Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja du må bestemme selv ;) er vel kanskje morsommere å være på hw rekka, siden vi skal jo pracce en del cs og sånt. er jo bare å komme bort til hverandre også. så er ikke no stress :)

 

Kanskje greit å sitere/quote meg slik at det ikke virker som om du skriver til noen andre :p

 

Sikkert gøy uansett hvor man sitter :cool: Man gjør vel en del annet enn å sitte foran PC'n også(?);)

 

klarte å ta vekk Quote, så gadd ikke å quote på nytt :p

 

jaja TG er gøy i seg selv, er veldig mye å gjøre. du sitter nok ikke så mye forran pc på TG tror jeg :p hehe

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
jeg er 22 og typen er 27 og vi elsker å dra på TG. Er så hyggelig stemmning der og jeg er ikke noen person som drar på fjellet for å bli kaldt eller fester hele påsken. Vet ikke helt om det blir stasjonær eller laptop enda da men. Sitter å små planlegger.

Stasjonær. Hadde selv med laptop i år og det føltes ikke korrekt. Stress med eksterne harddisker og liten skjerm. Lett å sette opp er det dog.

Lenke til kommentar
Joda...men man slepper fulle folk som kliner ned den nye kjolen med sprit

 

Tjaah. Det avhenger vel litt av hva du har på deg, og hvem du henger med. :whistle:

hva man har på seg er vell ikke helt poenget da :p men du skjønte tegninga... jeg liker ikke fulle folk . er mye koseligere å sitte i trappa i vikingeskipet og spise noen pomfrits og pølser man har stått i 20 min kø for å få og se utover skipet og høre alle lydene og prøve å gjette hvilken sanger som blir spilt

Lenke til kommentar
jeg og gutta, kan bli fra 5-20 stk tar nok jomfru turen i år.

går vg1, så er vell på tide nå

Fulgt med på TG tidligere år, virker SÅÅ digg!

noen avanserte tips? ( kan de grunnleggende, sove, spise, osv)

 

Sove og spise! Endte opp med å kaste opp på toalettet et par ganger i år, ikke anbefalt :p

Lenke til kommentar

Jonhe008: Mye lagringsplass og penger

 

Lett å sette opp er det dog.

Stasjonær er jo easy peasy chinanesy da.

Det er det, men hvis man skal reise langt og har et nokså stort kabinett (som f.eks. U2-UFO Duality), 24" skjerm ++++ så blir det mye å dra på. Det driter jeg hovedsakelig nå ihvertfall, neste år skal det bli stasjonær uansett hva.

 

Har det lekket noe info om det blir gbit-switcher på oss neste år?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det viktigste er å ha god hygiene, så en unngår å bli syk.

(Vask fingra etter dassbesøk, dusj ofte og alt det der)

 

Ikke bare spis godteri, da ender du opp med et pent tilfelle av "anus vulcanus" (På godt norsk kalt diare)

Vann er supert å drikke. Det å bare helle i seg cola og redbull flere dager i strekk er det ikke alle mager som takler.

 

 

Annet enn det: Kos deg!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...