kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hmm.. Han sa at det var fra mamma.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Foreldrene går rettens vei? (satt litt på spissen ) Hva har vi gjort galt? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Foreldrene går rettens vei? (satt litt på spissen ) Hva har vi gjort galt? Sier ikke at dere gjør noe galt Vet bare at andre kan reagere litt galt :!: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nå klikket pappa på meg siden jeg la ut nr hans. han sa at dere ikke har NOEN ting med hvordan de oppdrar meg. Snakkes om noen uker. Han inndrar PCen min en stund da han. FIGHT THE POWER FTW!!! Gogo HW! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Da må vi nesten kjempe hardere? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Herre, så genialt.. Jeg sitter å ler meg halvveis ihjel her nå. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Herre, så genialt..Jeg sitter å ler meg halvveis ihjel her nå. Copy that! Haha.. :!: EDIT: For å få tråden litt tilbake der jeg trur den bør være. Laget en kjapp modell av hvordan jeg ønsker å lage hylla mi til TG10! Endret 21. september 2009 av aGal Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Tror dere foreldrene til Benjamin har lest denne tråden? Til Benjamin få tak i en Pc på skolen eler oss venner og post status om saken HER Endret 21. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ser jeg har vært litt sent ute her. Jeg må be om at utgivning av andres personinfo opphører, da dette er privat. Slik uthengning ønsker vi ikke på forumet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hvor gammel er han btw? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Syns å huske at han sa han er fjorten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hvor gammel er han btw? han er født 16 Mar 1995(i følge profilen), det gjør han ca 14 år gammel... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 jaja, Siden han er så ung synes jeg det blir feil at internett skal blande seg i hva han får lov til osv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 hahah! Utrolig bra forsøk gutter (og evt jenter)!! Liker at dere gjør det som er mulig for å få folk på TG! =) Kan forresten nevne at mine foreldre hadde klikket hvis de hadde blitt utsatt for dette! (though, en god del år siden de hadde noe å si..) Og tror det er mange som ikke hadde pris på den behandlingen. Det beste hadde trolig vært om EN person hadde prøvd å avtale et møte for å snakke med foreldene om dette. Tror det alle beste hadde vært et kvinnemenneske! ;D TG burde være litt mer i møtekommende når det gjelder skeptisk foreldre, litt tekst på en side tror jeg ikke holder.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kudos til deg, uansett, Nopros. ^^ Sendte en forbedret versjon til faren din og Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Stenges noen dager, da dere ikke klarer å oppføre dere. Dovito har en fin setning et par linjer oppover her, tenk litt på det. Ikke det at jeg ikke vil ha med Benny på TG, men det er regler å følge - både her på forumet og norsk personvernlov. Endret 22. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Slik. Hold dere til tema nå folkens. Storebror ser deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hurra! Nå kan vi fortsette å glede ooss til TG ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Good good Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hurra! Nå kan vi fortsette å glede ooss til TG ^^ Stoppa du og glede deg uten tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå