c, sted, etasje, veien til doen din soverommet ditt og TV'en din.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det blir isåfall andre gang det blir lagt ut sensitiv info her i tråden, men siden det bare er å ta en kjapp titt på profilen min google litt rundt, så kan jeg vel like så godt si det her Bor på Hamar vest Knut Alvsons gt 2, i kjelleren, doen er ca 2 meter unna soveromsdøra. TV'n min er en kjedelig 21 tommer flatskjerm uten kanaler Var det alt du ville vite? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det tilstrekkelig med håndsåpe og noe å tørke seg på etter håndvask. Hater når sånt ikke er klart på en dO! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sier jeg feil hvis jeg sier det er I'll be there? Bare lurer Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Om du ikke vil være Borat ja. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sier jeg feil hvis jeg sier det er I'll be there? Bare lurer I dag, 00:01 Jeg var litt trøtt Lenke til kommentar
katet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Eg og ein jeng, bl.a. Agrostar og Actrm har tenkt oss på TG med hylla. Lure i den forstand om ein må søke nokon i forkant av TG om ein for ha me seg hylle eller om det berre er å møte opp ? Kanskje litt smådumt spørsmål men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå