pululf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner. Ikke savn meg alt for mye da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner. Ikke savn meg alt for mye da Det skal nok gå bra! Jeg søker selv crew til neste år, så no hw-rekke på meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner. Ikke savn meg alt for mye da Det skal nok gå bra! Jeg søker selv crew til neste år, så no hw-rekke på meg Me too! Jeg satser på gamecrew kun fordi de rotet mye i år. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 HW-rekka smuldrer opp! Hva blir det neste? At Martine dropper ut? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Avhenger selvfølgelig om jeg får plass i crew da. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jadda. så hvordan går det med folka. abstinensene er der fortsatt? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner. Ikke savn meg alt for mye da Hvordan skal jeg da kunne screentitte på deg og dine mesterlige 3D-komposisjoner? Endret 15. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jadda. så hvordan går det med folka. abstinensene er der fortsatt? Abstinensane er verre enn nokon gong. Har fleire netter drøymt om å komme tilbake til TG igjen... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har også drømt usaklig mye om TG etter påsken. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dårlige nyheter folkens! Vil høyst sannsynlig ikke sitte på Hw-rekka neste år, men på creative lounge sammen med andre likesinnede 3D-folk som jeg kjenner. Ikke savn meg alt for mye da Det skal nok gå bra! Jeg søker selv crew til neste år, så no hw-rekke på meg Me too! Jeg satser på gamecrew kun fordi de rotet mye i år. Ja! Gamecrew i år var helt på bærtur. Hadde vært utrolig morsomt å fått noen kloke hoder inn i den miksen, for jeg ble faen flau av å ta del i noe game-relatert dette TG-et. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja jeg også. Blei kasta ut av FIFA-kompoen fordi de hadde latt for mange registrere seg. Det er helt tåpelig. Venta lenge og gleda meg til å spille, men neida, fikk ikke være med. Måtte jo til og med registrere meg i gamebua for at det skulle gå rett for seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja jeg også. Blei kasta ut av FIFA-kompoen fordi de hadde latt for mange registrere seg. Det er helt tåpelig. Venta lenge og gleda meg til å spille, men neida, fikk ikke være med. Måtte jo til og med registrere meg i gamebua for at det skulle gå rett for seg. Er det nå jeg skal si jeg tok andre plassen i den turneringen? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og for ikke å snakke om det totalt latterlige og uproffe premieutdelingen. De gjorde narr av spillerne, og hadde ingen peiling på hvem som var hva eller hva de hadde gjort. Ei hadde de navn på folkene som hadde vunnet, og ingen resultatlister. Det var liksom sånn; "HEY DU SOM HAR KOMMER PÅ 3. PLASS I CSS, KOM OPP NÅ SÅ FÅR DU KANSKJE PAKKE". + den latterlige dårlige pranken de gjorde når de "liksom" skulle gi stæsj til publikum, så viste det seg at alt var tumme bokser. Han Vegard karen kan faen gå å ta seg en bolle, å bli der. !!111 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jadda. så hvordan går det med folka. abstinensene er der fortsatt? Abstinensane er verre enn nokon gong. Har fleire netter drøymt om å komme tilbake til TG igjen... Samme her. Gleder meg til neste år allerede. Dere får gå inn her og mimre. ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 HW-rekka smuldrer opp! Hva blir det neste? At Martine dropper ut? Ja, det er alltid en viss risiko. Kanskje jeg får et knalltilbud fra TS-rekka, for eksempel. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 HW-rekka smuldrer opp! Hva blir det neste? At Martine dropper ut? Ja, det er alltid en viss risiko. Kanskje jeg får et knalltilbud fra TS-rekka, for eksempel. da får vi 3 galleons figurer Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva skal dere med tre gallionsfigurer? Tror du de kan skape like god stemning som meg, lzm? Trukke det! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 han mener at deg og gaffa tapen skal bli godt kjent... 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Åja. Bare ikke i håret, mkay? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, det er alltid en viss risiko. Kanskje jeg får et knalltilbud fra TS-rekka, for eksempel. Daim. Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå