TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har på følelsen at TG 2010 tråden kan bli veldig laaaaaaaa...aaaang Hehe. No shit. Og så tror jeg den kan bli full av konstruktive og nyttige samtaler. Men er ikke det hele poenget, da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Liste over nødvendige programmer til TG? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Liste over nødvendige programmer til TG? OS, Antivius , brannmur, dc-klient og mIRC er vel det jeg har på listen over ting jeg skal ha på tg, ellers er det opp til deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Regner med at alt er innstalert på PC'n, jeg (forhåpentligvis) får låne av Adrian jeg :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 OS, Antivius , brannmur, dc-klient og mIRC er vel det jeg har på listen over ting jeg skal ha på tg, ellers er det opp til deg. Du glemte MS Paint, for MS Paint-compoen. Men de fleste har jo det fra før, da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Regner med at alt er innstalert på PC'n, jeg (forhåpentligvis) får låne av Adrian jeg :!: ellers har jeg hørt rykter om at de har internett på TG neste år, så det er alltids mulig å få tak i det man trenger. TheMartine: Compoer har jeg sluttet med for lengst, var før det, når jeg var på scena i hvertfall en tur i løpet av tg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 OS, Antivius , brannmur, dc-klient og mIRC er vel det jeg har på listen over ting jeg skal ha på tg, ellers er det opp til deg. Du glemte MS Paint, for MS Paint-compoen. Men de fleste har jo det fra før, da. Begynte å tegne mens forrige TG pågikk jeg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Antivirus er så must det, så jævlig mange virus spredere på TG! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Begynte å tegne mens forrige TG pågikk jeg Såpass? Snakker vi pixel art, eller? Det hadde vært så fett! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Såpass? Snakker vi pixel art, eller? Det hadde vært så fett! Nei, jeg raget på pcn fordi den monga mens jeg bare kjørt paint (whatefuck) så den ble sletta, hadde jobbet ganske grundig med den da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nei, jeg raget på pcn fordi den monga mens jeg bare kjørt paint (whatefuck) så den ble sletta, hadde jobbet ganske grundig med den da Aww =/ Det er det verste. Men du har tid til å lage en vill tegning innen påske, da. Jeg brude begynne sjøl, meeeenh...drøyer det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er det ikke dritt kjedelig å sitte i paint og tegne da på tg da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er det ikke dritt kjedelig å sitte i paint og tegne da på tg da? Nei? Mest nervepirrende og intense timene jeg noensinne har hatt der oppe! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er det ikke dritt kjedelig å sitte i paint og tegne da på tg da? Jeg har ikke noe annet konstruktivt å gjøre så. Jeg har egentlig ingenting å gjøre på TG spiller ingen spill. Eneste jeg kommer å gjøre er msn, IRC, Musikk og MSN :!: Samt prate med folk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 IRC og sosialisering høres da mye mer spennende ut enn å sitte i paint... evt sove, stå ved scena, spise, rydde... men, hver sin lyst Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er det ikke dritt kjedelig å sitte i paint og tegne da på tg da? Nei? Mest nervepirrende og intense timene jeg noensinne har hatt der oppe! Er ikke rart det er nervepirrende, vet aldri når Windows har lyst til å henge seg opp Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er ikke rart det er nervepirrende, vet aldri når Windows har lyst til å henge seg opp Hehe. Jo, det vet man. Det er når man kjører DC, MSN, mIRC, Vuze og FireFox samtidig mens man tegner i Paint. Da takket i hvert fall min Windows for seg. Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Regner med at alt er innstalert på PC'n, jeg (forhåpentligvis) får låne av Adrian jeg :!: ellers har jeg hørt rykter om at de har internett på TG neste år, så det er alltids mulig å få tak i det man trenger. TheMartine: Compoer har jeg sluttet med for lengst, var før det, når jeg var på scena i hvertfall en tur i løpet av tg Har det ikke vært internett på TG tidligere`? Det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ironi, det funker absolutt ikke på internett.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Problem, jeg har allerede gått lei spillelisten til TG 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå