Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler bare å få oppgradert PC-en min, så er jeg klar. Har jo heldigvis god tid til det.

Når jeg ser på bilder folk her har tatt, så tenker jeg med en gang at det å bare sitte på PC-en er kjedelig. Det virker jo som bare det å gå rundt i hallen å se er interessant :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så har bestemt meg. TG11 skal jeg på! :)

Jeg kan nesten garantere at det er en avgjørelse du ikke kommer til å angre på.

Det er en grunn til at jeg drar tilbake hvert år og gleder meg i mange måneder før påske. :wee:

Det er en grunn til jeg har blitt hekta. :p

 

Bare å innrømme det, grunnen til at du er hektet er på grunn av at jeg er der. :wee:

Lenke til kommentar

Mangler bare å få oppgradert PC-en min, så er jeg klar. Har jo heldigvis god tid til det.

Når jeg ser på bilder folk her har tatt, så tenker jeg med en gang at det å bare sitte på PC-en er kjedelig. Det virker jo som bare det å gå rundt i hallen å se er interessant :p

 

Du har helt rett. Jeg satt kanskje bare 20 prosent av tiden på PCen i år.

Lenke til kommentar

Bærbar PC er muligens nok det. I hvert fall viss det er mange du kjenner der, eller at du har lett for å bli kjent med mange andre.

 

Men føler jeg ikke passer inn i HW-rekka. Det er ingen jeg kjenner her på forumet, og jeg er bare 15 (er 16 til TG11). Selvom jeg alltid har hatt det lett for å bli kjent med nye folk. Jeg er ikke sjenert, og veldig samarbeidsvillig.

 

Vanligvis når jeg er på LAN, går veldig mye av tiden på prating om diverse saker. Sånn er det vel på TG også? For meg så virker det som jeg kunne gått rundt i hallen i flere timer å sett på ting som er der. Hyller, konkurranser, osv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Bærbar PC er muligens nok det. I hvert fall viss det er mange du kjenner der, eller at du har lett for å bli kjent med mange andre.

 

Men føler jeg ikke passer inn i HW-rekka. Det er ingen jeg kjenner her på forumet, og jeg er bare 15 (er 16 til TG11). Selvom jeg alltid har hatt det lett for å bli kjent med nye folk. Jeg er ikke sjenert, og veldig samarbeidsvillig.

 

Vanligvis når jeg er på LAN, går veldig mye av tiden på prating om diverse saker. Sånn er det vel på TG også? For meg så virker det som jeg kunne gått rundt i hallen i flere timer å sett på ting som er der. Hyller, konkurranser, osv.

 

du er som meg :) submit (broren min) sa bare "vi skal på HW-Rekka under TG!" så ble jeg med. aktiv på forume er jeg ikke, kjenner jeg folk fra forumet? nei. hadde jeg det jævla morsomt? JA FOR FAEN :new_woot: :new_woot: :new_woot:

bare hopp med det å bli med :) du vill IKKE angre (kanskje litt når du prøver og sove under all arne ropinga :whistle: )

Lenke til kommentar

Pleide å bli kjent med folk på TG nå, men tok meg 3 dager før jeg fikk navnet til karen ved siden av meg. Var rett og slett alt for mye musikk akkurat i området jeg satt, var klin umulig å ha en samtale om noe som helst.

 

Skulle ønske folk kunne ta bittelitt mer hensyn.

 

viste ikke hvem naboen min var før han skrev i en tråd jeg starta. svarte med "hei nabo :)"

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det gikk på casemod compoen?

 

Ja, 6th GeN. 30TB TriplX av grevaeg vant. Juryen var ikke i tvil om valget.

 

Var det noe mulighet for å kjøpe noe sunn mat på TG? noe annet enn burger, pizza og hurtigmat.

 

Ekke noe helsefrik, men har lagt om kostholdet litt for å gå ned i vekt og få mer energi.

Er jo gratis frukt der og hvis du har matbillett er det jo litt sunnere mat som taco, kjøttkaker og kylling. Du får også brød med pålegg til frokost med matbillett.

Endret av mikkello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...