silinox Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 lite spm. hvor pleier folket å sove (hvis de i det hele tatt sover) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Folk sover rundtom i skipet, i soveteltet, eller på hotel Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Må spørre: Har det vore noko problem med tjuveri og/eller hærværk av datamaskien o.l.? Kall meg paranoid, men ville ha vore ganske kjipt om ein nesten heil nyinnkjøpt pc skulle bli øydelagt Les gjennom tråden, er vel en 3-4 stk som har spurt om det samme. Om du veit det (noko du tydlegvis gjer om du veit at det er 3-4 som har stillt sama spm.) kan du ikkje då bare svare? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Søkefunksjonen er nyttig Endret 21. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Synd jobben ikke har tilgang til billige hotellrom i nærheten. Oh well. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er sinnsyke TG-rabatter. Fikk bedre pris på det enn min fars jobbordning Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Virkelig? Da får jeg sjekke innom når tiden nærmer seg. Kjenner at jeg sliter mer og mer med å "døgne" for gaming. Suger å bli eldre Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Folk sover rundtom i skipet Som oftest på tribunen vel? Om du veit det (noko du tydlegvis gjer om du veit at det er 3-4 som har stillt sama spm.) kan du ikkje då bare svare? Nei, synes du først kan lese gjennom en tråd før du spørr om noe relatert til emnet tråden omhandler, særlig når tråden ikke er på mer en 35 sider. Hvis du ikke har funnet det ut ved å lese hele tråden da kan du spørre. Endret 21. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Folk sover rundtom i skipet Som oftest på tribunen vel? Nei, overalt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Eg sov kun på min eigen plass. Funka fett, det. Ei pute i ryggen, og ei på bordet/tastaturet... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Update på ringingen, jeg avventer svar fra Benny, virker som han er opptatt... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 De aller fleste av TG deltagerne som sover sover nok på tribunen ja, det er ett mindretall som sover overalt Sov den siste natta på plassen min i stolen min. Endte opp med at jeg ble teipa fast, ble tegne med sprittusj på tunga inni munnen og fikk en appelsin i bakhue. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Update på ringingen, jeg avventer svar fra Benny, virker som han er opptatt... Svar på hva da? Har sagt fra til mamma nå iallefall. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nokon som veit om hotell/overnattingstader i nerleiken av vikingskipet? Ser etter noko økonomisk, alt er vel bedre en å sove på betonggolv og høgt støynivå rundt seg.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er et motell/hotell (ikke helt sikker) like i nærheten. Men vær tidlig ute med å bestille, blir å være helt fult der. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nokon som veit om hotell/overnattingstader i nerleiken av vikingskipet?Ser etter noko økonomisk, alt er vel bedre en å sove på betonggolv og høgt støynivå rundt seg.. det er motell rett over vikingeskipet(overgata) er masse hoteller rundt om kring. Scandic Hamar Rangerin First Hotel Victoria Rangering Quality Hotel Astoria Hamar Rica Hotel Hamar (bodde der selv i fjor) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er et motell/hotell (ikke helt sikker) like i nærheten. Men vær tidlig ute med å bestille, blir å være helt fult der. Ganska sikke rpå at det er ett motell, jeg bodde der når jeg var på slikt svømmestevne og da husker jeg at vi bare kunne spasere over veien til vikingskipet. :-) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Benny: Jeg har visst fått et feil nummer eller noe, personen jeg ringte la på. (kvinnestemme) Endret 21. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 hvis man lurer på noe så er det veldig lurt å titte litt på TG forumet fra 2009. det finnes utrolig mye tips ang hvordan man kommer seg dit og ang hotteller osv. bare sånn lite tips Gleder meg til TG jeg :/ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Benny: Jeg har visst fått et feil nummer eller noe, personen jeg ringte la på.(kvinnestemme) Nei, det er rett nummer. Hva sa du når du ringte? Hadde vært en fordel å si at du er fra Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå