Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot.

Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show?

 

Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet :p

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot.

Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show?

tviler det i det heletatt går ann i og med det er andre som setter seg i kø og alltid vil komme i en eller annen rekke i køen

 

det er umulig ja.

de første 1000(?) bilettene går vel i ett slags lotteri mtp køen, resten blir gitt ut 5 stk om gangen før man må stille seg i kø igjen.

så det skal godt gjøres å få til noe slikt.

 

men, om du får det til så er jo TG forpliktet til å kjøre det, men antagelig ikke mer enn de må.

f.eks chillout kommer nok ikke til å kjøre så mye konkuranser, butikker kommer til å stenge å dra hjem osv...

men, alt som er annonsert har man jo krav på.

Lenke til kommentar

Da snakker vi lame TG , hadde nok kommer på ignorelistene til 4999stk.

De som synnes dette er dyrt / TG

Hadde du stikki til en hytte i trysil måtte du ut med 3-4000kr for en dritt trehytte med blå stoffmøbler for samme periode.

Tipper du ikke hadde fått annet tak over hodet i 5 dager billigere andre steder heller, med strøm og internett /butikker.

 

Tenker man seg om er det latterlig billig og de kunne sikkert ha tatt det dobbelte.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Der har du helt rett i, TG er egentlig veldig billig hvis en ser på summen en hadde kommet på ved å dra bort i påsken.

 

Hotell og hytte er langt dyrere enn TG-biletten..

Lenke til kommentar
Der har du helt rett i, TG er egentlig veldig billig hvis en ser på summen en hadde kommet på ved å dra bort i påsken.

 

Hotell og hytte er langt dyrere enn TG-biletten..

Joda, men der får man iallefall ei god seng! :p

 

Hadde betalt dobbelpris om jeg hadde fått tildelt ei god seng for meg selv. :p

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot.

Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show?

 

Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet :p

har jo enda 300+ i crew da ^^

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot.

Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show?

 

Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet :p

har jo enda 300+ i crew da ^^

 

Jaja, men jeg tror uansett at stemninga hadde blitt litt dyster sammenlignet med ellers :p

 

EDIT: Da ville jeg i så fall heller ha solgt plassene videre for normalpris + 50 NOK eller mer. Da hadde man fort tjent en dårlig årslønn :D

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Om jeg kjøper 5000 plasser med autobot.

Og kommer alene, da er vel TG pliktig til å kjøre fullt show?

 

Hvorfor skulle de ikke det? Det er vel en del av det du har betalt for? Men jeg ser ikke helt at det ville vært så gøy å sitte på 5000 forskjellige plasser alene i vikingskipet :p

har jo enda 300+ i crew da ^^

 

Jaja, men jeg tror uansett at stemninga hadde blitt litt dyster sammenlignet med ellers :p

 

EDIT: Da ville jeg i så fall heller ha solgt plassene videre for normalpris + 50 NOK eller mer. Da hadde man fort tjent en dårlig årslønn :D

 

 

funker heller dårlig.

http://www1.nrk.no/nett-tv/distrikt/ostlan...en/verdi/111557

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...