Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppfinneren av tegne kunsten ville snu seg i graven :p Skal jeg se om jeg finner dem :)

 

Så vidt jeg vet hadde ikke den ukjente oppfinneren av tegnekunsten noen grav. Jeg regner også med at h*n ikke har ikke har internettilgang hvor han enn hviler :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Den endelige tegningen av hylla som ThomGreen her fra forumet har tegnet ser slik ut:

 

2eg4mxk.png

 

Inget endelig resultat men regner med den kommer til å se ganske lik ut, kanskje med unntak av de to "kuttene" på hver sin ende av hylla :)

 

Mål er vi heller ikke sikre på, men tror det blir noe alà

 

Første "rom" høyde 65 cm. Andre rom høyde 35-40 cm :)

 

Edit: motsa meg selv litt så jeg, men.. :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Ålreit hylle, altså, men jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil sitte bak en vegg. Det er jo så isolerende, liksom. Bedre med en hylle man kan se gjennom, synes jeeeeg da.

 

ser ut til at det er mange som vil isolere seg helt fra resten av omverdenen på tg, enten med hyller eller "telt".

var noen i år som hadde satt opp ett slags telt/filt rundt plassene sine, ellers er det jo de uendelige hyllene...

 

*flytte gutterommet til tg for å game i påsken*

Lenke til kommentar
ser ut til at det er mange som vil isolere seg helt fra resten av omverdenen på tg, enten med hyller eller "telt".

var noen i år som hadde satt opp ett slags telt/filt rundt plassene sine, ellers er det jo de uendelige hyllene...

 

*flytte gutterommet til tg for å game i påsken*

 

Ja, de med det hvite partyteltet helt nede i søndre svingen? Gud, om jeg hadde havnet med ansiktet mot de folka hadde det klikka for meg. Det er egentlig rart det er lov å sette opp sånt. Det kan jo ødelegge en del for dem som sitter rundt.

Lenke til kommentar
Ja, de med det hvite partyteltet helt nede i søndre svingen? Gud, om jeg hadde havnet med ansiktet mot de folka hadde det klikka for meg. Det er egentlig rart det er lov å sette opp sånt. Det kan jo ødelegge en del for dem som sitter rundt.

var de jeg tenkte på ja.

hyllene ødela mye for min del også, så 3 rader bort fra scena, satt bak(sett fra scena) HW-rekka og en annen rekke, som var full av hyller, ikke sjans til å se scena uten lift.

 

bilde av "partyteltet"

post-27317-1254860681_thumb.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar
var de jeg tenkte på ja.

hyllene ødela mye for min del også, så 3 rader bort fra scena, satt bak(sett fra scena) HW-rekka og en annen rekke, som var full av hyller, ikke sjans til å se scena uten lift.

 

Okei, det var mye hyller på HW-rekka. Er ikke akkurat uskyldig jeg heller, men vi hadde i hvert fall ikke vegger, da. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...