lceman™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Men det er da ikke bare på HW-rekka man roper Arne. Slutt å kapre tema, Ismænn! Siktet mer til all pizzapraten... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Åja. Greit nok, pizzapraten kan du få. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvordan er plassene delt på pallene nå igjen? Er det to plasser mellom hver pall, eller 1,5 imellom? Tenker i forhold til hylle, hvordan man bør lage den for å få bena/kantene øver en pall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hmm. Er det ikke to plasser mellom hver pall, og så en liten teit plass med pallen midt mellom beina som nummer tre? Husker ikke jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Åja. Greit nok, pizzapraten kan du få. Victory Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) det er ca slik TheMartine sier ja. altså |-|--|-|--|-|--| | er pall, - er plass. så om du har 1 plass er det vanskelig å vite hvordan du er satt opp med pallene. ingen har plass med pall mellom beina... Endret 30. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg vet med sikkerhet om folk som har endt opp med pall mellom beina. Men det skjer vel kanskje litt mer på deltagernes premisser, altså at hele rekka forskyver seg fordi noen bruker mer plass enn andre. Greit å komme tidlig, med andre ord. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 TG10 blir min første gang på TG, gleder meg allerede Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg vet med sikkerhet om folk som har endt opp med pall mellom beina. Men det skjer vel kanskje litt mer på deltagernes premisser, altså at hele rekka forskyver seg fordi noen bruker mer plass enn andre. Greit å komme tidlig, med andre ord. Satt selv med pall mellom bena sist, men så hadde jeg mer enn 80cm i bredden også, så vet ikke hva som gjelder med "standardplasser". Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Satt selv med pall mellom bena sist, men så hadde jeg mer enn 80cm i bredden også, så vet ikke hva som gjelder med "standardplasser". Du har over 80cm til rådighet, og setter deg likvel skrevs over pallen? Det må jeg si. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes ikke det var noe problem, men tror jeg veksla litt på hvor jeg satt. Satt nesten på enden av Team24-hylla, så var nok av ekstra plass. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes ikke det var noe problem, men tror jeg veksla litt på hvor jeg satt. Satt nesten på enden av Team24-hylla, så var nok av ekstra plass. Hehe. Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg vet med sikkerhet om folk som har endt opp med pall mellom beina. Men det skjer vel kanskje litt mer på deltagernes premisser, altså at hele rekka forskyver seg fordi noen bruker mer plass enn andre. Greit å komme tidlig, med andre ord. er antagelig noe slikt ja. jeg og mine folk har ihvertfall alltid sittet slik jeg skrev over. har skjedd en gang at en fyr tok halve plassen den ene vår, det varte ikke lenge. greit nok, vi hadde 1,5 plass hver, men ingen grunn til å dele med random nabo Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tror man kan be om flere paller hvis hylla de er for tung, så noen gjorde dette i år. Endret 1. oktober 2009 av martin808 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 altså at hele rekka forskyver seg fordi noen bruker mer plass enn andre. Greit å komme tidlig, med andre ord. Fristende å ta med sirkelsaga, måle opp sin plass og sage 1mm spor. Så får man se om de flytter tingene sine i tide. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eller bare teipe 80cm*60cm med gaffatape, for å gjøre det enkelt? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så en for 4 år siden som kjøpte 2 plasser for å få litt ro /rom , men kun 1 pc. Naboene derimot hadde 1 plass men flere pcer. De mente han ikke trengte en egen plass til jakka si og tok 70% av ekstraplassen. Så lenge man må kjøpe 2 biletter så skal man kunne ha jakka si der ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Stemmer, enig i det. Har flere ganger spleiset på en ekstra plass med en eller to kompiser, siden hylla vi pleier å dra med er relativt stor. Greit å ha litt ekstra plass å gå på for å få plassert servere óg Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 tipper jeg betaler for to plasser for å få ekstra plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå