Skrujernet Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Andøy ja. Der blir det jaggu ikke noe liv. Ta dere en tur på hvalsafara om dere ikke blir sjøsyke. Aldri vært i så store bølger før. Ble så kvalm at jeg sovnet på rekkverket på båten. Gleder meg til TG11. Skal prøve og komme meg bortover Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hvorfor ikke Lars? Jeg og Anders skal flytte til Andøy for å gå på romteknologi, blir litt stress med fly nedover Så kan nok ikke holde deg med selskap i år Synd at du ikke kan bli med på moroa da. Endret 7. august 2010 av martin808 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg og Anders skal flytte til Andøy for å gå på romteknologi, blir litt stress med fly nedover Så kan nok ikke holde deg med selskap i år Pfft, folk drar fra Finnmark for å komme på TG. Ingen unnskyldning! Jeg for min del kommer muligens til å søke crew neste år også... Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Trukke jeg akuratt ville finne på unnskyldning for å ikke komme på TG Er noe med det at jeg er en fattigslig student og Andøy er langt fra jernbanen. Hadde jeg hatt penger kunne jo fly funka.. Endret 10. august 2010 av lars_era Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg og Anders skal flytte til Andøy for å gå på romteknologi, blir litt stress med fly nedover Så kan nok ikke holde deg med selskap i år Pfft, folk drar fra Finnmark for å komme på TG. Ingen unnskyldning! Jeg for min del kommer muligens til å søke crew neste år også... Finnmark? Pfft, jeg drar fra Tyskland til neste tg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vi har fått en TG2011-tråd. Just saying. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg gidder ikke dra dit når de ikke klarer å skaffe nok strøm/eget nett til kjøleskap / evt betale mer for dette / begrense det til 12/24V , men det er helt ok om man vil ha med pc eller forsterkere til 70kwt Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Finnmark? Pfft, jeg drar fra Tyskland til neste tg! Finnmark er faktisk lenger, tro det eller ei. Men ja, Tyskland er godkjent det og. ;P Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) kommer litt ann pä hvor du starter, men ja, finmark kan väre lengre Mitt tilfelle er det ca like langt, men det gär nok mye fortere pga. autobahn. <3 Edit: Til neste gang kan jeg vel bestille foreigner ticket? :D Bor jo her nede, og har vel ikke noe ä si at jeg er norsk? Edit2: Yay, jeg kan. I är kosta en utlendingbillett halvparten, det er greit ja. Syns nesten de i finnmark ogsä kunne fätt utlendingsbillet siden det er sä langt Endret 11. august 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg gidder ikke dra dit når de ikke klarer å skaffe nok strøm/eget nett til kjøleskap / evt betale mer for dette / begrense det til 12/24V , men det er helt ok om man vil ha med pc eller forsterkere til 70kwt :!: Endret 11. august 2010 av w0bni Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 lars_era jeg er dessverre redd du må starte med ... med ... HARD JOBBING. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, må visst det Martin Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Finnmark? Pfft, jeg drar fra Tyskland til neste tg! Finnmark er faktisk lenger, tro det eller ei. Men ja, Tyskland er godkjent det og. ;P Jeg dro fra Falmouth... 6 jævla timer tog til London, så fly hjem, så bil opp! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå