qeamer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Her er det litt ivertfall. + den Edit: Hvem spilte tool, a perfect circle og alt av Maynard søndagsmorgen? Dæven det var digg å våkne til, beste musikken som var på hele tg! Endret 8. april 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Meshuggah var vel med der og hvis jeg ikke hørte feil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dere som spilte BFBC2 på TG, spilte dere på samme server? Jeg får ikke til å joine samme server som han jeg deler IP-adresse med, og det er jo litt rart, med tanke på hvor mange på TG som spilte samtidig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg spillte med 3 andre på samme server, men det viste du jo:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hehe, ja. Men om det funket på TG, må det da funke her. Damnit! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Mulig du må force den til å bruke en annen port enn fyren du spiller med Husker jeg måtte det tilabke i Call of Duty 1-dagene da jeg fortsatt bodde hjemme Endret 8. april 2010 av knopflerbruce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mulig du må force den til å bruke en annen port enn fyren du spiller med Husker jeg måtte det tilabke i Call of Duty 1-dagene da jeg fortsatt bodde hjemme Jaha? Hvordan gjør man dette, da? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dere som spilte BFBC2 på TG, spilte dere på samme server? Jeg får ikke til å joine samme server som han jeg deler IP-adresse med, og det er jo litt rart, med tanke på hvor mange på TG som spilte samtidig. På TG har vi ikke samme IP adresse som sidemann. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 IIIIH! Gjett hva som skjedde i dag! Jeg handler på min elskede Rema 1000 og aner fred og ingen fare når en som jobber der spør meg: "Unnskyld, du var ikke tilfeldigvis på Hamar i påsken?". Og jeg bare "WTF jooo!". Og han bare viser meg armbåndet sitt. Og jeg bare viser ham armbåndet mitt. Og jeg bare ":DDDDDDDD" Og han bare ":DDDDDDDDD" Og jeg bare og han bare og jeg bare... neida. Han hadde ikke turt å si hei da, siden han ikke var helt sikker på at det var meg. </3 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mulig du må force den til å bruke en annen port enn fyren du spiller med Husker jeg måtte det tilabke i Call of Duty 1-dagene da jeg fortsatt bodde hjemme Jaha? Hvordan gjør man dette, da? Du må mekke noe greier med shortcutene, noe med +setport osv... skal sjekke det ut senere, må jobbe litt med hjemmeeksamen. Ingen her som er gode i Fouriertransformasjoner by any chance? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Awww.. Så søtt, Oda ^___^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Samme skjedde med meg med en på skolen, han satt visst rett ved oss og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har hatt et drøss av de der etter TG, jeg finner det bare plagsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Feel the love! Nuja, det er ikke så morsomt når de første dagene på jobb kun hørte dette fra diverse personer: "OMG, varre ikke du som satt med det gigaanlegget!?!?!" Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Feel the love! Nuja, det er ikke så morsomt når de første dagene på jobb kun hørte dette fra diverse personer: "OMG, varre ikke du som satt med det gigaanlegget!?!?!" Hørt den på skolen selv -.- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er ikke det bare kult da? EN gang ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er ikke det bare kult da? Det er kult en halv gang. Deretter er det bare irriterende. Men så er jeg verken kul, hyggelig eller koselig. Spesielt ikke på jobb Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha.. Sitter litt å lurer på om Logitech Z-4 til neste år i det hele tatt blir nok lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå