Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! som du kanskje vet har sønnen din Benjamin lagd litt oppstyr for at han ikke får dra på lan-partiet TG, i Hamar i påsken. Han har engasjert noen brukere fra et av norges største forum diskusjon.no, jeg respekterer din mening om at han ikke får dra, men vil gjerne høre hvorfor :) Så kan jeg kanskje bekrefte/avbekrefte grunnene dine om at han ikke får dra. Jeg sier ikke at jeg kjenner din sønn bedre en deg, men vil gjerne ha han med på TG :) Med vennlig hilsen Jonas.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Når jeg vurderte å dra på TG07 for første gang så gadd jeg ikke spørre engang fordi jeg var så sikker på at hu ville si nei. 1 uke etter at TG07 av ferdig spurte hun meg "Har du hørt om dette Data arrangementet i hamar i påsken?" Joa jeg hadde hørt om det :p Også lurte hu på hvorfor jeg ikke var der :p Men det ble TG08 og TG09 da :p

Lenke til kommentar

Hei, Mitt navn er Daniel fra ** Jeg forstod det slik at du har en sønn som heter Benjamin på 14. Han har uttrykt et sterkt ønske om å delta på datapartyet The Gathering på nettstedet Diskusjon.no. Jeg prøvde tidligere i dag å ta kontakt med din kone, *navn* for å høre hennes argumenter for og i mot dette da jeg ser på det som underlig at deres sønn ikke skal ha mulighet til å oppleve The Gathering. Jeg er svært interessert i å dele mine erfaringer om The Gathering om ønskelig. På grunn av fortsatt skolegang ber jeg om at all kontakt skjer etter 14:20. Jeg respekterer at det er meget uvanlig å sende meldinger/ringe om, men når din kone velger å legge på så gjør det ikke ting bedre.

Ha en fortsatt god kveld.

Daniel.

Dette sendte jeg til faren din.

Du skylder meg statusrapport per PM og hvis du kommer så må jeg virkelig si jeg er overrasket.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...