j-- Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 huff er så nervøs om jeg får fri i påsken eller ikke :/ Kjør på med ultimatumet "Om ikke jeg får fri til påske sier jeg opp stillingen min" Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) huff er så nervøs om jeg får fri i påsken eller ikke :/ Kjør på med ultimatumet "Om ikke jeg får fri til påske sier jeg opp stillingen min" har ikke behynt en gang enda men har bare 10 timer i uka jobb, så jeg bør vell strengt talt klare å få fri. kommer til å grine vis jeg ikke får fri. hehe. er eneste ferien jeg får hvert år. Endret 6. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Får man ikke fri, skaper man seg fri. Begravelse i Molde i påsken, sa du? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Får man ikke fri, skaper man seg fri. Begravelse i Molde i påsken, sa du? ja sant...det er begravelse da ja....true(grotesk spøk da menn) kryss fingrene for meg. skal ta det opp med sjefen min på fredag når jeg signerer kontrakta. er deprimerende nok å må klippe av båndet mitt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Klippe av bånd for en jobb?! Jeg takket nei til en jobb en gang nettopp fordi jeg ikke ville klippe dem av. Får være grenser, tenkte jeg. Lykke til, da. Husk at tårer kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Klippe av bånd for en jobb?!Jeg takket nei til en jobb en gang nettopp fordi jeg ikke ville klippe dem av. Får være grenser, tenkte jeg. Lykke til, da. Husk at tårer kan gjøre underverker. Hvorfor skal man ikke få ha bånd på jobb? Hygieniske grunner? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Klippe av bånd for en jobb?!Jeg takket nei til en jobb en gang nettopp fordi jeg ikke ville klippe dem av. Får være grenser, tenkte jeg. Lykke til, da. Husk at tårer kan gjøre underverker. Hvorfor skal man ikke få ha bånd på jobb? Hygieniske grunner? ja desverre. sitter å prøver å finne ut en smart ide som gjør at jeg fortsatt kan ha det på Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 JEG VIL PÅ TG Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Da reiser du på TG da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 ja desverre. sitter å prøver å finne ut en smart ide som gjør at jeg fortsatt kan ha det på Det tror jeg du kan glemme. På arbeidsplasser hvor de har slike krav, er det også gjerne udiskutabelt. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Uhygenisk ja, samle 400 bånd og pres dem så har du 60 liter brun svette. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 ja desverre. sitter å prøver å finne ut en smart ide som gjør at jeg fortsatt kan ha det på Det tror jeg du kan glemme. På arbeidsplasser hvor de har slike krav, er det også gjerne udiskutabelt. Hvilke type arbeidsplasser har slike krav? Eksempler? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Klippe av bånd for en jobb?!Jeg takket nei til en jobb en gang nettopp fordi jeg ikke ville klippe dem av. Får være grenser, tenkte jeg. Lykke til, da. Husk at tårer kan gjøre underverker. Hvorfor skal man ikke få ha bånd på jobb? Hygieniske grunner? Kan også være av sikkerthetsmessige årsaker. Er veldig lite koslig å hekte armbåndet borti et hjul som går fort rundt etc. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Klippe av bånd for en jobb?!Jeg takket nei til en jobb en gang nettopp fordi jeg ikke ville klippe dem av. Får være grenser, tenkte jeg. Lykke til, da. Husk at tårer kan gjøre underverker. Hvorfor skal man ikke få ha bånd på jobb? Hygieniske grunner? Kan også være av sikkerthetsmessige årsaker. Er veldig lite koslig å hekte armbåndet borti et hjul som går fort rundt etc. Ja.. Det kan jo føre til mye rart... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvilke type arbeidsplasser har slike krav? Eksempler? For eksempel innen helsevesenet eller catering. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) ferskvaren i en butikk men men. noen som har begynt å lage hyller her enda?evt skal dere ha hylle? Endret 6. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Uhygenisk ja, samle 400 bånd og pres dem så har du 60 liter brun svette. Nei nei, du tar feil. Man vasker dem jo like ofte som man vasker kroppen, og man vasker dem enda oftere enn man vasker klærne man har på seg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvilke type arbeidsplasser har slike krav? Eksempler? For eksempel innen helsevesenet eller catering. Bra jeg ikke har planer om å jobbe med noe i nærheten av det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 noen som har begynt å lage hyller her enda?evt skal dere ha hylle? Skal sitte med to eller tre venner på HW-rekka og skal lage hylle, begynt å skisse. Og tenke ut hvordan vi skal få råd til materialer osv. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 noen som har begynt å lage hyller her enda?evt skal dere ha hylle? Skal sitte med to eller tre venner på HW-rekka og skal lage hylle, begynt å skisse. Og tenke ut hvordan vi skal få råd til materialer osv. Kan vi få se skissen(e)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå