WheelMan Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Second that. Riktig betegnelse er vel Mb / Mbit og MB / MiB? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Riktig i forhold til kva då? Millibyte eksisterar! Vel, kanskje ikkje like vanleg... Endret 7. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Husk gutar og jenter, det heiter "Ein stor byte, og ein liten bit". Tenk dykk ein hamburger. Gutar tek ein stor byte når dykk er svoltne, og jenter tek ein liten bit. Høhø, følte for litt nynorsk. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Haha, høres så bra ut det eksempelet! Virka som det var noe med de forskjellige portene på bordswitchen egentlig.. Vi glemte å sjekke hvilken port vi skulle ha først og da kjøpte en av vennene mine ny kabel for han trodde at min "utesta" ikke funka... meeenn... tok en titt til på papirlappen jeg hadde måkt maskina mi oppå og vi fikk en port som funka. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Vet noen om bord eller kant switchene nådde max punktet? Endret 7. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har snakket med tech. De sa at en kantswitch ble overbelastet, men at de la en ekstra kabel til den fra core slik at de fikk 3Gb/s. Det som var problemet under hele TG var ikke utstyret eller kablinga. Det som laget dårlig fart og dropp's var en algoritme som ikke ville fungere slik de trodde. Derfor fikk mange dårlig hastighet uten av vi klarte å utnytte kablene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hva er forskjellen på mbit/s og mb/s ? Absolutt ingenting, men forskjellen på mbit/sek/mb/sek og mB/sek er at mB er mb*8 og mb = mB/8 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Petter: Nå var vel clvn lokalt i skipet, da. Jeg er forøvrig 18. Dvs 4 år siden. pff.. fikk 40 ned fra internetten også da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har den arne filmen fra en del år tilbake? der en kar sitter å sier arne foran kamera og tar helt av? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har den arne filmen fra en del år tilbake? der en kar sitter å sier arne foran kamera og tar helt av? Sjekk ftp://gathering.org Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.kosegutt.net/ Yay Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.kosegutt.net/ Yay I challenge you, ha pcn på med den siden oppe helt frem til neste TG Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hm, siden så bedre ut enn denne. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 tg,tard.no har også begynt å telle ned på nytt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.kosegutt.net/ Yay I challenge you, ha pcn på med den siden oppe helt frem til neste TG I have already started Syns det er litt kjekkare med derp-derp bilde enn bare tekst. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Good Luck Alliha ... Dessuten va det ikke synlig nedtelling på tg.tard siden.. Må jo ha the real shieeet... Endret 8. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Why thank you. Men eg trur eg må starta litt seinare, veitt ikkje kor lenge eg klare å holda ein laptop gåande Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jobb-PCen har telt ned hele tiden. (for å si det sånn, jeg lukket ikke siden selv når jeg dro til ferie for å forberede til TG) Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Men hvilken viser rett timeantall? Likte tg.tard.no litt bedre i og med at klokka kjører på serveren og ikke bare ett javascript som stjeler pc klokka (tenke hvis klokka ikke er rett) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Finnes det noe bilder egentlig? Finner ittno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå