Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Går ikke rundt med Wunderbaum knytt rundt armen selv om biler er en hobby jeg har.

 

Føler ikke jeg har behovet for det :)

 

Det er ikke det det handler om. Det virker mer som om du prøver å skjule det faktum at du driver med data, fordi du er redd for å bli stemplet som geek. Hvorfor er det så farlig at folk vet at du driver med data?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du virkelig så flau over hobbyen din? Får du truserøsk av de tøffe guttene på skolen om de finner ut at du liker data?

 

Går ikke rundt med Wunderbaum knytt rundt armen selv om biler er en hobby jeg har.

 

Føler ikke jeg har behovet for det :)

når det litt dårlig sammeligning...ett bånd er dor å ha på armen ...

 

jeg er ikke flau over at ukjente dømmende mennesker skal dømme meg. tviler på at de vet hva båndet er for noe uansett

Lenke til kommentar

Så hvis jeg ikke fremhever det så skjuler jeg det? Er det ikke noe mellomting her?

 

Har vel rett og slett ikke lyst til å bli stempla som typisk TG-nerd som bare driver med pc. Det har ikke noe med at jeg er redd for truserøsk eller hva du kalte det, men det er enkelt og greit noe jeg ikke ønsker :p

 

Du kan enkelt knytte en Wunderbaum rundt hånda hvis du ønsker det så sammenligninga er ikke så gæren... Kan evt. bytte det ut med armbånd man evt. får på rånetreff.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del.

 

Det du prøver å si er: "Hei jeg heter krs1, og har alt for dårlig selvtillit, så jeg tør ikke vise alle andre at jeg er nerd, for da kan de kule gutta i klassen se på meg som en taper"

 

 

Sånn, da har jeg oversatt posten så alle andre kan se meningen bak den.

Hilsen tøsa, som har på seg båndet.

Lenke til kommentar

Man er det absolutt ikke en nerd om man drar på TG, eller andre LAN. Jeg gjør det for jeg synes det er gøy. Jeg møter nye folk, og jeg prater med andre på LAN mer enn jeg spiller. Det er faktisk mye sosialt i et LAN, selvom jeg vet at mange tenker på LAN som en rein nerde-greie.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del.

 

Det du prøver å si er: "Hei jeg heter krs1, og har alt for dårlig selvtillit, så jeg tør ikke vise alle andre at jeg er nerd, for da kan de kule gutta i klassen se på meg som en taper"

 

 

Sånn, da har jeg oversatt posten så alle andre kan se meningen bak den.

Hilsen tøsa, som har på seg båndet.

 

Det jeg prøver å si er "Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del. "

 

Så hvis du prøver å tolke det en annen vei så får det være din sak. Selvtilliten min vet du ingen ting om, så det skal du få slippe å kommentere på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tøs, mens du er her, hvor får man kjøpt en slik anti-musearm sak som du hadde?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Man stjeler det fra jobben.

 

Jeg trenger ikke stjele det, når jeg får det av jobben.

Lenke til kommentar

Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del.

 

Det du prøver å si er: "Hei jeg heter krs1, og har alt for dårlig selvtillit, så jeg tør ikke vise alle andre at jeg er nerd, for da kan de kule gutta i klassen se på meg som en taper"

 

 

Sånn, da har jeg oversatt posten så alle andre kan se meningen bak den.

Hilsen tøsa, som har på seg båndet.

 

La nå krs1 få gjøre som han vil da.

Personlig har klipper jeg av båndet rett etter tg, ser ikke noe galt i å gjøre det, uansett hvilke grunner man måtte ha for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg ikke fremhever det så skjuler jeg det? Er det ikke noe mellomting her?

 

Har vel rett og slett ikke lyst til å bli stempla som typisk TG-nerd som bare driver med pc. Det har ikke noe med at jeg er redd for truserøsk eller hva du kalte det, men det er enkelt og greit noe jeg ikke ønsker :p

 

Du kan enkelt knytte en Wunderbaum rundt hånda hvis du ønsker det så sammenligninga er ikke så gæren... Kan evt. bytte det ut med armbånd man evt. får på rånetreff.

 

Jo, det er en mellomting, men for meg virker det mest som du er redd for å bli oppdaget.

 

Jeg synes du skal slappe litt mer av, jeg. Hvis folk tror du er teit bare fordi du drar på TG, burde de kanskje bli med innom en tur selv og se hva det faktisk handler om, eller drite i å mene noe om saken før de vet hva de snakker om. Du må ikke gå med båndet etter påsken, men det er vel ålreit å kunne dele sine erfaringer med andre uten å være redd for å bli stemplet?

Lenke til kommentar

Hva er det beste trikset jeg kan gjøre for å få en slitsom fjortissøster til å ikke dra på TG.

Haha. :D Søstern min sa her om dagen at kanskje hu sku blitt med neste år. Jeg vet ikke heeeelt hva jeg syns om det, men det hadde vært gøy å få dytta søstern med i retning data enn sminke som interesse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det jeg prøver å si er "Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del. "

 

Isåfall, da ber jeg deg svare på hva som er galt med å være nerd.

Jeg er nerd, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva folk måtte tro om meg på grunn av at jeg er det.

Siden det åpenbart er et problem for deg å være det tyder det i mine øyne på at du er redd for å være deg selv, og heller prøver å være noe annet.

Noe som igjen tyder på dårlig selvtillit.

 

Og er en interessert i biler og får et armbånd på et rånetreff ser jeg ikke noe problem i å ha det på heller, om en liker biler.

Jeg har ikke så stor interesse for biler, og drar heller ikke på slike treff, så jeg har ingen slike bånd.

Hadde jeg derimot dratt på slike treff på grunn av at jeg er interessert i biler hadde jeg ikke hatt noe problem å ha det på meg.

 

 

Jeg kan skjønne om du tar det av deg på grunn av jobb eller lignende, men det virker som det åpenbart ikke er tilfelle her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...