Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sikkert penger, men tg ville ikke blitt det samme hvis det skulle være 2 ganger i året. Tg= Påske Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høstferien passer jo mye bedre for oss vintersportinterreserte spesiellt. Men alle har jo ikke høsferie samtidig sammenliknet med påska. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er det egenlig som hindrer TG å kjøre 2x året? Høstferien også? For det første så er TG påske. Og for det andre er det kun juleferien og påskeferien som er lik hos alle. Og TG i juleferien hadde jo ikke gått. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 for det første så er høstferiene forskjellige fra hvor man bor. de som jobber har som regel ikke høstferie.... så tror ikke det hadde gått så bra Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mange studenter har heller ikke høstferie. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 tror TG i høstferien hadde blitt mer fjortis-treff enn ønskelig, både fra de som arrangerer og de litt mer voksne deltagerene som må ta en uke fri for å være med på greiene. er jo stort sett skole-ungdom som hadde hatt muligheten til å møte opp. ser for meg at det hadde blitt problemer med å fylle opp crew også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? Fordi de er tards. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? forde jeg har typen og kameratene hans å sitte med og jeg vil selv bestemme hvor jeg skal sitte Endret 5. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan da bestemme, til en viss grad, på HW-rekka også. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan da bestemme, til en viss grad, på HW-rekka også.hw rekka...ligger vell i ordet at man må sitte på samme rekke ergo man kan ikke bestemme selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Alle kan da sitte på HW rekka bare lage en bruker det Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? Jeg ender nok opp sammen med noen kompiser, og ikke på HW-rekka. Men, blir vi kun 2 eller 3 personer så kanskje jeg melder meg på (hvis det er plass). Jeg tror i hvert fall jeg som ikke er så veldig aktiv på dette forumet ville synes det hadde vært morsommere og koseligere å sitte en random plass i skipet sammen med kompiser i motsetning til å sitte på HW-rekka. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? Fordi jeg har venner å dra med Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Dra med vennene på HW-rekka? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne skal kanskje i HW-rekka tråden, men er det noen fra diskusjon.no som ikke skal sitte på HW-rekka? Isåfall, hvorfor? Fordi jeg har venner å dra med Jeg drar med vennene mine på HW-rekka jeg. Føler meg merkelig nok mer trygg over å sitte på HW-rekka, hmm Dra med vennene på HW-rekka? Det jeg gjør Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dra med vennene på HW-rekka? Propaganda tråååd!! neida xD hmm... fordi vi vil bestemme selv hvor vi skal sitte og vi er en del.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 javel bare vær kjip du da. jeg skal ta med vennene mine på hw rekka ( De får lage seg brukere først da) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er kjip jeeg! Og DU kan ikke stoppe meeg xD Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 huff er så nervøs om jeg får fri i påsken eller ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå