SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Du har for lite å gjøre. Vel, når den gærne adventistskolen min ikke gir meg nok bibel-lekser eller potente lærere så må jeg finne på noen sprell her og der Hvorfor er ikke du på WLM? Skal ikke være værre enn det Men for guds skyld husk internett-kabel... Og ikke gjør som meg å ødelegg tastaturet ditt Funker DENNE ? Den fungerer fint, men grunnet at TG10 vil sannsynligvis støtte høyere overføring av datafiler for å si det enkelt anbefaler jeg heller denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=119809 Endret 20. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Du har for lite å gjøre. Neh, det kalles å være dedikert. Det har aldri drept noen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Heldigvis ikke, Pac Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Du har for lite å gjøre. Vel, når den gærne adventistskolen min ikke gir meg nok bibel-lekser eller potente lærere så må jeg finne på noen sprell her og der Hvorfor er ikke du på WLM? Er der jeg? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Du har for lite å gjøre. Hvis han klarer å overbevise foreldrene har han gjort en god gjerning. Da er det heller du som har lite å gjøre ved å bruke tiden din på å kritisere de som vil gjøre gode gjerninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis han klarer å overbevise foreldrene har han gjort en god gjerning. Da er det heller du som har lite å gjøre ved å bruke tiden din på å kritisere de som vil gjøre gode gjerninger. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vel tar kortere tid å skrive ett innlegg og poste tok meg vel ca 3-5 sek Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kudos i hauger og lass til SpecialForce hvis han klarer dette her! ...Eller hvis han i det hele tatt ringer! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Her er det ikke rom for tvilere Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) ..Med mindre foreldrene til Benny er med i bildet. Du tenker å gjennomføre, tross PM'en? Endret 20. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du tenker å lese PMen jeg sendte, trass all teksten? Ofcourse vil jeg gjøre det, men jeg lover ikke noe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 jeg hadde syntes det hadde vært spesiellt hvis en random kar(SpecialForce) hadde ringt meg for å overbevise meg om å la noen dra på tg... men, bare å kjøre på, men personlig hadde jeg kanskje tvilt enda mer etter en slik samtale. uansett, kudos til SpecialForce som prøver Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bare han er hyggelig og forteller litt om TG og at det ikke er farlig, osv, så bør det ikke bli mer tvil av den grunn Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Husker jeg fikk en fyr i guilden til å ringe mamma for å gi meg Visa nr sitt. for at jeg skulle spille aoc. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Go SpecialForce! har han ringt nå? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Tviler. Både jeg og han er på skolen at the moment. Kunne ikke ringe i går, da foreldrene mine hadde lagt seg. E: Men, ja. Go SpecialForce! Endret 21. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Får håpe det ordner seg da Benny Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er det foredrag eller lignende om hvordan man overklokker og hva man må å huske på osv, på TG? Jeg vil gjerne lære meg å overklokke, men har ikke funnet noen passende anlednig til nå Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Må spørre: Har det vore noko problem med tjuveri og/eller hærværk av datamaskien o.l.? Kall meg paranoid, men ville ha vore ganske kjipt om ein nesten heil nyinnkjøpt pc skulle bli øydelagt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Må spørre: Har det vore noko problem med tjuveri og/eller hærværk av datamaskien o.l.? Kall meg paranoid, men ville ha vore ganske kjipt om ein nesten heil nyinnkjøpt pc skulle bli øydelagt Les gjennom tråden, er vel en 3-4 stk som har spurt om det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå