Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er faktisk vurderbart at jeg komme neste år. Får se hvor aktiv jeg er bak datamaskinen og hva jeg har. Tror ikke det blir noe tur med mitt 25kg tunge kabinett fra stavanger til hamar.. Jeg dro med meg serveren på TG i fjor, og den veier et sted mellom 30 og 40Kg. Gikk helt fint det. Men så dro jeg heller ikke Stavanger-Hamar.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Så hadde du bil også. og serveren skal du også ha 2.10 Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Planer om HW-rekka da, 2B'1? ^^ Det heter Foxconn Renaissance Har ikke funnet helt ut av hva jeg gjør, får se om det blir noe av. Men det ser veldig gøy ut på TG EDIT: Får jo også se hvordan det går med PC-bygginga etterhvert, om jeg skulle tatt med den kassa jeg har nå (ca 2 år gammel Fujitsu Siemens Scaleo L* ), hadde det blitt flaut *For mer info se profilen min care i om du har ikke så veldig bra pc. pcen du har er jo helt grei. er veeeeldig mye å gjøre på TG så er jo bare å komme, jeg skal ta meg en tur ned med clanen tenker jeg (hvis den holder ut så lenge, noe som jeg tror den gjør) du kan jo sikkert sitte med oss. Får med meg marius på TG også så det blir nok kos så du kommer jo ikke til å sitte alene for jeg drar jo ned bare bli med care i om det koster 800kr TG varer lenge og det er noe du kommer til å huske ;D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Må bare si at kartet over butikker som ligger i nærheten som er postet i førstepost er litt uttdatert, er ingen prix på Hamar lenger er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hmm.. kanskje vi skal bidra og lage et nytt kart? Det som er nå er i tilegg litt uoversiktlig. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Min TG tid er over, så det er null problem å ta ansvaret for TG tråden WheelMan Endret 1. september 2009 av Scotty Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Aww.. kommer du ikke i år Scotty? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Planer om HW-rekka da, 2B'1? ^^ Det heter Foxconn Renaissance Har ikke funnet helt ut av hva jeg gjør, får se om det blir noe av. Men det ser veldig gøy ut på TG EDIT: Får jo også se hvordan det går med PC-bygginga etterhvert, om jeg skulle tatt med den kassa jeg har nå (ca 2 år gammel Fujitsu Siemens Scaleo L* ), hadde det blitt flaut *For mer info se profilen min care i om du har ikke så veldig bra pc. pcen du har er jo helt grei. er veeeeldig mye å gjøre på TG så er jo bare å komme, jeg skal ta meg en tur ned med clanen tenker jeg (hvis den holder ut så lenge, noe som jeg tror den gjør) du kan jo sikkert sitte med oss. Får med meg marius på TG også så det blir nok kos så du kommer jo ikke til å sitte alene for jeg drar jo ned bare bli med care i om det koster 800kr TG varer lenge og det er noe du kommer til å huske ;D Får finne ut hva jeg gjør etterhvert, men om jeg vil sitte med deg, marius og clanen din, eller hw-rekka vet jeg ikke. Hadde uansett vært gøy å treffe noen av de andre fra hw.no osv. Det haster vel ikke å ta en besluttning, så vi får vente å se PC'n har jeg ønsket å oppgradere uansett, så det ville vært gøy å fått den ferdig (eller nesten ferdig) til TG. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Aww.. kommer du ikke i år Scotty? Nope. Var faktisk ikke på TG09 heller. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Kanskje TG2010 på meg å Endret 4. september 2009 av Skagen ot Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Endelig en TG-tråd, den må jeg ha i mine innlegg! Skal selvfølgelig sitte på HW-rekka i år også. WheelMan: hvor langt har dere kommet i planleggingen deres? Og hvor bor dere? Jeg har nemlig flyttet til Oslo nå, så kanskje jeg kan være med litt mer i planleggingen enn hva jeg var i fjor... Ser uansett frem til å treffe dere alle i Vikingskipet neste år Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Aww.. kommer du ikke i år Scotty? TG i år er over så kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Aww.. kommer du ikke i år Scotty? TG i år er over så kanskje ikke så rart Mange som følger "TG kalenderen". Er hovedsaklig noe oppfunnet av den grunn at folk skriver hele tiden "i år" til neste TG, og da har noen klart å funnet på en unnskyldning å bruke, nemlig "TG kalenderen". Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 ja du må bestemme selv er vel kanskje morsommere å være på hw rekka, siden vi skal jo pracce en del cs og sånt. er jo bare å komme bort til hverandre også. så er ikke no stress Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hmm.. kanskje vi skal bidra og lage et nytt kart? Det som er nå er i tilegg litt uoversiktlig. Joa, kan sikkert lage et kart jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Når lager dere hw rekke tråd? : ] Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Når lager dere hw rekke tråd? : ] Når Ismænn gjenoppstår fra de døde, antar jeg :b Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 ja du må bestemme selv er vel kanskje morsommere å være på hw rekka, siden vi skal jo pracce en del cs og sånt. er jo bare å komme bort til hverandre også. så er ikke no stress Kanskje greit å sitere/quote meg slik at det ikke virker som om du skriver til noen andre Sikkert gøy uansett hvor man sitter Man gjør vel en del annet enn å sitte foran PC'n også(?) Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har SYKT(!!!) lyst til å reise på TG10, men får ikke lov Får ike reise fra Haugesund Endret 1. september 2009 av jonaskvit Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Woho, der kom jeg i TGstemning igjen Må si jeg har ventet en stund på denne tråden nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå