Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Lurer på om jeg skal handle inn til TG på tirsdag, men er litt redd for at jeg kommer til å spise opp alt før TG starter Endret 4. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lurer på om jeg skal handle inn til TG på tirsdag, men er litt redd for at jeg kommer til å spise opp akt før TG starter hvorfor ikke bare handle når du er på tg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fordi alt er billigere i Sverige, og vet ikke om jeg får sjansen til å dra dit før TG Endret 4. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
silinox Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 be foreldrene dine gjemme det i en gammel kald kjeller med et stort skilt der det står Vokt dere for hunden får du et sted å kjøle ned brusen :!: Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er rett etter jul billettsalget begynner, right? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vel stort sett vært før jul. Bortsett fra i år. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, venter til etter jul før jeg handler inn. Har mer penger da og. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 kjører via Sverige på tur opp jeg Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Du hadde iallefall gjort det mye lettere for oss å drifte TG Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Blir lit kjipt da,det er jo tomt i skipet når kun crew er der. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er egentlig poenget med den diskusjonen? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den var på forrige side, om 50% kjøper 2 plasser "halveres" tg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, maks plasser som kan kjøpes av ett individ er jo 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, maks plasser som kan kjøpes av ett individ er jo 5 Feil, 5 er maks antall billetter en kan kjøpe for hver gang det er sin tur å kjøpe billetter. Ingenting som hindrer en i å stille seg i kø flere ganger for å kjøpe flere billetter, har selv gjort dette før. Et år kjøpte jeg 7 billetter på min PTN bruker, ikke noe problem overhodet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det er riktig. Jeg har ikke hatt behov for å stille meg i kø flere ganger og tok utgangspunkt i fra dette Skal man gå inn på detaljer, ja da har du helt rett. Endret 5. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 handlet til tg i sommerferien jeg. står der. men jeg har drukke 1 rekke med monster av 24. Dumt, skal mase på mamma og få henne til sverige i juletider.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når og hvor melder man seg på? når starter påmeldinga og hvor? Jeg og en kompis skal nok. Noen som vet noe om pris osv? noe som er viktig osv? Sikkert tatt opp før men spør igjen, håper på svar. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når og hvor melder man seg på? når starter påmeldinga og hvor? Jeg og en kompis skal nok. Noen som vet noe om pris osv? noe som er viktig osv? Sikkert tatt opp før men spør igjen, håper på svar. info: http://www.gathering.org/tg09/ biletter: http://partyticket.net pris ligger vel rundt 700-800 ett sted, dette kommer på gathering.org etterhvert. All info om praktiske ting, når biletter kommer i salg, viktige ting å huske osv. kommer på gathering.org. Antagelig blir bilettene solgt rundt jul ett sted. Endret 5. oktober 2009 av aklla Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vis jeg har telt riktig, så er det 167 dager igjen til TG kicker i gang Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er det egenlig som hindrer TG å kjøre 2x året? Høstferien også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå