Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner.

 

Ikke savn meg alt for mye da :p

Det skal nok gå bra! :D

 

Jeg søker selv crew til neste år, så no hw-rekke på meg

Me too! Jeg satser på gamecrew kun fordi de rotet mye i år.

Lenke til kommentar

Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner.

 

Ikke savn meg alt for mye da :p

 

Hvordan skal jeg da kunne screentitte på deg og dine mesterlige 3D-komposisjoner?ohmy.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner.

 

Ikke savn meg alt for mye da :p

Det skal nok gå bra! :D

 

Jeg søker selv crew til neste år, så no hw-rekke på meg

Me too! Jeg satser på gamecrew kun fordi de rotet mye i år.

Ja! Gamecrew i år var helt på bærtur. Hadde vært utrolig morsomt å fått noen kloke hoder inn i den miksen, for jeg ble faen flau av å ta del i noe game-relatert dette TG-et.

Lenke til kommentar

Ja jeg også. Blei kasta ut av FIFA-kompoen fordi de hadde latt for mange registrere seg. Det er helt tåpelig. Venta lenge og gleda meg til å spille, men neida, fikk ikke være med. Måtte jo til og med registrere meg i gamebua for at det skulle gå rett for seg.

Er det nå jeg skal si jeg tok andre plassen i den turneringen? :p

Lenke til kommentar

Og for ikke å snakke om det totalt latterlige og uproffe premieutdelingen. De gjorde narr av spillerne, og hadde ingen peiling på hvem som var hva eller hva de hadde gjort. Ei hadde de navn på folkene som hadde vunnet, og ingen resultatlister. Det var liksom sånn; "HEY DU SOM HAR KOMMER PÅ 3. PLASS I CSS, KOM OPP NÅ SÅ FÅR DU KANSKJE PAKKE".

 

+ den latterlige dårlige pranken de gjorde når de "liksom" skulle gi stæsj til publikum, så viste det seg at alt var tumme bokser. Han Vegard karen kan faen gå å ta seg en bolle, å bli der.

 

!!111

 

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...