Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke mer enn 3-4 MiB/s via internett, så det er vel ikke så rart om alle var begrenset på det. Den interne trafikken i skipet skal ha mye av skylden for at vi ikke klarte å bruke det opp.

Jeg fikk til tider 27 MB/sek fra internett første dagen på TG og 112 MB/sek lokalt.

Men utover andre dag lå jeg dom fast på 6 MB/sek lokalt og mot Internett men den var i perioder oppi 40-60 MB/sek

Jeg vil tro at designet av nettet gjorde at det maxet ut på 11gbit totalt ut mot internett.

Jeg har ikke studert tegningene, men jeg regner med at det faktisk ikke er nok kapasitet til å fylle opp linja ut mot internett med så mye trafikk internt i hallen.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Neon av mine torrents ble ferdige før toppfart ble oppnådd, så god hastighet var det nok. Kom vel opp i ca. 20 mens jeg sjekka.

Lagde en superbig torrent for å stress teste TG nettet litt :p Vi fikk til 50 leechers lokalt i skipet :p Ble speed på den etterhvert ja :p

Lenke til kommentar

Meste jeg hadde var oppe i var 157 mb/s ned og rundt det samme opp.

Det er ~1,3gbit, dvs "umulig" med 1 gbit tilkobling.

Fikk også en feilmelding jeg ikke har sett på µTorrent før. Disk overload eller lignende. Da måtte jeg smile litt.

Det er en programfeil. Sett cache til 2048 manuelt, og det forsvinner.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mbit/s er 8ganger mer enn mb/s. Så hvis du har en linje på 30mbit/s, så deler du på 8, så får du 3.75, som er hastigheten din i mb/s.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...