SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tenkte sånn fra tostasjonen til skipet. Det er jo ikke mer enn et kvarter med trasking. Hadde sikkert gått an, det. Måtte kanskje ha kjøpt en stor tralle til alle tingene jeg tenker å ta med, da. Hvor gammel er du BTW? Jeg ringer seriøst foreldrene dine og prøver å overbevise de. Diskusjon.no trenger alle troppene samlet på ett sted ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Og det er sikkert noen fra forumet som kunne kjørt deg fra togstasjonen hvis det ble aktuelt. Hvis det blir til at jeg drar så kommer jeg ihvertfall til å kjøre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvor gammel er du BTW? Jeg ringer seriøst foreldrene dine og prøver å overbevise de. Diskusjon.no trenger alle troppene samlet på ett sted Da tar jeg kontakt med deg hvis jeg trenger overbevisning @ Benny Jeg bor på Hamar så har store muligheter for å plukke deg opp Endret 20. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Transport fra togstasjonen fikser man alltids, det er ikke noe problem Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har ikke spørt mamma enda, men lar meg sikkert øvelseskjøre opp + bensinpenger.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kan sikkert stille med frakt fra nsb > skipet selv, er sikkert ikke noe problem, bare hyggelig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror vi forumbrukere skal lage en egen tråd når det blir nærmere TG, med en liste over hvem som kan kjøre fra f.eks togstasjon o.l. - med kontaktinfo. Jeg kan ta på meg jobben å arrangere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det hørtes ut som en god ide ja Lenke til kommentar
War Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg stiller tidlig , har egen bil Jeg kjører iallefall mellom TG-tog hele 1 dag Folk vet jo når de kommer, med tanke på at togbilettene er i boks før avreise. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Da tar vi transport diskusjon videre i wheelman sin tråd som sikkert dukker opp straks. Uansett, noen med ideer om neste års theme? Syns de kunne dratt årets Fire & Ice mye lengre enn hva de gjorde, selv om mine ideer kanskje ikke akkurat var praktisk og/eller gjennomførbare :] Endret 20. september 2009 av SvennAndre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde de ikke planer om ha opp mer effekter, men tiden ble for knapp? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hadde de ikke planer om ha opp mer effekter, men tiden ble for knapp? Jo, det hadde ikke fått opp halvparten engang. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva er det jeg egentlig trenger for å vere oppe på nett på TG? bare et hovedkort med ethernet (tror det heter det, uansett så vanlig internet ingang) ingang, så er jeg igang? BTW, det rimte Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Skal ikke være værre enn det Men for guds skyld husk internett-kabel... Og ikke gjør som meg å ødelegg tastaturet ditt Er såå glad for at jeg hadde med meg kort da. Endte med at jeg kjøpte G15 og G9 Har noen tips til hva slags mat man kan ta med? Jeg tok med meg 5 1,5 litere brus, 12-15 toro rett i koppen bokser, ett par mister lee, sjokolade og masse annet dill. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg husket plutselig på at det var en form for grilling en av dagene. Hva er lett å ha med seg bortsett fra det jeg hadde? Tips til alle nye: Dropp komforten og ta med kun sovepose. Er så mye stress å ha med pute og dilldall. Endte opp med å ikke bruke min. Endret 20. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvor gammel er du BTW? Jeg ringer seriøst foreldrene dine og prøver å overbevise de. Diskusjon.no trenger alle troppene samlet på ett sted ^^ Jeg er 14. Mener du dette heeeelt seriøst? Aner en form for tull med tanke på smileyen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da fortsetter historien om Benny's deltagelse på TG via PM. *fortsettelse følger* Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Forventer telefonlogg i denne tråden Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg mente det seriøst, send meg en pm med ditt navn, alder og et mobilnummer til en av foreldrene dine, navnet på vedkommende gjør vel ikke akkurat noe. Om det er noe mer du synes jeg skal vite som f.eks hva du allerede har prøvd og deres svar er nyttig. JA, jeg er seriøs Og for guds skyld sørg for at de vet jeg ringer. Du har for lite å gjøre. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal ikke være værre enn det Men for guds skyld husk internett-kabel... Og ikke gjør som meg å ødelegg tastaturet ditt Funker DENNE ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå