Nopros Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hmm, da prøver jeg og få de andre jeg skal være med til å få foreldrene sine til og si enten ja eller nei. Hittil ser det lovende ut med alle Selv har jeg ikke fått godkjenning, men hvis ikke så poster jeg nr til foreldrene mine på /b/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tråden blir stengt på nytt igjen viss det snakket om og få Benny på TG, og det og legge ut personlig informasjon skjer igjen. Vil ikke at det skal skje Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nei, skal ti stille jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Selvom det hele var ganske morsomt Glad i hvert fall tråden er oppe på nytt igjen, og vi kan glede oss til at det er altfor lenge til TG10! Lurer fælt på hva temaet blir Endret 24. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 jeg fikk egt ikke lov på tg ifjor (fordi jeg var for liten) men nå har til og med mamma begynt og mase om hvor lenge det er til tg. tvinger med nesten dit vett ;D eneste forskjellen er at mamma og pappa er skilt, det vil si at en av dem vil ha fri i påska uten meg , jippi<3 Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 jeg fikk egt ikke lov på tg ifjor (fordi jeg var for liten) men nå har til og med mamma begynt og mase om hvor lenge det er til tg. tvinger med nesten dit vett ;D eneste forskjellen er at mamma og pappa er skilt, det vil si at en av dem vil ha fri i påska uten meg , jippi<3 Bra at du skal på TG da! Men er det virkelig jippi at en av de vil ha deg ut av huset? O_o Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Sånn er det med 2 foreldre som ikke bor sammen. I jula sloss dem om å ha ungene og i sommerferien krangler dem om å slippe Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 det er sånn det er war <3 Men så lenge jeg slipper og betale hele billetten selv så er jeg stråldene fornøyd ;D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Bra og høre Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 endelig så skal jeg også nedover igjen til TG! kunne ikke i år pga jobben! :/ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) hvor lenge før er det lurt å spørre om fri fra jobben? Endret 25. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 helst nå Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 helst nå litt vannskelig i og med jeg skal på jobbintervjue først på tirsdag...hehe.. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 oi.. da blir det et problem. men ta å hør med de når det nærmer seg jul *krysser fingrene for at jobben blir din!* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ville ikke ha spurt om fri i påsken på jobbintervjuet iallefall Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 hehe Lenke til kommentar
silinox Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 lol helst ikke vent ved jule tider Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 litt vannskelig i og med jeg skal på jobbintervjue først på tirsdag...hehe.. Hehe! Men det er jo aldri for tidlig, da. Jeg begynte i et sånn halvveis vikariat og halvveis fast stilling en høst for et par år siden, og allerede under første samtale med sjefen sa jeg at jeg ikke kunne jobbe i påsken. Like greit å være føre var. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Pent <3, ble det jobb ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Pent <3, ble det jobb ? På meg? Absolutt. De var desperate, og jeg fryktelig dyktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå