War Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? tviler det i det heletatt går ann i og med det er andre som setter seg i kø og alltid vil komme i en eller annen rekke i køen Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var et pek til at mange skal ha 2 plasser. Om 25% bestiller dette vil det være 1000 stk mindre = mindre salg /fortjeneste /liv Mindre folk. Om 50% gjør dette senere vil TG som vi kjenner det bli halvert. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 bare 1/4-ert hvis man tenker på folk, men det er ikke mange som kjøper 2 plasser da det egentlig er dyrt nok i seg selv Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg kjøper kun 1 bilett forde jeg klarer meg fint med en plass og vil heller at en annen skal få gleden av tg en at jeg skal sitte å breie meg med bein(selv om jeg bare slenger de på fanget til typen..hehe) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? tviler det i det heletatt går ann i og med det er andre som setter seg i kø og alltid vil komme i en eller annen rekke i køen det er umulig ja. de første 1000(?) bilettene går vel i ett slags lotteri mtp køen, resten blir gitt ut 5 stk om gangen før man må stille seg i kø igjen. så det skal godt gjøres å få til noe slikt. men, om du får det til så er jo TG forpliktet til å kjøre det, men antagelig ikke mer enn de må. f.eks chillout kommer nok ikke til å kjøre så mye konkuranser, butikker kommer til å stenge å dra hjem osv... men, alt som er annonsert har man jo krav på. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Da snakker vi lame TG , hadde nok kommer på ignorelistene til 4999stk. De som synnes dette er dyrt / TG Hadde du stikki til en hytte i trysil måtte du ut med 3-4000kr for en dritt trehytte med blå stoffmøbler for samme periode. Tipper du ikke hadde fått annet tak over hodet i 5 dager billigere andre steder heller, med strøm og internett /butikker. Tenker man seg om er det latterlig billig og de kunne sikkert ha tatt det dobbelte. Endret 2. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Der har du helt rett i, TG er egentlig veldig billig hvis en ser på summen en hadde kommet på ved å dra bort i påsken. Hotell og hytte er langt dyrere enn TG-biletten.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 For ikke snakke om hvor dyrt det hadde vært med internett ute på vidda! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 hahaha, tg er phett<3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Der har du helt rett i, TG er egentlig veldig billig hvis en ser på summen en hadde kommet på ved å dra bort i påsken. Hotell og hytte er langt dyrere enn TG-biletten.. Joda, men der får man iallefall ei god seng! Hadde betalt dobbelpris om jeg hadde fått tildelt ei god seng for meg selv. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er vel gått i boks at eg og 2 andre tek oss turen. Eg har ikkje vore på anna enn TG08 (har fortsatt bandet på meg) så skal bli godt å komme tilbakes. Håpar på å ta med campingvogna og... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hadde betalt dobbelpris om jeg hadde fått tildelt ei god seng for meg selv. Hvis du gir meg 800 kr kan du få sove hos meg de siste to kveldene Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Deilig at jeg og noen kamerater skal ha turbuss opp dit, såve i bussen <3 Hvor er det mulighet for å parkere bussen i nærheten av skipet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er parkering for busser utenfor langsiden av skipet Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet har jo enda 300+ i crew da ^^ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet har jo enda 300+ i crew da ^^ Jaja, men jeg tror uansett at stemninga hadde blitt litt dyster sammenlignet med ellers EDIT: Da ville jeg i så fall heller ha solgt plassene videre for normalpris + 50 NOK eller mer. Da hadde man fort tjent en dårlig årslønn Endret 3. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot. Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show? Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet har jo enda 300+ i crew da ^^ Jaja, men jeg tror uansett at stemninga hadde blitt litt dyster sammenlignet med ellers EDIT: Da ville jeg i så fall heller ha solgt plassene videre for normalpris + 50 NOK eller mer. Da hadde man fort tjent en dårlig årslønn funker heller dårlig. http://www1.nrk.no/nett-tv/distrikt/ostlan...en/verdi/111557 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva er greia med den linken? Hva har den med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå