Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Synes den metallsaken på 10-båndet er helt forferdelig irriterende! Klør enormt av og til. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har fortsatt båndet mitt fra øya '04 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Synes den metallsaken på 10-båndet er helt forferdelig irriterende! Klør enormt av og til. Kanskje det er nikkel? Endret 9. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Synes den metallsaken på 10-båndet er helt forferdelig irriterende! Klør enormt av og til. Kanskje det er nikkel? tipper det siden det klør på noen <.< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 tg10 båndet mitt ble klipt av dagen jeg kom hjem, men det var fordi det var for stramt Du kunne prata med crew om å få nytt mens du var på TG. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg tror ikke den metall-saken er laget av nikkel, da det er mange som er allergiske mot det. Det ville i hvert fall vært veldig dumt gjordt av arrangøren. Ellers er jeg også litt ittitert på årets bånd, båndet fra i fjor er mye bedre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har fortsatt båndet mitt fra øya '04 Jeg også. Er ditt også så slitt ved metallbiten at det kommer til å falle av any day? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bånd-freaks Skal linke hit hver gang noen himler med øynene når de ser TG08-båndet mitt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi kan vel ikke noe for at vi liker bånd-age? u c whut i did here? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) jeg skal ta vare på båndene mine inntil de enten slites av eller jeg vokser ut av dem Kjenner at 08 båndet begynner å bli en smule stramt. Endret 9. april 2010 av pululf Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 tror om noen hadde startet reprodusere og selge gamle bånd ville de solgt bra for epeen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har 24 bånd fordelt på begge armene, men det meste av dem er festivaler, da. Har bare fire bånd fra TG, men det er fordi de har falt av over tiden. Hadde jeg klart å samle på alle 11 skulle jeg nesten hatt premie. Vanskelig å tro.. Bilde ? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har 24 bånd fordelt på begge armene, men det meste av dem er festivaler, da. Har bare fire bånd fra TG, men det er fordi de har falt av over tiden. Hadde jeg klart å samle på alle 11 skulle jeg nesten hatt premie. Vanskelig å tro.. Bilde ? Det er sant, har selv sett det. Trodde ikke mine egne øyne Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har 24 bånd fordelt på begge armene, men det meste av dem er festivaler, da. Har bare fire bånd fra TG, men det er fordi de har falt av over tiden. Hadde jeg klart å samle på alle 11 skulle jeg nesten hatt premie. Vanskelig å tro.. Bilde ? så du aldrig det bilde fra da vi var ute ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har fortsatt båndet mitt fra øya '04 Jeg også. Er ditt også så slitt ved metallbiten at det kommer til å falle av any day? Det har faktisk røket allerede. Måtte leke litt doktor da gitt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Faen som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte musematte der i år, den fra 2009 er liksom så "utslitt". Ikke noen som har en til overs? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Synes den metallsaken på 10-båndet er helt forferdelig irriterende! Klør enormt av og til. Kanskje det er nikkel? tipper det siden det klør på noen <.< Jeg har nikkel alergi og ikke merket noen ting, har båndet enda må, samt båndet fra i fjord, samt et annet gammelt bånd. Enten har dere en god del sterkere nikkel alergi en meg, ellers er det ikke nikkel Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 har også nikkel allergi men merka ingenting .enste det har klødd er når det var vått Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har 24 bånd fordelt på begge armene, men det meste av dem er festivaler, da. Har bare fire bånd fra TG, men det er fordi de har falt av over tiden. Hadde jeg klart å samle på alle 11 skulle jeg nesten hatt premie. Vanskelig å tro.. Bilde ? så du aldrig det bilde fra da vi var ute ? Nope. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Der ser du hvertfll en del av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå