Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sett deg på HW-rekka om du skal på TG. Vi er alle velluktende, oppegående mennesker! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Flesteparten av dere er oppegående velluktende mennesker ;D Syntes forøvrig låta di fortjene å ta 1. plassen, mr. Skurk. Hørte på den i sta, sammen med annen "tg-musikk". Kos! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Takk! Er latterlig fornøyd m/tredje. Sto jo tross alt på scena med folk som er legender innen demoscenen. Kom på 5. i fjor, 3. i år, så får vi se hva som skjer neste år. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Yo aGal! Du kom innom hos meg å tok et par bilder fremfor pirat-flaggene våres rett ved crewet, har du bildene eller? :!: Btw, tror sidemannen min skvatt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hmm, den vinnende demoen av PlayPsyCo funker ikke i Ati vistnok. Noen med nvidia som har lyst til å ta en liten capture av den? 2. this. Har lyst til å se den selv. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kva heitte den plystresongen som vart spelt heile tida? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har aldri hatt problemer med folk som ikke dusjer, med unntak av da jeg tok et skikkelig drag fra Hengende Lem's armhule lørdag kveld. hahaha! Jeg hadde løpt rundt i 2 timer med Breidablik og løst rebusløp! Og jeg gikk i dusjen etterpå, siden jeg følte jeg lukta ille x) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kva heitte den plystresongen som vart spelt heile tida? 3OH!O og Katy Perry - Starstrukkk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva skjedde egentlig med TG-krusene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva skjedde egentlig med TG-krusene? En måtte hente de i resepsjonen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 WHAT! Det står jo ikke en fuckings plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Glemte du det? =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Når fikk man vite det?! Jeg ble huket tak i av bazukh og hun ba meg være med å hente koppen. Hvor hun hadde fått vite det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan du vise meg en plass hvor det faktisk står at man må til resepsjonen for å hente det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan du vise meg en plass hvor det faktisk står at man må til resepsjonen for å hente det? Nei, for jeg ble som sagt bare huket tak i av bazukh. Jeg hentet ihvertfall mitt krus i resepsjonen, der de sjekket PTN-kortet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Helvete altså. Spurte på lørdagen i IRC også, og de sa det ville komme info. Det kom jo aldri noe! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det stod både på gathering.org, infoskjermene og oppved infodesk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Står ingenting på Gathering.org nå, jeg så aldri en beskjed om det der på infoskjermene, og infodesk er ikke akkurat en plass jeg var innom særlig ofte. *edit* eneste jeg fant var dette, fra første april: http://www.gathering.org/tg10/en/news/265/59/The-Gathering-cup/ The Gathering coffee cup, which was purchasable trough PartyTicket.net, will be ready before The Gathering is done. If they are not available, we will send it to you. Endret 6. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå