Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Kan du ikke bare gi deg? Jeg vinner anyway om jeg så må dra deg vekk Tullegutt, jeg kan bare rope "voldtekt!", så tenker jeg det er du som blir dratt bort. Hmm, jeg ser alt for uskyldig ut, og ingen hører deg anyway... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Ser man det. Da ordner det seg likevel da, Rudde. Vi har fått en buffer. Endret 25. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 En hva? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hmm, jeg ser alt for uskyldig ut, og ingen hører deg anyway... Eh, jo, jeg tror nok det. Skal godt gjøres å ikke være omgitt av folk på TG. En hva? En buffer. En mellommann. En som hindrer oss i å bli voldelige mot hverandre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 å våkne opp med/ved andre man ikke la seg ved er da det mest natturlige i verden. hvor var det dere sov? bak scena? jeg sover også der, men ikke øverst, på en egen etasje Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi kan ikke si det!! Det er den beste plassen ever! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 En hva? En buffer. En mellommann. En som hindrer oss i å bli voldelige mot hverandre. Søte lille uskyldige fjortenåringen skal hindre dere i å gjøre dumme ting Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 å våkne opp med/ved andre man ikke la seg ved er da det mest natturlige i verden. hvor var det dere sov? bak scena? jeg sover også der, men ikke øverst, på en egen etasje Ja, eller, på platået til venstre for scena, hvis du ser den forfra. Ikke på tribunene rett bak, altså. Det er fint der, etter alt bråket på scena er ferdig, vel å merke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vi kan ikke si det!! Det er den beste plassen ever! jeg har sovet stort sett over alt på tg, men bak scena har jeg funnet ut at er best, på de tre-benkene/etasjene/platene som er der. fins ikke bedre plass enn det. edit: ingenting slår sove-plassen til medic da Endret 25. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi kan ikke si det!! Det er den beste plassen ever! Det er ikke det, egentlig, da. Men det er en god andreplass. Hvor det er best røper jeg aldri! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 -.-''' Du nå får du mer konkurranse.... Søte lille uskyldige fjortenåringen skal hindre dere i å gjøre dumme ting hæ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi kan ikke si det!! Det er den beste plassen ever! Det er ikke det, egentlig, da. Men det er en god andreplass. Hvor det er best røper jeg aldri! Inne i deg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Pøh. Det finnes ikke uskyldige fjortenåringer. Inne i deg? At det var? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Pøh. Det finnes ikke uskyldige fjortenåringer. Du sier noe der :!: Inne i deg? At det var? *ahem* ingenting Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi kan ikke si det!! Det er den beste plassen ever! Det er ikke det, egentlig, da. Men det er en god andreplass. Hvor det er best røper jeg aldri! Ehm, okey, betaler en eller annen til å fotfølge deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå tar det av i TG-tråden, ass. 0.o Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå tar det av i TG-tråden, ass. 0.o Du tar av, fordi jeg KNUSTE deg på topposters i fjor Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ehm, okey, betaler en eller annen til å fotfølge deg Umulig! Jeg er smidig som en katt. Dessuten kan jeg komme meg inn på områder hvor ikke alle kommer inn. Så den planen er uansett dømt til å misslykkes. Sorry. Du tar av, fordi jeg KNUSTE deg på topposters i fjor Jaså? Det var et skår i gleden, Rudde. Meeen...jeg tror nok jeg får sove i natt likevel. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ehm, okey, betaler en eller annen til å fotfølge deg Umulig! Jeg er smidig som en katt. Dessuten kan jeg komme meg inn på områder hvor ikke alle kommer inn. Så den planen er uansett dømt til å misslykkes. Sorry. Du skulle bare vist Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå tar det av i TG-tråden, ass. 0.o Har på følelsen at TG 2010 tråden kan bli veldig laaaaaaaa...aaaang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå