Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For at jeg skal kunne bli med på TG, må jeg sove hjemme hver kveld. Overtalte Mamma og pappa til slutt om at jeg kunne være på TG 2 hele døgn og sove hjemme de 2 siste :p

Trur ikke du angrer om du sover et par netter hjemme.

Gjort det selv i 2 år. Gud så mye mer energi man får i forhold til å prøve og sove på TG.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte hotell, uten for døra de gule husene ca 200meter unna.

Det var fillern meg digg.

Kakse. Jeg har bare råd til å leie, jeg. Og da bare et rom. :ermm:

For at jeg skal kunne bli med på TG, må jeg sove hjemme hver kveld. Overtalte Mamma og pappa til slutt om at jeg kunne være på TG 2 hele døgn og sove hjemme de 2 siste :p

Hva er dealen med det, da? Vil de sjekke at du ikke tar heroin der oppe, liksom?

Uansett da, det er sikkert ikke dumt. Det er lite som frister mer enn å sove i en skikkelig seng når man ligger og vrir seg på betonggulvet siste natta.

Lenke til kommentar

Jeg bodde hos tante og onkelen min i år, var der og sov hver natt. Det var jævlig digg. En merker det ut på natta når en blir skikkelig trøtt at en blir lei samtidig, og da er det ikke annet å gjøre enn å legge seg. Og hva er vel da bedre en en ordentlig seng bare et par minutter unna med bil?

De som sover alt for lite kjenner en igjen ved at de drar en dag før. Og det er en del...

Lenke til kommentar

Trur ikke du angrer om du sover et par netter hjemme.

Gjort det selv i 2 år. Gud så mye mer energi man får i forhold til å prøve og sove på TG.

dobbelt hørselsvern, 2-3 liggeunderlag, en GOD sovepose og sånn sak man har forran øya, så sover man faktisk godt på TG også :)

aldri hatt noe problem med at man ikke sover godt nok på tg, bare man tar litt forhåndsregler...

Lenke til kommentar
dobbelt hørselsvern, 2-3 liggeunderlag, en GOD sovepose og sånn sak man har forran øya, så sover man faktisk godt på TG også :)

aldri hatt noe problem med at man ikke sover godt nok på tg, bare man tar litt forhåndsregler...

Jeg har hatt problem med å sove godt nok på TG 9 av 10 år. Eneste året jeg sov godt der oppe, var første året, og jeg hadde med meg skumgummimadrass. Det var evig digg. Sov uavbrutt 12 timer hver natt. :cool:

Lenke til kommentar
Og våkner til en pc utem ram eller skjermkort...

alltid noen som passer på pc`n min :)

har aldri dratt med en gjeng som er mindre enn 10, + kjenner ca halve security, så de merker nok også om noe er borte fra plassen min når de går runde

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Jeg hadde kanskje byttet ut liggeunderlagene med en luftmadrass, men hvis du bruker ørepropper og hørselvern, og skygge foran øynene, kan du sove overansende godt, spesielt hvis du er skikkelig trøtt.

Ja, luftmadrass er toppen av lykke. Tar null plass under bordet om dagen også. Men det viktigste, for min del, er varm nok sovepose. Jeg ligger alltid og hutrer hver eneste natt på TG, og det er jævlig slitsomt. Takk for ingenting, Europrismøkkasoveposer!

Lenke til kommentar
Vell, jeg betalte 12k for grafikken, hele pcen 50k

Ikke alle som har pc fra komplett.

Mye ble stjålet forrige gang jeg var der og de som passer på pcen må også på do/ spise mat /samtidig

Seriøst? Var det folk som åpna kabinettet, tok fram verktøy, skrudde ut skjermkort og nappa ut ram-en mens du sov?

Det er toppen av frekkhet. Tror du har vært ekstremt uheldig der, for akkurat sånt skjer nok ytterst sjelden på TG. :ermm:

Lenke til kommentar
Ja, luftmadrass er toppen av lykke. Tar null plass under bordet om dagen også. Men det viktigste, for min del, er varm nok sovepose. Jeg ligger alltid og hutrer hver eneste natt på TG, og det er jævlig slitsomt. Takk for ingenting, Europrismøkkasoveposer!

kan dele min, den er varm og god :innocent:

sliter med det samme selv, men jeg har med 2 soveposer, en kald og en varm(brukt den i -20 uten å fryse).

kanskje jeg skal teste med luftmadrass i år :hmm:

tyverier skjer skjeldent på tg ja, faktisk kjenner jeg ingen som har fått frastjelt noe som helst.

jeg har vært med diverse gjenger på tg i ca 6-7år

Lenke til kommentar
kan dele min, den er varm og god :innocent:

sliter med det samme selv, men jeg har med 2 soveposer, en kald og en varm(brukt den i -20 uten å fryse).

kanskje jeg skal teste med luftmadrass i år :hmm:

tyverier skjer skjeldent på tg ja, faktisk kjenner jeg ingen som har fått frastjelt noe som helst.

jeg har vært med diverse gjenger på tg i ca 6-7år

To soveposer? Tja, hvorfor ikke. Jeg burde nok kjøpe en skikkelig en denne gangen. Jeg synes bare det er så waste å bruke masse spenn på noe jeg bruker to ganger i året: TG og Hove.

Forøvrig har jeg opplevd å bli frastjålet madrassen min et år. I 2003 eller noe. Og det er pur ondskap! Men sånn går det når man sitter ytterst på rekka. Litt ekstra utsatt da, føler jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...