Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe.

Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig.

JA, jeg er seriøs

Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer.

Du har for lite å gjøre.

Vel, når den gærne adventistskolen min ikke gir meg nok bibel-lekser eller potente lærere så må jeg finne på noen sprell her og der :)

Hvorfor er ikke du på WLM? :p

Skal ikke være værre enn det :)

Men for guds skyld husk internett-kabel... Og ikke gjør som meg å ødelegg tastaturet ditt

Funker DENNE ?

Den fungerer fint, men grunnet at TG10 vil sannsynligvis støtte høyere overføring av datafiler for å si det enkelt anbefaler jeg heller denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=119809

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe.

Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig.

JA, jeg er seriøs

Du har for lite å gjøre.

Neh, det kalles å være dedikert.

Det har aldri drept noen.

Lenke til kommentar

JA, jeg er seriøs

Du har for lite å gjøre.

Vel, når den gærne adventistskolen min ikke gir meg nok bibel-lekser eller potente lærere så må jeg finne på noen sprell her og der :)

Hvorfor er ikke du på WLM? :p

Er der jeg?

Lenke til kommentar

JA, jeg er seriøs

Du har for lite å gjøre.

Hvis han klarer å overbevise foreldrene har han gjort en god gjerning. Da er det heller du som har lite å gjøre ved å bruke tiden din på å kritisere de som vil gjøre gode gjerninger.

Lenke til kommentar

jeg hadde syntes det hadde vært spesiellt hvis en random kar(SpecialForce) hadde ringt meg for å overbevise meg om å la noen dra på tg...

men, bare å kjøre på, men personlig hadde jeg kanskje tvilt enda mer etter en slik samtale.

uansett, kudos til SpecialForce som prøver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...