Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Haha nei det er griseflaut :p

Hvis du synes det er flaut at du har vært på TG så fortjener du ikke å dra dit. :p

Lenke til kommentar

Hva er det beste trikset jeg kan gjøre for å få en slitsom fjortissøster til å ikke dra på TG.

Få jenter vekk fra TG...?

Hun kan da sitte ved meg for eksempel, så slipper du å se noe til henne :p

Ikke jenter generelt, men fjortisjenter som sitter på facebook og msn. Masse brunkrem osv... osv... ORK!!!

Lenke til kommentar

Eg har på meg armbandet frå i år og det frå i fjor enda, og har ingen planar om å ta det av enda heller. Men eg ser ikkje kva som skulle vere flaut med det? :hmm:

Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del.

Men for all del.. Wear what you want :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del.

Men for all del.. Wear what you want :thumbup:

Er du virkelig så flau over hobbyen din? Får du truserøsk av de tøffe guttene på skolen om de finner ut at du liker data?

Lenke til kommentar

Er du virkelig så flau over hobbyen din? Får du truserøsk av de tøffe guttene på skolen om de finner ut at du liker data?

Går ikke rundt med Wunderbaum knytt rundt armen selv om biler er en hobby jeg har.

Føler ikke jeg har behovet for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...