WheelMan Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg fant flere: Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Viste hu fingern til deg ? 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg tror ikke hun var så fan av å bli tatt bilde av. Og jeg var rimelig vill på avtrekker1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Haha, Wheelie The Paparazzi Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det var jo... hyggelige bilder, med fingern og greier:P Men er Overaska. Må være ekstremt upraktisk med alle båndene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Upraktisk hvordan da? Er ikke som at du bruker håndleddene til så mye. Eneste jeg har hatt litt problemer med er å spille gitar fordi metalsakene slår inni kassa, men det løser seg som regel ved å snu de rundt å dytte de under båndet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ikke upraktisk med 1, men med 24. Det må jo feste seg i allt mulig, samle masse dritt osv. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvem sa jeg bare hadde ett Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Båndene sitter jo på deg og dem inngår jo i din personlige hygiene. Endret 10. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, de sitter på meg, og dvs. de blir dusjet hver eneste dag - tenk! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Upraktisk hvordan da? Er ikke som at du bruker håndleddene til så mye. Eneste jeg har hatt litt problemer med er å spille gitar fordi metalsakene slår inni kassa, men det løser seg som regel ved å snu de rundt å dytte de under båndet. Agreed. Det gjelder å holde orden på dem, slik at de sitter samme veien alle sammen. Det er ikke noe problem når alle metalbitene peker oppover, da er det bare som å ha på seg en genser med litt stramme ermer. Det eneste problemet er egentlig når folk kommer og skal grave i dem, og ødelegger hele systemet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har bare 6 bånd Har mistet mange da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Det eneste problemet er egentlig når folk kommer og skal grave i dem, og ødelegger hele systemet. Sist jeg sjekket, var du veldig flink i å grave i dem selv. Endret 14. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Båndet mitt fallt av i går.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har tatt vare på alle bånda jeg har fått fra de 6 tg jeg har vært med på, men går ikke med de i flere år. Får man jo ikke jevn brunfarge på armene da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Datanerder får ikke brunfarge. De er like hvite hele året. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 TG-Toget var best Var med nesten helt fra starten og helt til slutten ^^ Ble sykt trøtt av all den hoppingen og skrikingen, men gud det var gøy da Jeg så de som hoppet i soveposene sine. Tipper de ble rimelig slitne etter hvert Haha ^^ Ble litt skuffet siden nesten ingen på HW-rekka ble med da : / Jeg var med Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har tatt vare på alle bånda jeg har fått fra de 6 tg jeg har vært med på, men går ikke med de i flere år. Får man jo ikke jevn brunfarge på armene da. Hvem bryr seg om jevn brunfarge når man ikke skal ta av båndene anyway ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kanskje man skulle prøvd å kommet seg til dreamhack? Noen som forresten vet hva den dreamhack bilen gjorde på TG? Stod en svenskregistrert Peugeot med dreamhack logo på, ved parkeringsplassen. I wuz leik WTF. Høres ut som om svenskene var misunnelig på linja vår i år ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå