Durochris Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det beste trikset jeg kan gjøre for å få en slitsom fjortissøster til å ikke dra på TG. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 tar man av seg det fjollete armbåndet så slipper man hvertfall noen av de folka Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 De er masse svette eldre ekle menn der. Det er heller ingen som dusjer der. Er hun pen? tar man av seg det fjollete armbåndet så slipper man hvertfall noen av de folka Men det skal man jo gå med hele året Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 tar man av seg det fjollete armbåndet så slipper man hvertfall noen av de folka Det er ikke fjollete! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha nei det er griseflaut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha nei det er griseflaut Hvis du synes det er flaut at du har vært på TG så fortjener du ikke å dra dit. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha nei det er griseflaut griseflaut å ha på tg bånd? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Eg har på meg armbandet frå i år og det frå i fjor enda, og har ingen planar om å ta det av enda heller. Men eg ser ikkje kva som skulle vere flaut med det? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Holder båndet "i flere år" da? Mistenkte det kom til å revne opp der en veldig smart inngangsvakt måtte klippe.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Holder båndet "i flere år" da? Mistenkte det kom til å revne opp der en veldig smart inngangsvakt måtte klippe.. En av de vaktene kuttet mitt helt nede ved den metallbiten Endret 8. april 2010 av Natrich Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det beste trikset jeg kan gjøre for å få en slitsom fjortissøster til å ikke dra på TG. Få jenter vekk fra TG...? Hun kan da sitte ved meg for eksempel, så slipper du å se noe til henne Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har i alle fall en centimeter igjen før metallbiten jeg.. Vet om det funker å smelte båndendene sammen så den ikke skal revne? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har i alle fall en centimeter igjen før metallbiten jeg.. Vet om det funker å smelte båndendene sammen så den ikke skal revne? det fungerer, men riv det av asap uansett. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det beste trikset jeg kan gjøre for å få en slitsom fjortissøster til å ikke dra på TG. Få jenter vekk fra TG...? Hun kan da sitte ved meg for eksempel, så slipper du å se noe til henne Ikke jenter generelt, men fjortisjenter som sitter på facebook og msn. Masse brunkrem osv... osv... ORK!!! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Du må mekke noe greier med shortcutene, noe med +setport osv... skal sjekke det ut senere, må jobbe litt med hjemmeeksamen. Ingen her som er gode i Fouriertransformasjoner by any chance? Ikke stress med det, vi fikk det til. Prøvde bare en annen server ^^ Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Eg har på meg armbandet frå i år og det frå i fjor enda, og har ingen planar om å ta det av enda heller. Men eg ser ikkje kva som skulle vere flaut med det? Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del. Men for all del.. Wear what you want Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Greit å være på TG liksom. Hadde det morsomt da jeg var der.. men dæven vil ikke bli stempla datageek resten av året i tillegg. Holder med påska for min del. Men for all del.. Wear what you want Er du virkelig så flau over hobbyen din? Får du truserøsk av de tøffe guttene på skolen om de finner ut at du liker data? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg vil heller bli hatet for den jeg er, enn elsket for den jeg ikke er. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg vil heller bli hatet for den jeg er, enn elsket for den jeg ikke er. Word. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er du virkelig så flau over hobbyen din? Får du truserøsk av de tøffe guttene på skolen om de finner ut at du liker data? Går ikke rundt med Wunderbaum knytt rundt armen selv om biler er en hobby jeg har. Føler ikke jeg har behovet for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå