Meh. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) To soveposer? Tja, hvorfor ikke. Jeg burde nok kjøpe en skikkelig en denne gangen. Jeg synes bare det er så waste å bruke masse spenn på noe jeg bruker to ganger i året: TG og Hove. Forøvrig har jeg opplevd å bli frastjålet madrassen min et år. I 2003 eller noe. Og det er pur ondskap! Men sånn går det når man sitter ytterst på rekka. Litt ekstra utsatt da, føler jeg. Men så bruker du den vel ganske mange timer i strekk de få gangene EDIT: War, god ide Endret 25. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 war , jeg hadde webcam på hylla som filmet rekka mi. også i 09 hadde jeg madrass, liggeunderlag og en sovepose ;D deilig.. mamma var veldig negativ til at jeg skulle være der formegselv så ''lenge'' så var veldig fram og tilbake om hun skulle sove på hotel og være på hamar. men til slutt fikk jeg lov til og være der fordi jeg viste meg og være ganske voksen måneden før. Og nå blir jeg tvingt til og dra på tg. takk og lov sier nå jeg. tradisjon nå. Ingen skitur før jeg har stifet familie nå nei.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor ikke sette på webcam i flere vinkler som tar opp + printer for så å skrive ut snapshots av gjerningsmannen med rød ramme + skriften "TYV" og henge opp over allt Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Morro multiguy <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 [...]tradisjon nå. Ingen skitur før jeg har stifet familie nå nei.. Hvorfor stoppe der? Er ikke TG barnevennlig, liksom? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) [...]tradisjon nå. Ingen skitur før jeg har stifet familie nå nei.. Hvorfor stoppe der? Er ikke TG barnevennlig, liksom? Hmm, var litt skummelt og vekne ved sina deg da Endret 25. september 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva er dealen med det, da? Vil de sjekke at du ikke tar heroin der oppe, liksom?Uansett da, det er sikkert ikke dumt. Det er lite som frister mer enn å sove i en skikkelig seng når man ligger og vrir seg på betonggulvet siste natta. Nah, de tror ikke at jeg klarer å passe på å sove litt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm, var litt skummelt og vekne ved sina deg da Hva snakker du om? Er ikke jeg barnevennlig? Hvordan kan jeg være skummel når jeg sover? Jeg fråder ikke, jeg sikler! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nah, de tror ikke at jeg klarer å passe på å sove litt Det...kan de ha rett i, da. Veldig lett å droppe sovinga der oppe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm, var litt skummelt og vekne ved sina deg da Hva snakker du om? Er ikke jeg barnevennlig? Hvordan kan jeg være skummel når jeg sover? Jeg fråder ikke, jeg sikler! Halo? Jeg våkner til en eller annen siklene sovende nerd? tror du ikke jeg skvatt da eller? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Halo? Jeg våkner til en eller annen siklene sovende nerd? tror du ikke jeg skvatt da eller? Du var på TG. Hadde du ikke forutsett å våkne til sånt synes jeg nesten synd på deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nah, de tror ikke at jeg klarer å passe på å sove litt Det...kan de ha rett i, da. Veldig lett å droppe sovinga der oppe. Joa Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Halo? Jeg våkner til en eller annen siklene sovende nerd? tror du ikke jeg skvatt da eller? Du var på TG. Hadde du ikke forutsett å våkne til sånt synes jeg nesten synd på deg. Jeg hadde den perfekta plassen akkurat så langt ut at folk ikke kunne legge seg ved sina meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde den perfekta plassen akkurat så langt ut at folk ikke kunne legge seg ved sina meg. Trodde du, ja. Men du tok ikke med i beregningen av noen faktisk ikke drasset med seg en 2x3 meter svær luftmadrass å sove på. Dessuten sover jeg nesten alltid der oppe, så skyld på deg selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde den perfekta plassen akkurat så langt ut at folk ikke kunne legge seg ved sina meg. Trodde du, ja. Men du tok ikke med i beregningen av noen faktisk ikke drasset med seg en 2x3 meter svær luftmadrass å sove på. Dessuten sover jeg nesten alltid der oppe, så skyld på deg selv. Sover alltid der jeg å Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel, Rudde, da blir det hardt mot hardt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel, Rudde, da blir det hardt mot hardt. Kan du ikke bare gi deg? Jeg vinner anyway om jeg så må dra deg vekk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel, Rudde, da blir det hardt mot hardt. Tror jeg må komme å legge meg mellom dere ratt, koselig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Kan du ikke bare gi deg? Jeg vinner anyway om jeg så må dra deg vekk Tullegutt, jeg kan bare rope "voldtekt!", så tenker jeg det er du som blir dratt bort. Tror jeg må komme å legge meg mellom dere ratt, koselig. Som en slags buffer? Endret 25. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror jeg må komme å legge meg mellom dere ratt, koselig. Som en slags buffer? buffer subst. m buffer () ['bʉfəɾ] 1 fjærende støtfanger på togvogn; støtpute Bufferne hindrer vognene i å skade hverandre. 2 noe som demper motsetninger fungere som buffer i en konflikt Ja, det kan man også si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå