lceman™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det stod klart og tydelig på gathering.org på onsdag kveld at koppen kunne hentes i resepsjonen fra torsdag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det gjorde det i alle fall ikke. http://www.gathering.org/tg10/en/news/265/59/The-Gathering-cup/ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 det kom ganske mange ganger opp på storskjermen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så var det å finne ut hvor man sender mail for å få kruset sitt da. Holder ikke å si ifra siste dagen på en slik måte. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så var det å finne ut hvor man sender mail for å få kruset sitt da. Holder ikke å si ifra siste dagen på en slik måte. den meldinga var der oppe i noen dager den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen dager!? Det kan ikke være mulig, jeg tittet jo på infotavler og gathering.org flere ganger daglig! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Om TG ikke kommer i veien for russefeiringa, så har jeg bestemt meg for å dra til neste år. Gleder meg nesten litt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det gjorde det i alle fall ikke. http://www.gathering.org/tg10/en/news/265/59/The-Gathering-cup/ Vel, det gjorde det, men jeg finner det pokker ikke igjen jeg heller. Gudene vet hva slags interesse jeg skulle ha av å lyve, men ettersom det tydeligvis er det jeg driver med, så regner jeg med at noen med litt større innsikt i min psyke enn meg kan forklare meg det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så rart. For jeg leste det på gathering.org først. O.o Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan noen ta bilde av TG kruset så vi som ikke kjøpte det for se? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Vel, det gjorde det, men jeg finner det pokker ikke igjen jeg heller.Gudene vet hva slags interesse jeg skulle ha av å lyve, men ettersom det tydeligvis er det jeg driver med, så regner jeg med at noen med litt større innsikt i min psyke enn meg kan forklare meg det. I'm on to you. beklager, men blir bare litt irritert på dette, selvsagt ikke din feil. *edit* Noen som har tilgang til TG-forumet som kunne spurt? Endret 6. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eg er også heilt sikker på at eg las det på gathering.org. Eg henta meg i alle fall koppen, og eg trur ikkje det var nokon som sa det til meg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Når kommer "The Gathering 2011-tråden" ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Når kommer "The Gathering 2011-tråden" ? Åpner du en nå vil den bare bli stengt Skjedde iallefall i fjor Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Slutten av sommeren-ish, tenker jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 da er jeg klar til TG11: (+ juletre) + hylle = Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Yo aGal! Du kom innom hos meg å tok et par bilder fremfor pirat-flaggene våres rett ved crewet, har du bildene eller? :!: Btw, tror sidemannen min skvatt. Hehe, stemmer. Har bildene men kommer nok ikke før til helga. Må rydde en del filer og ikke minst utstyret jeg hadde på TG før jeg prioriterer bildene, er litt jobb med de da fotografen tok de i raw format. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Når jeg ser denne tråden blir jeg bare mer og mer irritert på meg selv fordi jeg ikke dro på årets TG. Som jeg tolker all lesningen, virker det som dere har det utrolig koselig. Tenker da på samholdet i HW rekka, og hva jeg hører i denne tråden. Så har bestemt meg. TG11 skal jeg på! Endret 6. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så har bestemt meg. TG11 skal jeg på! Jeg kan nesten garantere at det er en avgjørelse du ikke kommer til å angre på. Det er en grunn til at jeg drar tilbake hvert år og gleder meg i mange måneder før påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå