War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde vært greit om de med hyller satt litt sammen på hwrekka da på raden lengst fra senen, så de uten kunne sitte ved pc og se. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da reiser du på TG da Men TG er ikke før om lenge Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da reiser du på TG da Men TG er ikke før om lenge Da venter du en stund... og så reiser du på TG Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 :D Jeg har vært klar siden første påskedag Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde vært greit om de med hyller satt litt sammen på hwrekka da på raden lengst fra senen, så de uten kunne sitte ved pc og se. Du sier noe der, vil jo gjerne ha hylle, men vil jo heller ikke gjøre andre sure Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde vært greit om de med hyller satt litt sammen på hwrekka da på raden lengst fra senen, så de uten kunne sitte ved pc og se. Ja, det var faktisk ikke dumt. Umulig å få til, så klart, men slettes ikke dumt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel skal vennegjenger hvor noen har hylle og andre ikke bli splittet opp da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sjansen for at alle andre rekker frem til scenen er tomme for hyller frem til scena er særdeles liten uansett. For å ikke snakke om at man faktisk kan lette litt på ræva og labbe bort. Og gidder man ikke det, kan man streame. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sjansen for at alle andre rekker frem til scenen er tomme for hyller frem til scena er særdeles liten uansett. For å ikke snakke om at man faktisk kan lette litt på ræva og labbe bort. Og gidder man ikke det, kan man streame. Ganske enig i det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Scenen er én ting. Men det er kooz å skue utover skipet, da. Kom igjen. Det er kooz. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Joda, men det kommer bare flere og flere hyller, så sjansen for at en får skue utover skipet fra ende til annen er uansett ganske så liten Så da velger jeg heller lage ei hylle hvor jeg kan låse inn pc-en min. Uansett hvor stakkarslig låsen er Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg lurer på hvor mange hyller det må bli før arrangørne sier stopp, jeg. Før eller siden er det jo ikke én hylleløsplass igjen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Scenen er én ting. Men det er kooz å skue utover skipet, da. Kom igjen. Det er kooz. skal vi bygge ett 4 meters platå vi kan sitte på og se ut over hallen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 skal vi bygge ett 4 meters platå vi kan sitte på og se ut over hallen? Eh. Nei. Da er det mindre arbeid å gå opp på tribunene. Og ja, jeg liker tanken på lite arbeid. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eh. Nei. Da er det mindre arbeid å gå opp på tribunene. Og ja, jeg liker tanken på lite arbeid. kan bare leie en lift da går an å kjøre rundt med de også... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Joda, men det kommer bare flere og flere hyller, så sjansen for at en får skue utover skipet fra ende til annen er uansett ganske så liten Så da velger jeg heller lage ei hylle hvor jeg kan låse inn pc-en min. Uansett hvor stakkarslig låsen er Haha, den låsen var ikke mye til sikkerhet ;D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Joda, men det kommer bare flere og flere hyller, så sjansen for at en får skue utover skipet fra ende til annen er uansett ganske så liten Så da velger jeg heller lage ei hylle hvor jeg kan låse inn pc-en min. Uansett hvor stakkarslig låsen er Haha, den låsen var ikke mye til sikkerhet ;D Sikkerheten lå vel mer i at man måtte skru av den plata foran for å få den ut :---D Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Soveplassen min har god utsikt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Soveplassen min har god utsikt Alle soveplasser har god utsikt når man ligger på en to meter høy madrass. Lenke til kommentar
silinox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe nice, i morra skal jeg snakke med mor mi om jeg kan dra til tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå