Rudde Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mye fetere om hun får telefoner støtt og stadig av folk som vil ha han på TG en at hu får en telefonbombe Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) /care. Dette er ute av mine hender og hun var så frekk at jeg dessverre har mistet interessen i noe grad. ..men må innrømme det hadde vært moro å vite at pga meg så fikk han dra på TG. Endret 21. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mye fetere om hun får telefoner støtt og stadig av folk som vil ha han på TG en at hu får en telefonbombe Ser den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei! som du kanskje vet har sønnen din Benjamin lagd litt oppstyr for at han ikke får dra på lan-partiet TG, i Hamar i påsken. Han har engasjert noen brukere fra et av norges største forum diskusjon.no, jeg respekterer din mening om at han ikke får dra, men vil gjerne høre hvorfor Så kan jeg kanskje bekrefte/avbekrefte grunnene dine om at han ikke får dra. Jeg sier ikke at jeg kjenner din sønn bedre en deg, men vil gjerne ha han med på TG Med vennlig hilsen Jonas. Endret 21. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Elskbart! Direkte elskbart. Nå gjelder det å se om Benny dukker opp på TG eller ikke.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 er det bare jeg som hadde en mor som ble kjempe happy når jeg dro på tg?? TroR hun prøvde å fortelle halve verden at jeg skulle på TG. hehe Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Når jeg vurderte å dra på TG07 for første gang så gadd jeg ikke spørre engang fordi jeg var så sikker på at hu ville si nei. 1 uke etter at TG07 av ferdig spurte hun meg "Har du hørt om dette Data arrangementet i hamar i påsken?" Joa jeg hadde hørt om det Også lurte hu på hvorfor jeg ikke var der Men det ble TG08 og TG09 da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Foreldrene mine var skeptiske første året, etter det har de nærmest tvunget meg på TG. Perfekt anledning for dem å dra på ferie. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha, mamma sier nok neppe nei til litt fri nei.. hah Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvis hun ikke svarer på meldingen min blir jeg skuffet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvis hun ikke svarer på meldingen min blir jeg skuffet Du må ringe da, feiging Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kommer nok til å høre det her hjemme iallefall, hvis jeg gjør det skal dere få statusrapport. Kudos til deg, uansett, Nopros. ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare du ikke får problemer så Får håper foreldrene dine tar det med humøret i behold og sender deg til TG Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe, ser at idéen er god. Men vil det funke? Har noen egentlig tenkt på konsekvenser her? Benny kan jo få husarrest? Foreldrene går rettens vei? (satt litt på spissen ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du må ringe da, feiging Hadde jeg hatt et annet abonement kunne jeg godt gjort det, men ettersom det koster penger å ringe er det stress Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe, ser at idéen er god. Men vil det funke? Har noen egentlig tenkt på konsekvenser her? Benny kan jo få husarrest? Foreldrene går rettens vei? (satt litt på spissen ) Tvilsomt. I verste fall får jeg tilsnakk og streng beskjed om å fjerne numrene. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei, Mitt navn er Daniel fra ** Jeg forstod det slik at du har en sønn som heter Benjamin på 14. Han har uttrykt et sterkt ønske om å delta på datapartyet The Gathering på nettstedet Diskusjon.no. Jeg prøvde tidligere i dag å ta kontakt med din kone, *navn* for å høre hennes argumenter for og i mot dette da jeg ser på det som underlig at deres sønn ikke skal ha mulighet til å oppleve The Gathering. Jeg er svært interessert i å dele mine erfaringer om The Gathering om ønskelig. På grunn av fortsatt skolegang ber jeg om at all kontakt skjer etter 14:20. Jeg respekterer at det er meget uvanlig å sende meldinger/ringe om, men når din kone velger å legge på så gjør det ikke ting bedre. Ha en fortsatt god kveld. Daniel. Dette sendte jeg til faren din. Du skylder meg statusrapport per PM og hvis du kommer så må jeg virkelig si jeg er overrasket. Endret 21. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nå nettopp? Han sitter ved siden av meg og ser TV. han fikk nettopp en melding.. oO Endret 21. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nå nettopp ja. Hils ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå